וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירון בתי מאפה: יש לנו הצעה משתלמת עבורכם

בשיתוף מירון בתי מאפה, בשיתוף מירון בתי מאפה

15.1.2020 / 12:08

העובדה שהם מייצרים את כל המאפים במפעל שלהם מאפשרת למירון בתי מאפה למכור בשני הסניפים בחיפה מאפים מדהימים במחירים מצחיקים

מירון בתי מאפה. יח"צ,
מירון בתי מאפה/יח"צ

מערכת צוות "המומחים" ממשיכה בסדרת הכתבות על עסקים מיוחדים בישראל אשר מייצרים שני דברים שונים המשלימים האחד את השני, כך שמקבלים תמונה ומוצר שלם איכותי הרבה יותר. במסגרת התחקיר, הגענו לבית העסק בשם מירון בתי מאפה. לעסק שני סניפים בעיר חיפה. שלחנו לשם מספר מפיקים לבדוק מקרוב על מה מדובר, אלו הם הרשמים שלהם.

מירון בתי מאפה הוא מפעל ייצור למוצרי מאפה כאשר יש לו שתי חנויות המוכרות את התוצרת, סניף אחד בגראנד קניון בחיפה וסניף נוסף במרכז הכרמל בעיר, בתחילת רחוב דרך הים. היתרון הגדול של העסק בא לידי ביטוי בפריבילגיה שיש להם להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר ולייצר מוצרים בלעדיים.

העסק קיים כבר כ-15 שנה ומי שמנהל אותו הוא הבעלים, אבי חגי. ביקרנו בסניף הממוקם במרכז העיר חיפה, המקום היה מפוצץ בלקוחות שהתנפלו ממש על המוצרים החמים והטריים שהוגשו במקום. הצלחנו גם אנחנו לזכות בחלק מהשלל. טעמנו מספר קרואסונים במילוי שונה, זה עם החמאה היה בדיוק כמו שמוכרים בבתי הקפה הרומנטיים בפריז, רך כמו משי. הבורקסים עם הגבינה ותפוח אדמה החזירו אותנו כמה שנים אחורה, לטעמי ילדות נפלאים. הפריכות היתה מושלמת, רואים שיודעים שם לקפל דפים של בצק ליצירת בורקס מדהים. גם מאפה הפיצה היה כאילו זה הוגש במסעדה איטלקית יוקרתית, עד כדי כך.

מירון בתי מאפה. יח"צ,
מירון בתי מאפה/יח"צ

הדבר שהדהים אותנו לא פחות מהטעמים המופלאים היה המחיר. כאשר מאפה מיוחד ביחד עם כוס קפה עלו בסך הכל תשעה שקלים. בדקנו לרגע שאנחנו לא נמצאים בטעות בסניף של קופיקס, אבל התברר שמירון בתי מאפה המציאו את הפנטנט הזה של לא לקרוע את הכיס של הלקוחות עוד הרבה לפני, רק שהטעמים פה הם עולם אחר לגמרי.

שוחחנו עם אבי חגי, הבעלים. שאלנו אותו על המחיר הנמוך אל מול תוצרת ברמת איכות וטעמים כה גבוהים. הוא הסביר: "היות ואנחנו מייצרים בעצמנו את המוצרים הנמכרים בסניפים, אנו מקפידים על איכות חומרי גלם וטריות הסחורה, כמו גם השליטה על התוצר הסופי וההקפדה בנושא, כך שגם המחיר נמוך יותר והכל נטו לטובת הלקוחות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מירון בתי מאפה. יח"צ,
מירון בתי מאפה/יח"צ

הורדנו את הכובע בפני אבי על שהתוצרת שלהם היא ללא מרגרינה וללא שומן טראנס, כיף לנו למצוא מקום שיודע לייצר מאפים איכותיים מחמורי הגלם הטובים ביותר בשוק.

בעתיד הלא רחוק במירון בתי מאפה מתכננים לפתוח סניפים נוספים, זכיינים פוטנציאליים יותר ממוזמנים ליצור עימם קשר בנושא, לנו אין ספק שכל סניף נוסף יהיה להיט עולמי בזכות העובדה שכל המאפים מיוצרים במפעלי החברה, תוך שמירה על איכות ובחירת חומרי הכנה בקפדנות מרשימה, אי אפשר שלא להצליח.

מירון בתי מאפה, טריות הסחורה,המגוון והמחיר, הכלאה מנצחת שלא ניתן למצוא במקומות אחרים.

לבירורים והזמנות: 04-8710589.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מירון בתי מאפה, בשיתוף מירון בתי מאפה
  • עוד באותו נושא:
  • מאפים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully