וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לטייל? אתם חייבים לעבור במצוק

בשיתוף מצוק, בשיתוף מצוק

16.1.2020 / 11:48

ציוד חדיש ומקצועי, במחירים שווים לכל כיס. חנות מצוק הפועלת בכפר סבא כבר 26 שנה מביאה לקהל המטיילים את כל מה שהם צריכים

מצוק חנות טיולים. דנה גל און,
מצוק/דנה גל און

ההפוגה בגשמים שפקדו אותנו לאחרונה, עושה חשק לצאת לטייל בחיק הטבע. איך אנחנו יודעים את זה? כי לאחרונה הגיעו למערכת "המומחים" לא מעט בקשות מקוראים, שנערוך בדיקה ונמצא את החנויות האטרקטיביות ביותר עבור רכישת ציוד מתאים לטיולים.

הקוראים זרקו לנו את הכפפה ועורך המערכת החליט להרים אותה. לאחר בדיקה מקיפה של מספר רב של חנויות, שם אחד צד לנו את העין. מצוק - חנות המטיילים המיתולוגית בכפר סבא, כבר 26 שנה.

מספר מפיקים של המערכת, חבר'ה שאוהבים לטייל בשבילי הארץ, נשלחו למקום על מנת להתרשם מקרוב מהציוד, מהמחירים והשירות. אלו הם הרשמים שלהם:

מצוק ממוקמת במרכז העיר כפר סבא, ברחוב ויצמן 38, כך שאי אפשר לפספס אותה. לוח התמונות המרשימות של המטיילים במגוון יעדים, תפס את עינינו וכבר בהתחלה הכניס אותנו לאווירת הטיולים. כבר ברגע הראשון שבו נכנסנו אל החנות אי אפשר היה שלא להתפעל. כמות גדולה של מוצרים חיכו עבורנו על כל המדפים.

מצוק חנות טיולים. דנה גל און,
מצוק/דנה גל און

עובדי החנות קיבלו אותנו בברכה ושאלו אם אנחנו צריכים עזרה. באותו שלב לא היינו זקוקים לכך, כי לפני הכל שמנו לעצמנו מטרה - לבדוק ולהשוות מספר פריטים מבחינת איכות ומחיר לעומת חנויות אחרות. קודם ניגשנו לבדוק את הביגוד התרמי. חולצה תרמית איכותית מבית OUTDOOR עלתה רק כ-100 שקלים. זול בהחלט. למטיילים הרציניים שבינינו מצאנו גם פירמות מהמקצועיות ביותר, כמו ODLO ו-SUB-ZERO. פירמות אלו בעלות אחוז נידוף זיעה גבוה יותר, ושומרות על חום הגוף בצורה משמעותית יותר.

משם עברנו לבדוק את הגזיות וערכות הקפה, כי ידוע שאי אפשר לצאת לטייל בשטח מבלי להרתיח קפה טוב או להכין אוכל שיחמם את הנשמה. חיפשנו במיוחד משהו קומפקטי, ומצאנו ערכת קפה זוגית, רק ב-229 שקלים. מחיר מציאה ממש! הערכה כוללת גזיית הברגה Mayon, 2 כוסות מבודדות, בלון גז, פינג'אן ו-3 מכלים לאחסון תבלינים.

גם כאן, מצאנו מגוון ערכות קפה וגזיות, שמצוינות גם לחבר'ה שמתכננים לעשות טיולים מעבר לקמפינג, כמו גזיות PRIMUS וגזיות אלפיניות.

עברנו עוד ועוד פריטים וגילינו ציוד מקצועי שלא ראינו בחנויות אחרות. החל בשקי שינה מקצועיים שמתאימים למינוס 30 מעלות בתקן EN, גרזני טיפוס קרח, גייטרים, מגוון אוהלים מקצועיים ועוד. לאחר בדיקה נוספת שערכנו, הבנו שבאמת חלק מהמוצרים הם בלעדיים לחנות זו. בהחלט מצדיק את האימרה שלהם - "הציוד שלנו איתך, בדרך לפסגה". לחלוטין יש פה את כל מה שצריך לטיול אתגרי.
אין מה לומר, את מבחן איכות המוצרים ומחירים נוחים הם עברו בגדול.

בין בדיקה אחת לשנייה, יצא לנו לשוחח עם אחד הלקוחות בחנות, דורון, בן 19, חייל תושב העיר. הוא סיפר לנו: "אני עומד לצאת לקורס מפקדים. איך שהתגייסתי הייתי חייב לעשות השלמה של ציוד ופה מצאתי את כל מה שצריך. מה שאהבתי זה שלא ניסו לדחוף לי סתם דברים, אלא ביררו בצורה מדויקת מה באמת חסר לי. השירות האמין קנה אותי, לכן אני פה פעם נוספת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מצוק חנות טיולים. דנה גל און,
מצוק/דנה גל און

מי שמנהל את החנות הוא ירמי גל און. גל און עבר הכשרה בהדרכת גלישה וטיפוס בצבא כך שהוא יודע כל מה שצריך לדעת על טיפוס וטיולי שטח. הוא טייל בכל רחבי הארץ ואירופה, כולל בהרי האלפים. שאלנו אותו איך הוא מצליח למלא את החנות במוצרים הכי איכותיים ונחוצים. הוא הסביר: "ניסיון של עשרות שנים בתחום, זה הידע האישי שאני צברתי וכמובן, משיחות עם לקוחות, אני לומד מה דרוש יותר ומה עובד טוב יותר. מעבר לזה, פעם בשנה אני יוצא לתערוכה בינלאומית שמתקיימת בגרמניה ומכנסת את החברות המובילות בעולם, על מנת להתרשם מהמוצרים החדשים שהתפתחו בשוק, להישאר מעודכן ולדעת מה להביא לחנות".

לסיכום, אנחנו יכולים להעיד כי השירות בחנות מצוק בכפר סבא הוא ללא דופי, נעים ומקצועי, בעל מגוון מוצרים גדול ואיכותי, כאשר המחירים שווים לכל כיס.

אם אתם מתכננים טיול בארץ או בחו"ל, שווה לקפוץ קודם לכפר סבא, יהיה זה הצעד הראשון לטיול מהנה.

ליצירת קשר: 09-7604557

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מצוק, בשיתוף מצוק
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully