וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לעבור לגור בדירת יוקרה? קבלן שיפוצים טוב יידע לעזור לכם

בשיתוף טופ פרוג'קט, בשיתוף טופ פרוג'קט

16.1.2020 / 12:54

לא חייבים תקציבי ענק כדי להפוך את הדירה שאתם גרים בה לדירת יוקרה. קבלן שיפוצים מומחה יידע איך להשתמש בחלל הדירה הרגילה שברשותכם ולהפוך אותה לדירת יוקרה

דירת יוקרה. pixaday,
דירת יוקרה/pixaday

בשנים האחרונות כמעט כל אדם המעוניין לבצע שיפוץ בדירת המגורים שלו, מעוניין לעשות זאת בכדי להפוך את דירת המגורים הפשוטה שלו לדירת מגורים יוקרתית. אם חשבתם שדירות יוקרה הן דירות הרלוונטיות רק עבור העשירון העליון, אתם בהחלט טועים. באמצעות תהליך שיפוץ דירות יוקרה אשר יתבצע על ידי קבלן שיפוצים מקצועי ומנוסה בתחום זה, תוכלו להפוך את דירת המגורים הפשוטה והצנועה שלכם, לדירת מגורים יוקרתית וייחודית מכל הבחינות, במחירים נוחים ומשתלמים. הסוד הוא פשוט לדעת לעבוד עם החלל שקיים, מבלי לבצע בו שינויים הדורשים עבודה דרסטית משמעותית מדי. כמובן, לא כל איש מקצוע יודע כיצד לבצע זאת. על מנת שהתהליך יתבצע בצורה מושלמת, יש צורך לבחור איש מקצוע שעסק לא מעט בתחום ויודע כיצד לעשות זאת באופן פנומנלי.

שיפוץ דירות יוקרה - כיצד?

אז מה בעצם הופך דירה רגילה לדירת יוקרה? מה ההבדל בין תהליך שיפוץ של דירה רגילה לתהליך שיפוץ של דירת יוקרה? ובכן, ראשית כל התקציב. לא פעם יש צורך להשקיע מעט יותר בעיצוב דירת יוקרה, אך הדבר עדיין לא אומר שאדם שיש לו תקציב צנוע יחסית עבור הליך השיפוצים, לא יצליח להפוך את דירתו באמצעות תהליך שיפוץ דירות יוקרה. על מנת להפוך דירה לדירת יוקרה, יש לשלב בה אלמנטים יוקרתיים כגון: משטחי שיש במטבח, בחדר הרחצה ועוד. משטחים מעין אלה מייצרים נראות מודרנית ויוקרתית בכל חלל שבו הם מצויים. כמו כן, אם יש לכם מדרגות בדירת המגורים, ניתן להוסיף להן מעקות מעוצבים וייחודיים, אשר משנים מקצה לקצה את מראה החלל כולו. אחד מהדברים שכדאי לעשות בתהליך שיפוץ דירת יוקרה הוא לנצל את החלל הקיים ובאמצעותו להרחיב חלל כלשהו בבית הדורש זאת. מכיוון שכמעט בכל חלל בבית יש עודף כלשהו, ניתן לבצע שינויים בבית אשר יאפשרו ניצול מקסימלי של החלל. דירה יוקרתית מכילה בה לרוב סלון יוקרתי, מרווח נוח וגדול. כיצד תרחיבו את הסלון הקיים שלכם? פשוט מאוד, אם יש לכם חדר פנוי, זה הזמן להסב את החלל שלו עבור הגדלת הסלון.

מרתף כחדר אורחים

אם יש לכם חלל מרתף, בתהליך שיפוץ דירה יוקרתית כדאי להפוך את חלל המרתף שאיננו מהווה חלל מנוצל מדי בבית, לחדר אורחים או חדר בידור כלשהו כגון: חדר קולנוע ביתי. כמו כן, אם מתחשק לכם להפוך את המרתף לחדר אירוח, תמיד תוכלו לשלב בו בר משקאות, מתחם אירוח מפנק הרלוונטי במיוחד עבור אורחים ועוד. שיפוץ יוקרתי של חדר המרתף כולל בו שילוב של תאורה מתאימה, בחירה בריהוט מתאים וניצול החלל בצורה האידאלית בהתאם לצורך.

בתהליך שיפוץ דירת יוקרה, ניתן גם להעניק לחצר שבבית במידה ויש, ממד איכותי ויוקרתי על ידי שילוב של דשא סינטטי, ג'קוזי, בריכה פרטית ועוד.

בכדי להפוך דירה פשוטה לדירה יוקרתית בצורה המקצועית והטובה ביותר, חשוב מאוד לבחור קבלן שיפוצים מקצועי, אמין ואיכותי, אשר יודע כיצד באמצעות עבודה נכונה, ניתן לשנות את מראה הדירה מקצה לקצה ולהעניק לה ממד יוקרתי, כפי שתמיד חלמתם.

בשיתוף טופ פרוג'קט, בשיתוף טופ פרוג'קט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully