וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קום והתהלך בארץ דרך פק"ל חגור

בשיתוף פק"ל חגור, בשיתוף פק"ל חגור

16.1.2020 / 10:53

מי שרוצה לטייל ברחבי הארץ לכבוד החורף שהפך את הכל לירוק, כדאי שיצטייד בכל הנחוץ לו. בפק"ל חגור תמצאו כל ציוד טיולים אפשרי, במחיר נוח ועם הסברים מפורטים

פק"ל חגור. יח"צ,
פק"ל חגור/יח"צ

תקופת החורף הגיעה ואיתה גם הגשמים אשר משנים את נופי הארץ מקצה לקצה. הירוק מלבלב בגווניו הרעננים, הנחלים זורמים - כיף גדול שעושה חשק לצאת ולטייל.

לצורך כך, במערכת "המומחים" ביקשנו לחקור אחר חנויות המטיילים בארץ, שם של רשת אחת בלט לטובה בכל בדיקה שביצענו, פק"ל חגור. נכון לעכשיו הרשת מחזיקה בשני סניפים, בראשון לציון ובמודיעין.

הסניף בראשון לציון פעיל כבר כ-30 שנה. אנחנו בחרנו לשלוח מספר מפיקים של צוות "המומחים" לסניף בן השנתיים וחצי במודיעין, הוא ממוקם ברחוב הסתת 16, על מנת שיבדקו מקרוב אחר המוצרים והשירות, ויעשו את כל ההכנות לקראת יציאה לשטח ואלו הם הרשמים שלהם.

פק"ל חגור. יח"צ,
פק"ל חגור/יח"צ

לקוחות רבים מילאו את החנות כאשר הגענו אליה ביום רביעי מעונן אחר הצהריים. בני נוער משבט הצופים, חיילים על מדים ומבוגרים. שוחחנו עם כמה מהם. נעמה בת 17 וחצי, מדריכת שבט סיפרה לנו: "יש פה כל מה שצריך על מנת לצאת לקמפינג, להישאר באוהלים למשך הלילה, לטיולי שטח, לא רק אנחנו המדריכים מגיעים לקנות כאן, אלא כל החניכים עם ההורים שלהם".

אור, בן 19 שנמצא בקורס קצינים הוסיף: "הצבא לא תמיד מספק את כל מה שצריך ולא באיכות הכי גבוהה, לכן אני עושה פה השלמות של דברים קטנים וגדולים כאחד, באיכות מושלמת".

ערכנו גם אנחנו סיבוב בחנות, גילינו מגוון עצום של כל מה שמטייל שמכבד את עצמו צריך, מוצ'ילה, נעלי הרים, ביגוד תרמי, שקי שינה, אוהלים, ציליות, מחצלות, שולחנות מתקפלים, קולרים וג'ריקנים, פנסי ראש, כירות גז, פויקה, סכינים ואולרים, משקפות, עזרה ראשונה, ועוד.

שאלנו שאלות את העובדים במקום, קיבלנו הסבר סבלני ומאוד מקצועי על כל פרט ופרט. מתברר כי העובדים כולם לא סתם ידענים, אלא מטיילים, מטפסים, גולשים ובכלל אנשים שמאוד אוהבים טבע ודוגלים בערכי שמירת טבע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פק"ל חגור. יח"צ,
פק"ל חגור/יח"צ

שוחחנו עם אחד הבעלים, תמיר. הוא התחייב והזמין אותנו לבדוק כי מדובר ברשת אשר מעניקה את המחירים הכי זולים בארץ. עשינו את שביקש, במשך כמה ימים ערכנו השוואות לשאר מקומות ואכן, מדובר במקום עם הכי הרבה ציוד טכנולוגי ובמחירים הכי טובים.

תמיר ביחד עם שותפו שלומי, מתחזקים את הרשת לאורך כל-כך הרבה שנים ונשארים בקדמת התחום והידע בזכות כך שיוצאים להשתלמויות ותערוכות בינלאומית בחו"ל, על מנת ללמוד על ציוד חדש ולהביא אותו לארץ.

מי שלא יכול להגיע לאחד מהסניפים, בראשון לציון או במודיעין, פק"ל חגור מחזיקים באתר אינטרנט מרשים ביותר ובו ניתן למצוא ולהזמין פשוט את כל מה שצריך לטיולים וקמפינג.

מספר טלפון להזמנות ובירורים: 08-6563850

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פק"ל חגור, בשיתוף פק"ל חגור
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully