וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים? אנחנו מקווים שכבר שמעתם על בייביסליפ

בשיתוף בייביסליפ, בשיתוף בייביסליפ

15.1.2020 / 14:18

אלעד נחום היה הנדסאי חשמל אך החליט ללכת בעקבות הלב וגילה את הנגרות. בנגריה שלו באור יהודה הוא מכין רהיטי בוטיק לתינוקות וילדים במחירים הוגנים

מיטת נוער 'קאסה' בתוספת מיטת חבר בייביסליפ. אסף גולדשטיין,
מיטת נוער 'קאסה' בתוספת מיטת חבר בייביסליפ/אסף גולדשטיין

ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה וילדים זה גם עסק לא זול בכלל. במסגרת תחקיר של מערכת "המומחים" אחר חנויות למוצרי ילדים, הגענו אל בייביסליפ, נגריית בוטיק משפחתית שמתמחה בעיצוב וייצור מוצרי תינוקות וילדים מעץ אורן טבעי, בדגש על חדשנות, מקצועיות ויחס אישי במחירים בהתאמה מקסימלית לכל כיס.

מספר מפיקים של מערכת המומחים, הורים לילדים, יצאו לנגרייה באור יהודה, ברחוב מעלה החומה 11, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

הגענו לנגרייה באמצע השבוע, ביחד איתנו עוד לא מעט לקוחות, הורים לילדים קטנים ואימהות בהריון. כולם שמעו על המקום שמציע פתרונות שונים מעץ לתינוקות ולילדים, השמועה על בייביסליפ עוברת מפה לאוזן כאש בשדה קוצים. ניתן למצוא שם: עריסות מתחברות, מיטות מעבר, מיטות נוער, כיסאות אוכל, כונניות ספרים ועוד, כל מוצר חדשני ומוקפד.

"אנחנו לקוחות חוזרים, רכשנו מבייביסליפ עריסה מתחברת כשהבן שלנו נולד והיום כשהוא בן שנה חזרנו לרכוש מגדל למידה. אנחנו כל כך מרוצים ונבוא שוב לרכוש לילד מיטת מעבר בקרוב", סיפר לנו אחד הלקוחות.

ביקשנו לשוחח עם הבעלים של הנגרייה על חלק מהמוצרים. שמו אלעד נחום, בן 28, הנדסאי חשמל במקצועו שהחליט לפני כמה שנים להקשיב ללב, האהבה שלו ליצור הובילה אותו לעולם הנגרות. שמו הולך לפניו כיום בזכות חשיבה יצירתית ויד של אמן, שבנה את העסק בעשר אצבעות, שבו הוא נותן את כל כולו. בנגרייה שלו, בטיחות התינוק היא מעל הכל וזה ניכר בכל מוצר ומוצר.

מגדל למידה 'סו שף'. לירון כץ - מעצבת פנים,
מגדל למידה 'סו שף'/לירון כץ - מעצבת פנים

אלעד מספר שהרעיון להתחיל לייצר מוצרי בוטיק מיוחדים לתינוקות וילדים עלה לו כאשר אחותו הייתה בהיריון והוא החליט לבנות עבורה מספר מוצרים. כל מי שנתקל במוצרים כ"כ התלהב וההזמנות החלו לזרום - בייביסליפ נולדה. היום מגיעים אליהם לקוחות מכל רחבי הארץ.

בייביסליפ הפכה לשם דבר בתחום מוצרי עץ לתינוקות ולילדים והמוצרים שלהם נמצאים כמעט בכל בית. בנוסף ניתן להגיע עם רעיונות לבנייה אישית, אלעד ישמח לעצב עבורכם כל מוצר מעץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בניית מגדל עבודה של בייביסליפ. אסף גולדשטיין,
בניית מגדל למידה של בייביסליפ/אסף גולדשטיין

המוצרים המיוצרים בנגרייה רבים ומגוונים. על העריסה המתחברת, מדגם 'אופק', אלעד הסביר לנו: "היתרון הגדול הוא שבכל רגע נתון ההורה יכול לשלוח יד ולכסות את הילד, לתת לו מוצץ, להעניק לו חיבוק ונשיקה חמה מבלי לצאת מהמיטה, מדובר בנוחות להורים ורוגע לתינוקות, כאשר מרגישים את הקרבה, החום והביטחון לאורך כל הלילה".

מוצר נוסף שפגשנו בנגרייה הוא מגדל למידה 'סו-שף' המיועד לילדים מגיל עמידה ועד גיל 5 כאשר מטרתו לאפשר לילד להשתתף במטלות המטבח בבטיחות מירבית באופן עצמאי.

מיכל, לקוחה ותיקה, אמא לשניים בגילאי 3 ושנה וחצי, מספרת לנו: "מגדל הלמידה של בייביסליפ ממש שינה את חיי לטובה ונתן לי את החופש לבשל בשקט מבלי שילד נתלה לי על הרגליים, הילדים שלי גם מצחצחים שיניים במגדל הלמידה, מאז צחצוח השיניים הפך לאטרקציה אצלנו בבית".

גם כסא הפעילות 'צ'ומפי' תפס לנו את העין. הוא תוכנן עם שלבים בגבהים שונים, כך שכל הורה יכול להתאים את גובה הישיבה ומושב הרגליים בשלבי התפתחות שונים של הילד ולכן הכסא מתאים לשנים רבות. הוא מעוצב בצורה כזו שיכולה להתאים לילדים עד גיל עשר.

כל המוצרים בנגרייה מגיעים בצבע עץ משויפים וללא כל ציפוי, ניתן לצפות את המוצרים במגוון צבעים רחב או בלקה- כולם על בסיס מים ללא רעלנים ומותאמים במיוחד לתינוקות.

הורים שלא נמצאים במרחק נסיעה מאור יהודה, אל תדאגו, אתם יכולים להתרשם ולהזמין את המוצרים כולם מאתר האינטרנט של הנגרייה. הנגרייה מספקת משלוחים עד הבית ותמיד ניתן להתייעץ ולהזמין טלפונית במספר 050-6808990.

אלעד סיפר לנו: "כשהקמתי את בייביסליפ, עמדו לנגד עיניי הורים צעירים והקושי שלהם למצוא מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל כיס. חרטנו על דגלנו מחירים הוגנים, מטרתנו היא לאפשר לכל הורה לרכוש לילדיו את המוצר ולכן אופן התמחור הוא בשיטת ה"לואו קוסט" שבו משלמים על המוצר הבסיסי וניתן להוסיף לבקשת הלקוח תוספות "ולהתפנק".

כל המוצרים מיוצרים בעבודת יד ולפי הזמנה.

בייביסליפ, עסק ישראלי כחול לבן שמייצר עבורנו מוצרי בוטיק מיוחדים ומקוריים לתינוקות ולילדים, במחירים עממיים. אל תפספסו!

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בייביסליפ, בשיתוף בייביסליפ
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully