וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולקולה פרפיום: חסכנו לכם את כרטיסי הטיסה לאירופה

בשיתוף מולקולה פרפיום, בשיתוף מולקולה פרפיום

15.1.2020 / 14:02

כבר לא חייבים לטוס לחו"ל כדי לקנות בשמים במחירים שפויים. מולקולה פרפיום מביאה מגוון אינסופי של ניחוחות ללא תיווך לצרכן הישראלי

מולקולה פרפיום. יח"צ,
מולקולה פרפיום/יח"צ

בכל נסיעה של אחד מחברי מערכת "המומחים" לחו"ל, הנוסע מקבל רשימה לא נגמרת מצד כל המפיקים במשרד של בשמים שהם מבקשים לעצמם בדיוטי פרי. בעקבות הנוהג הזה, לעורך המערכת עלתה שאלה, האם באמת צריך לחכות לטיסה הבאה על מנת להתחדש בבשמים הטובים ביותר?

השאלה הפכה לתחקיר ובו מצאנו את התשובה, מולקולה פרפיום, יבואנים של מותגי בשמי יוקרה ובוטיק מהיבואן לצרכן.

מולקולה פרפיום פעילים בשטח כבר כחמש שנים, במהלכם אלפי לקוחות שינו את דפוס הקנייה שלהם בכל הנוגע לבשמים. לא עוד מבצעי החג ברשתות השונות וגם לא רשימת מתנות בדיוט פרי, לאחר שמצאו בשמי יוקרה ובוטיק ייחודים שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר בארץ.

הסתקרנתם? למולקולה פרפיום יש אתר אונליין בו ניתן למצוא את מגוון מותגי הבשמים המובילים, כאשר יש צוות משלוחים מהירים בפריסה ארצית הממתין לספק לכם את הבשמים השונים. נכון לימים אלו יש באתר מבצע מטורף, משלוח בחינם עד הבית או למקום עבודה תוך 24 שעות בקנייה מעל 399 שקלים.

שלוש מפיקות של צוות "המומחים" יצאו אל חנות הבית אשר ממוקמת בשכונת פלורנטין בתל אביב, ברחוב לוינסקי 21 פינת הקישון, אלו הם הרשמים שלהן מהחנות וממגוון הבשמים.

כאשר נכנסנו לחנות האסוציאציה הראשונה שעברה לנו בראש היתה, אירופה! על המדפים מצאנו מעל 200 מותגים מכל קצוות העולם, רובם מאירופה הקלאסית. השקט, הסדר, הניקיון ובעיקר הריחות, רק רצינו להריח ולהתבשם בניחוחות המיוחדים עוד ועוד.

ביחד איתנו היו עוד עשרות לקוחות. שלי הכהן, בת 28 מתל אביב סיפרה לנו: "אני דיילת אוויר, לאחר שחברה שלי המליצה לי לקפוץ לפה לבדוק את המותגים נדהמתי, כל השנים הוצאתי ים של כספים על בשמים בנסיעות שלי ופתאום גיליתי מותגים שאפילו בחו"ל קשה להשיג או שלא הכרתי כלל וכלל, וכולם נמצאים עבורי ליד הבית. אגב, במחירים לא פחות טובים מאשר בחו"ל, מאז את שלי אני רוכשת רק פה".

מולקולה פרפיום. יח"צ,
מולקולה פרפיום/יח"צ

הסיבה למחירים האטרקטיביים שניתן למצוא בחנות היא שאין גוף ביניים שמתווך בין החנות ללקוחות. את מולקולה פרפיום ייסד דניאל פתאי, יחד עם אביו אשר עוסק בתחום כמעט 20 שנה, החזון והשאיפה של שניהם היו לחשוף את הקהל הישראלי לתרבות חדשה של ניחוחות יחודיים מכל העולם, כאלה שלא ניתן להשיג באף מקום אחר.

שוחחנו עם דניאל ושאלנו אותו איך הוא מצליח לשים יד על המותגים המיוחדים ונדירים כל-כך. הוא הסביר: "השאיפה לשלמות לוקחת אותי לטייל בין תערוכות שונות בכל רחבי העולם, במטרה לגלות את הניחוחות שיהפכו את היום למושלם, לכן רוב המותגים שקיימים אצלנו הם מותגי נישה ויוקרה ייחודיים".

אם גם אתם נמצאים במרדף אחר אחר הניחוח המושלם הבא שיכול לרגש אתכם, חובה עליכם לבקר קודם במולקולה פרפיום, לאחר מכן הכל יריח לכם אחרת.

לבירורים והזמנות: 03-6737792

אתר הבית של מולקולה פרפיום

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מולקולה פרפיום, בשיתוף מולקולה פרפיום
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully