וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות שאולי לא ידעתם שהן ספין אוף

בשיתוף sting tv, בשיתוף sting tv

15.1.2020 / 8:27

מפרייזר ועד רגע עם דודלי - חלק מהסדרות שאנחנו הכי אוהבים הן בעצם סדרות בת של סדרות קודמות. הנה רשימה שאולי תפתיע אותכם

צופה בטלוויזיה. pixaday,
בינג'/pixaday

סדרות ספין אוף בטלוויזיה הן סדרות המבוססות על דמויות ו/או אלמנטים הלקוחים מסדרה קיימת. סדרת ספין אוף נקראת גם סדרה בת, לעיתים בסדרת הבת תככב דמות משנית מהיצירה הקיימת. יש לא מעט סדרות איכותיות ופופולריות שאתם כנראה לא ידעתם כי הן סדרות ספין אוף, לדוגמה פרייז'ר, מלרוז פלייס וגם הבית של פיסטוק.

אם אתם מחפשים סדרות מומלצות כדי ליהנות מערב בינג' עם המשפחה או החברים, לפניכם כמה מהסדרות הבולטות שהן ספין אוף, וכדאי לכם לצפות בהן.

פרייז'ר

קומדיית המצבים המצליחה והאהובה פרייז'ר היא סדרת בת ליצירה הטלוויזיונית חופשי על הבר. הסדרה מבוססת על דמותו של הפסיכיאטר פרייז'ר קריין. בסדרה המצליחה חופשי על הבר שהופקה עבור רשת NBC העלילה מתרחשת בבר שכונתי בבוסטון, הסדרה שודרה במשך 11 עונות וזכתה לרייטינג גבוה. בסדרת הספין אוף פרייז'ר, העלילה עוסקת בחייו של הפסיכיאטר קריין, הוא משמש בין היתר כשדרן רדיו המנחה תוכנית מצליחה, ודמותו הופיעה לראשונה בחופשי על הבר.

קומדיית המצבים המצליחה פרייז'ר זכתה ל-11 עונות ול-265 פרקים, אורכו של כל פרק 24 דקות. הסדרה המצליחה זכתה בעשרות פרסי אמי ומשתתפים בה שחקנים מוכשרים כמו קלסי גראמר, דיוויד הייד פירס וג'ון מהוני.

אריזה משפחתית

קומדיית המצבים האמריקאית אריזה משפחתית היא סדרת טלוויזיה פופולרית ואהובה. עם זאת, לבטח לא ידעתם כי זו סדרת ספין אוף לסדרה האמריקאית קרובים רחוקים מאוד. הסדרה אריזה משפחתית שודרה במשך 9 עונות, ולמעט העונה האחרונה כל העונות שודרו ברשת ABC. בישראל העונות שודרו במסגרת שידורי ערוץ הילדים וניתן לצפות בסדרה הקומית גם בשידורים חוזרים.

הסדרה אריזה משפחתית מוכרת בקרב כל מי שגדל בשנות ה-90, זו סדרה ממכרת המתמקדת בחיי בני משפחת וינסלו המתגוררים בשיקגו, משפחה אפרו אמריקאית טיפוסית. אחד מכוכבי הסדרה הוא סטיב ארקל (ג'ליל וייט) המגלם דמות של חנון גאון ויצירתי המתמודד עם תאונות רבות ומוזרות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מלרוז פלייס

סדרת הדרמה מלרוז פלייס שודרה בהצלחה במשך 7 עונות בין השנים 1992 - 1999. רבים לא יודעים, אך הסדרה האמריקאית הפופולרית החלה למעשה כסדרת ספין אוף לתוכנית הטלוויזיה בוורלי הילס 90210.

בפרקים הראשונים של סדרת הספין אוף כיכבו בין השאר גם כוכבי בוורלי הילס, ולאורך העונות השונות השתנה רוב צוות השחקנים, אך התחלופה הגבוהה של השחקנים פגעה בפופולריות של הסדרה ולאור הירידה המשמעותית ברייטינג הוחלט ברשת FOX לבטל אותה לאחר 7 עונות. עם זאת, ב-2009 החלו שידורי סדרת הספין אוף מלרוז פלייס 2009, אך לאחר עונה אחת הוחלט לבטלה.

הבית של פיסטוק

בין הסדרות המומלצות לילדים ניתן למצוא את סדרת הבית של פיסטוק, ספין אוף לסדרת הטלוויזיה רגע עם דודלי. העלילה בסדרה הבת מתמקדת בהרפתקאות השונות של פיסטוק וחברו הטוב רגע. הסדרה שודרה בשנות ה-80 וה-90 וזכתה לפופולריות רבה, השחקנים הראשיים הם ספי ריבלין (פיסטוק) וציפי מור (רגע).

בשיתוף sting tv, בשיתוף sting tv
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully