וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבב הטעים ביותר בישראל הוא רק של אמא

בשיתוף הקבב של אמא, בשיתוף הקבב של אמא

15.1.2020 / 16:26

השוק בנתניה הוא חווייה ישראלית רועשת ונהדרת, והוא מסתיר בתוכו גם את דוכן האוכל עם הבשר מהטובים בארץ שאסור לעבור בעיר בלי לנסות אותו

הקבב של אמא נתניה. יח"צ,
הקבב של אמא/יח"צ

העיר נתניה ידועה כעיר תוססת ועליזה בזכות קולינריה עשירה מצד עשרות בתי עסק שמציעים מאכלים מכל העדות השונים. מפיקי מערכת "המומחים" אוהבים מאוד להגיע לעיר היהלומים בדיוק מהסיבה הזו. באחד מהביקורים של כמה מהם בעיר, התגלה להם פלא אמיתי, דוכן אוכל רחוב שהשאיר אותם נרגשים במיוחד, הקבב של אמא, על כך הם כתבו.

דוכני אוכל הרחוב יכולים להיות פתרון מושלם לארוחת בוקר או צהריים מהירה, אבל הטובים ביותר שביניהם מעניקים את ההרגשה כי מדובר במסעדה לכל דבר, הקבב של אמא זה בדיוק זה.

הגעה לאזור התחנה המרכזית בנתניה זו תמיד חוויה ישראלית, רעש, המולה, אינספור אנשים שעוברים ממדרכה למדרכה, בין כל אלה עומד בגאווה דוכן אוכל מרשים, ניגשנו אליו בפעם הראשונה וציפתה לנו הפתעה, קבבים מובחרים, פרגיות, כבדי עוף, אנטריקוט ובשר הודו, כל הבשרים היו משובחים וטריים, זה אחד מהיתרונות כאשר ממוקמים ליד השוק המפורסם של נתניה, כאשר כל הבשרים נעשים על גריל פחמים ביתי איכותי.

הקבב של אמא נתניה. יח"צ,
הקבב של אמא/יח"צ

הקונספט של המנות הוא תלות מחיר, אפשר לקנות מנה החל מ 20 שקלים ומעלה, הכל תלוי בתקציב שהלקוח מבקש, שזו תהיה מנה קלה או כבדה יותר, אנחנו מאוד אהבנו את הרעיון.

שוחחנו עם מספר לקוחות שעמדו בתור, הם התפלאו לשמוע כי זו הפעם הראשונה שלנו בדוכן, היות ואין נתניתי אחד שלא מכור לטעמים שהוא מוציא. חנן מגידיש, נהג מונית בן 37 סיפר לנו: "בכל פעם שאני משוחח עם לקוחות שמגיעים מחוץ לנתניה, אני מספר להם על שהם חייבים לעצמם לאכול בקבב של אמא. לא פעם היו כאלה שזה סיקרן אותם עד כדי כך שביקשו ממני לעצור, אכלו ואז המשכנו בנסיעה. הטיפ שהייתי מקבל בסיום היה לא רק על שירות ההסעה, אלא על שלקחתי אותם לאכול באחלה מקום שבעולם לטענתם".

כל המנות מוגשות בתוך לאפות ,פיתות ובאגטים טריים וחמים אשר מגיעים ממאפה נאמן הצמוד, התברר לנו שמדובר בבית עסק שני של הבעלים, יניב שייך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הקבב של אמא נתניה. יח"צ,
הקבב של אמא/יח"צ

שוחחנו איתו ושאלנו, איך הגיע הרעיון המבריק הזה, הוא סיפר: "כל מי שהכיר את הקבבים שאמא שלי היתה נוהגת להכין היה גוער בי, נו, תפתח כבר מקום משלך שכולם יוכלו לאכול מהמתכון המיוחד שלה, זה מה שעשיתי ומאז אין יום שלא עובר שאני לא מקבל תגובות מפרגנות".

לא רק תושבי ומבקרי העיר נתניה יכולים ליהנות מהטעמים המופלאים, יש סניף נוסף גם באיירפורט סיטי. יש לנו הרגשה שזה לא הסניף האחרון אלא שיהיו עוד בעתיד.

הקבב של אמא, מקום נקי, מצוחצח, בשרים איכותיים וטריים, טעמים מיוחדים במתכון של בית חם ואוהב, בביקור הבא שלנו בנתניה אנחנו יודעים בדיוק לאן להגיע, שדרות בנימין 7, כי סוס מנצח לא מחליפים.

ואם שכחנו לציין כל הבשרים במקום כשרים למהדרין

לפרטים ולהזמנות:
09-9671746

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הקבב של אמא, בשיתוף הקבב של אמא
  • עוד באותו נושא:
  • קבב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully