וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שרותי רכב: אחד מהמוסכים המרשימים בצפון

בשיתוף אלון שירותי רכב, בשיתוף אלון שירותי רכב

15.1.2020 / 15:18

לא מזהים שהיתה תאונה: אלון שירותי רכב שבנשר הוא מוסך פחחות בצבע שמקפיד על עבודה ברמת גימור גבוהה במיוחד - בנוסף לעזרה בירוקרטית מול חברות הביטוח

אלון שירותי רכב. יח"צ,
אלון שירותי רכב/יח"צ

אחת מנשות צוות "המומחים", תושבת חיפה, הגיעה באחד הבקרים לעבודה לאחר שעברה תאונת דרכים עם רכבה. נהג אחר לא שם לב לתמרור העצור שהיה לפניו ונכנס בה בחוזקה. היא יצאה עם כמה מכות יבשות, אבל הפח בצד הימני של הרכב קיבל מכה הגונה, מה עושים, היא שאלה?

שאלה טובה שבזכותה יצאו מספר מפיקים לחפש מוסך לפחחות באיזור הצפון, שיהיה שווה להמליץ עליו לקהל הקוראים שלנו. מתוך רשימה של 17 מוסכים שונים שבהם ביקרנו, מי שעשה עלינו את הרושם הטוב ביותר היה אלון שירותי רכב.

מדובר בעסק משפחתי הפעיל כבר כ-14 שנה. מי שמנהלים אותו כיום הם טובי האבא ושני בניו, עידו ואור. כאשר הגענו למוסך מצאנו אותו עמוס במכוניות שעברו טיפולים של צבע ופחחות. שוחחנו עם אחד הלקוחות, חסן ג'מיל תושב חיפה. הוא סיפר לנו: "לצערי ולשמחתי אני מכיר את המוסך והחבר'ה פה כבר כמה שנים, לצערי כי כמה מהמכוניות שלי ושל אשתי קיבלו מכות שהצריכו תיקון פח וצבע, לשמחתי כי מצאתי פה חברים טובים, אנשי מקצוע מעולים שבעיניים עצומות אני מפקיד בידיהם את המכוניות שלי, אחלה שירות וביופי של מחיר".

העפנו מבט במכוניות שעברו טיפול, אי אפשר היה שלא להתרשם מרמת הגימור המושלמת של העבודה, כיף לראות מקצוענים בפעולה. אחד היתרונות הגדולים של המוסך הוא שהוא עובד עם חלק גדול של חברות הביטוח, בין היתר עם הראל, מגדל, שומרה, הכשרה, איילון, כאשר פועלים ללא הפסקה לשתף פעולה עם חברות ביטוח נוספות.

אלון שירותי רכב יאיר טובי ועידו. יח"צ,
יאיר, טובי ועידו/יח"צ

שירות נוסף, כזה שהדהים אותנו הוא, שגם לקוחות שלא מקבלים את התנאים הטובים ביותר מבחינת הביטוח, או שאין להם הסדר כלשהו מול החברה המבטחת, יכולים לקבל במוסך רכב חליפי באופן מיידי, מפתח אל מול מפתח, וגם עזרה בהשתתפות עצמית בתנאי הסדר. ניתן להכניס את רכב למוסך 24 שעות ביממה, המקום מגודר ויש עליו שמירה צמודה.

סיבוב במשרדים לימד אותנו כי פקידות של המוסך מסייעות לכל לקוח במקרה הצורך מול כל ענייני הביורוקרטיה של התאונה והביטוח, באופן יעיל ביותר.

בכל הנוגע לביטוחים ועבודה מול חברות הביטוח, הניסיון של טובי גדול במיוחד, בעיקר כי בעבר היה שמאי, לאחר מכן התפתח לתחום הפחחות והצבע, כך שראה ויודע הכל מהכל.

שאלנו אותו על תפיסת העולם שלו בתחום. הוא סיפר לנו: "מדובר במקצוע שיש בו הרבה פסיכולוגיה. בשורה תחתונה אתה דואג לאנשים ופועל למענם. מכונית היא הדבר הכי יקר למשפחה אחרי בית. אנחנוו מבינים זאת והשירות שאנו מקנים הוא בהתאם לכך. אנשים תלויים במכונית שלהם, שמן הסתם יקרה להם מאוד ולכם אנחנו עושים הכל על מנת שכל בעיה תיפתר במהירות האפשרית, על הצד הטוב ביותר ועם חוויה נעימה ככל הניתן".

אלון שירותי רכב ממוקמים ברחוב המסילה 3 בנשר.

את תעודת המקצועיות, שירותיות ואמינות הם מקבלים מצוות "המומחים" ובגדול.

הטלפון של טובי זמין 24 שעות לכל לקוח: 052-8784000

לבירורים והזמנות 04-8491647
המסילה 3, נשר

שעות פעילות:

א' - ה' 8:00-16:00
ו' - 8-12:30

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אלון שירותי רכב, בשיתוף אלון שירותי רכב
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully