וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העץ של יאשה: אמן העץ שמייצר מתקנים חלומיים לתינוקות וילדים

בשיתוף העץ של יאשה, בשיתוף העץ של יאשה

16.1.2020 / 9:46

כבר מיילדות אהב יעקב (יאשה) את מגע העץ ולכן למרות שלמד כלכלה ועמד בפני קריירת הייטק הוא בחר לפתוח נגריית בוטיק שרק הולכת ומתפתחת

יאשה בפעולה  העץ של יאשה. רגב גולדמן,
יאשה בפעולה/רגב גולדמן

באחד מהערבים השבוע, אחת המפיקות במערכת "המומחים" שלחה בקבוצת הוואטסאפ של חברי המערכת תמונות של יצירות ורהיטים מיוחדים לילדים. לא הייתה אחת שלא הגיבה עם הודעת התפעלות בחזרה ושאלה: "היכן כל זה נמצא?" התשובה לא איחרה לבוא, העץ של יאשה.

מדובר בסטודיו בוטיק ליצירות ורהיטים יחידים במינם, פרי מוחו ועבודתו של אמן בשם יעקב אצילדייב, בן 30 מתל אביב, נשוי + 1.

מיד למחרת, עורך המערכת שלח מספר מפיקות נוספות, לנגריית הבוטיק, להביא מידע נוסף על האיש ועבודות העץ שלו, אלו הם הרשמים שהביאו מן המקום.

מתקני התפתחות לגן ילדים ביפו העץ של יאשה. יח"צ,
מתקני התפתחות לגן ילדים ביפו. העץ של יאשה/יח"צ

לאחר שחרורו מצה"ל, יעקב (יאשה) אצילדייב פנה ללמוד תואר בכלכלה ובסיומו תכנן לעסוק בתכנות, אבל "חיידק" היצירה שבו, לקח אותו למחוזות אחרים לגמרי. בתחילת הדרך עבד עם כלים אלמנטרים בביתו, בנה מדפים מיוחדים בהתאמה אישית, אט אט הדברים התגלגלו, והיום הוא דמות מובילה וידועה בתחום הנגרות לעולם הריהוט לילדים, כאשר לצידו של יאשה נמצאים אביו ועובדי קבלן נוספים.

עשינו סיבוב בנגרייה, עברנו מוצר מוצר ולא יכולנו שלא להתרגש, עד דמעות ממש, התחכום, היופי, רמת הגימור, שלמות שלא ראינו קודם לכן בתחום. לא היינו היחידות בנגרייה. לקוחות רבים, הורים לתינוקות וילדים קטנים, הסתובבו עם פה פעור מהתלהבות. שרון גולני, בת 26 ממודיעין סיפרה לנו: "יש לי תינוק בן 11 חודשים, לפני חודש קניתי לו מתקן בשם 'מנהרת מעבר שוויצרית', זה מתקן שמחזק את המוטוריקה הגסה שלו, ותוך כדי אנחנו מלמדים אותו מושגים כמו "בוא החוצה", "כנס פנימה", "הבט למעלה או למטה", מתקן מדהים ביופיו, חינוכי ומחזק, היום הגעתי לחפש מיטת מעבר".

התלוונו לשרון ומצאנו עבורה מיטה מושלמת 'מיטת בית מונטסורית' זו בנויה על הקרקע כך שקודם כל אין חשש מנפילה של הילד, מעבר לזה, העובדה שהכניסה למיטה לא מצריכה את ההורים להרים את הילד ולהניח אותו על המזרן, מעודדת אותו להיכנס בעצמו ולהירדם בקלות, בנוסף, הכניסה האישית של הילד אל תוך אזור השינה שלו מוסיפה לעצמאות ולביטחון העצמי.

להורים לילדים בגיל שנה, שמתחילים להתרוצץ, יש לנו בשורה עבורכם, אצל 'העץ של יאשה' תוכלו למצוא 'מגדל למידה מתקפל' - סוג של מעמד מגודר, שהילד יכול לעמוד בו בביטחון ולהשתתף במשימות המטבח ולהיות חלק פעיל ועצמאי ללא הפרעה להורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיטת בית בליווי ספרייה בעיצוב אישי העץ של יאשה. יח"צ,
מיטת בית בליווי ספרייה בעיצוב אישי. העץ של יאשה/יח"צ

היינו חייבות להחליף כמה מילים עם יאשה. ביקשנו ממנו הסבר על העולם הזה שבנה סביבו ועבור הילדים של כולנו. הוא הסביר: "ההתעסקות שלי עם העץ זה רומן מילדות, תמיד אהבתי את הגילוף והמגע של הידיים עם העץ. ברגע שהחלטתי שזה יהיה העיסוק המרכזי שלי בחיים, קיבלתי בחזרה את כל הרוגע מהילדות, זה ממש סוג של תרפייה עבורי, זה מעניק לי את החופש להגיע לקצה נוסף כל פעם מחדש, אני מדמיין מוצר, חולם עליו ואז מיישם בשטח, כמובן שגם פידבקים ורעיונות של לקוחות מתקבלים בברכה, הם נותנים לי דרייב נוסף להמשיך וליצור".

יאשה מתכוון לפתח את הנגרייה עוד מעבר, להוסיף לה ציוד איכותי, להתחיל לעבוד גם מול עיריות וארגונים גדולים, לאחרונה הוא אבזר אשכול של 11 גנים, היכן שהוא חונך בתחילת הדרך, כך שמבחינתו היה מדובר בסגירת מעגל שהוסיפה לו תאבון לעוד.

העץ של יאשה, נגריית בוטיק קסומה שתשנה לכם ההורים ולילדכם את החיים, אתם חייבים לבוא לראות מקרוב, ברחוב המשביר 16 בחולון, לבחון מקרוב או להסתכל בקטלוג.

לבירורים והזמנות:

הטלפון של יאשה 052-3917777

לקבלת הקטלוג, שלחו הודעה בוואטסאפ

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף העץ של יאשה, בשיתוף העץ של יאשה
  • עוד באותו נושא:
  • נגרות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully