וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למטבחים ולאמבטיה - חיפוי בפרקט פולימר עמיד במים

בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים, בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים

15.1.2020 / 16:57

פרקט הוא נוח וחמים ורבים מחפים איתו את הרצפה. עם זאת העץ הוא חומר פגיע למים ולחות. פיתוח חדש מאפשר חיפוי פרקט גם בחדרים הרטובים

פרקט עמיד במים. quick step,
פרקט עמיד במים/quick step

החיפוי באמצעות פרקטים צבר תאוצה משמעותית וכמעט בכל בית אפשר לראותו בעיקר בחדרים ולעיתים גם בסלון. בשנה האחרונה חלה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום זה כאשר הוחל בשיווקו של פרקט המיוצר בטכנולוגיה חדשה. פרקט זה מכיל חומר פולימרי עמיד במים ומתאים מאד לחיפוי מטבחים, חדרי אמבטיה, חדרי כושר, סאונות ומקומות נוספים אשר קיימת בהם רמה מוגברת של לחות או רטיבות ביום יום.

פרקט פולימר עמיד במים הוא החומר המתאים ביותר למיקומים הללו לאור העובדה שלקוחות רבים אוהבים מאד את הדריכה והנוחות הרבה של תחזוקת הפרקטים הקיימים בביתם וכך הם נהנים מאופציה זו גם בחדרים הרטובים.

הפתרון המושלם למטבחים ולחדרי אמבטיה

היתרונות הרבים של חיפוי באמצעות פרקט עץ דרבנו את היצרנים לייצר חלופות נאותות המתאימות גם לחדרים שיש בהם מדי פעם רטיבות או לחות. שילוב של פולימר וכמה חומרי גלם בטיב יוצא דופן יצר חומר איתן שהוא עמיד בפני מים, אשר צורתו אינה משתנה והוא לא נפגם עקב הימצאותם של מים על הרצפה או לחות בחלל האוויר.

במטבחים, אדי הבישול יוצרים לחות רבה באוויר ומקצתם שוקעים אט אט על הרצפה. החומר הפולימרי ערוך לכך, הוא נראה לעיתים מעט רטוב ומתייבש תוך פרק זמן קצר. גם אם תוך כדי העבודה במטבח נשפכים מים על הרצפה, מנגבים את הפרקט הייחודי והמים הללו לא יוצרים שקע או כל נזק אחר למשטח.

בחדרי האמבטיה קיימת לחות רבה עקב הטמפרטורות הגבוהות של המים במקלחות, אך בחדרי רחצה רבים אין חלונות רחבים או מאווררים אשר מסוגלים להוציא את הלחות תוך פרק זמן קצר. גם כאן חלק מהלחות נותר על רצפת החיפוי החדשני, הרטיבות מתייבשת ללא כל השלכות שליליות.

התקנת חיפויים ייעודיים במכוני ספורט

הפרקט האיכותי הבנוי מחומר פולימרי העמיד במים מתאים מאד להתקנה בחדרי הכושר ובסאונות הרטובות והיבשות במועדוני הספורט. המשטחים המעולים מתאימים לכמות הגדולה במיוחד של לחות וזיעה בנקודות הללו ואפשר ליהנות מהם לאורך שנים רבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יתרונות של חומר פולימר עמיד במים

לאחר תקופת מחקר וניסויים הוחל בייצורו של הפרקט אשר מיועד לחדרים רטובים. עקב חומרי הגלם החזקים אשר מהם הוא מיוצר, הוא בעל יציבות גבוהה יותר מכל סוג אחר של פרקט עץ. אף על פי שמדובר בתהליך ייצור יוצא דופן תוך שילוב חומרים ייחודיים ויציבים, מחירו זול יותר מהפרקט הרגיל וזהו יתרון משמעותי.

המסוגלות של החומרים מאפשרת לפרקט להישאר כמות שהוא לאורך זמן, גם כאשר קיימת עליו לחות ורטיבות והוא אינו משנה את צורתו או מתעוות עקב כך.

הבחירה של האדריכלים ומעצבי הפנים

בעת תכנון מטבח או חדר אמבטיה מתלבטים לקוחות רבים אם לרכוש אריחים הקיימים בהיצע נרחב של דגמים וגדלים או לחילופין להתקין את משטחי הפרקט החדשים הקיימים במבחר צבעים עכשוויים.

האדריכלים ומעצבי הפנים אשר גילו לאחרונה את החומר החדש כבר הבינו שזהו הטרנד החדש ולכן רבים מהם ממליצים ללקוחותיהם על אופציה זו תוך בחירת הגוון המתאים ביותר לקו העיצובי של המטבח ולנראותו הכללית.

בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים, בשיתוף צמרת מרכז הפרקטים
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully