וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתלבתות: הדרך הכיפית והטעימה להעביר שבת עם הילדים

בשיתוף סתלבתות, בשיתוף סתלבתות

15.1.2020 / 15:05

סוף השבוע הגיע ואתם שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים? תשכחו מעוד סרט או הצגה, מספיק גם עם הג'ימבורי, מערכת "מומחים" מצאה לכם, ההורים, פעילות חוץ ביחד עם הילדים, פעילות חינוכית, מהנה וטעימה!

סתלבתות. ליאור לב,
סתלבתות/ליאור לב

למשך מספר חודשים בודדים במשך השנה, צומחים להם התותים ב"סתלבתות", שדות תותים בלב ליבה של העיר הוד השרון. השדות מחכים לכם וצריכים את העזרה שלכם, הורים וילדים ביחד, לבוא לקטוף תותים היישר מהשדה.

אחת המפיקות של מערכת "המומחים" קטפה תותים יחד עם שני ילדיה הקטנים, אלו הם הרשמים שלה מהחווייה.

יום שבת בבוקר, הריחות בחוץ ריחות של חורף, במשך הלילה הגשם ירד לא מעט. לשמחתנו בבוקר הוא פסק וזה היה האות להתלבש בבגדים נוחים, לנעול מגפיים, להיכנס לרכב ולנסוע להוד השרון, לשדות התותים של "סתלבתות" ולהתחיל בקטיף משלנו.

סתלבתות. ליאור לב,
סתלבתות/ליאור לב

מדובר שטח חקלאי של משפחה אשר מתמחה בגידול תותים כבר למעלה מעשרים שנה. תהליך הגידול כולל שתילה וסידור בידיים, מתיחה של יריעות ניילון ארוכות, הקמה של חישוקי ברזל מסביב, טיפוח ערוגות, ואז, כאשר מגיע זמן הקטיף, כל מי שרוצה יכול להיכנס לתמונה.

ביחד איתנו הגיעו עוד עשרות הורים וילדים, הקולות היו קולות של אושר, הילדים כולם התלהבו כל-כך לצאת מהעיר הסגורה ולנשום אוויר נקי של טבע, ההתלהבות גברה עוד יותר כאשר כל אחד קיבל סלסלה משלו, על מנת שיוכל לאסוף לתוכה את התותים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סתלבתות. ליאור לב,
סתלבתות/ליאור לב

חשוב לציין, כל התותים גדלים תחת פיקוח ובהדברה ביולוגית מטעם "ביו תות".

הפעילות החלה, הילדים וגם אני התכופפנו להרים את התותים מהשטח, צחקנו, קשקשנו, התלהבנו, כל אחד התגאה וצעק מאושר כאשר מצא עוד ועוד, הרגשה של חופש אמיתי.

בשדות מגדלים חמישה סוגים שונים של תותים, העיקריים הם: אורלי, מלאך ורוקי, במקום פותחים את כל השטח בהתאם לכמות האנשים שמגיעה, כך שכל אחד יכול לבחור לעצמו באיזו ערוגה לטייל ומה לטעום, אפשר כמובן לטעום מהכל והטעמים היו מתוקים ומרעננים, ככה זה כשיש חיבור היישר מהאדמה.

לאחר מספר שעות של קשר משפחתי מרגש בו כולנו ביחד היינו עסוקים לקטוף, לאכול וגם ליהנות מפעילות נוספות שמעברים במקום, של מאפרת וליצנים, הגיע הזמן ללכת הביתה, קצת עייפים אבל מאוד מאוד מאושרים. במשך שבוע שלם הילדים עוד העלו חוויות מהיום שהעברנו ביחד ב"סתלבתות".

לסיכום, עבור הילדים וגם ההורים זו חוויה מדהימה, לצאת מהשגרה, להגיע לשדות פתוחים, לראות ולהבין מקרוב כיצד פרי נולד, להתנסות בקטיף אמיתי, לאכול וללקק את השפתיים.

"סתלבתות", תודה לכם על יום כיף שהיה לי עם הילדים, ממליצה בחום ואהבה לכל שאר ההורים, להגיע ולחוות לפחות פעם אחת.

לבירורים והזמנות: 052-6178857

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סתלבתות, בשיתוף סתלבתות
  • עוד באותו נושא:
  • תותים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully