וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר מידי: סדרות שחבל שבוטלו

בשיתוף YES, בשיתוף YES

14.1.2020 / 15:41

החורף כאן ואיתו הדחף לעשות בינג' על סידרה טובה. אספנו כמה סדרות ששווה לכם לבדוק למרות שבוטלו בטרם עת

מערכת קולנוע ביתי. ShutterStock
טלוויזיה/ShutterStock

מחפשים סדרה טובה ואיכותית שבוטלה וטרם ראיתם? כיום בעידן הבינג' כולנו מחפשים את הסדרות הטובות והמעניינות ביותר, אך יש גם המלצות לסדרות שחבל שבוטלו ועדיין חובה עליכם לצפות בהן, כדוגמת חניבעל, מקביל ועוד. מחפשים מה לראות בסוף השבוע כאשר בחוץ גשום וסוער? לפניכם מספר המלצות על הסדרות שבוטלו וכדאי לכם לראותן.

חניבעל

אם אתם מחפשים סדרות שחבל שבוטלו, כדאי לכם לצפות בסדרת הטלוויזיה הפופולרית חניבעל. הסדרה האמריקאית הופקה לערוץ הטלוויזיה NBC. זו סדרת מתח פסיכולוגית המבוססת על דמותו יוצאת הדופן של חניבעל לקטר, דמותו של הקניבל והרוצח המתוחכם מספריו של הספר תומאס האריס.

לסדרה יש 3 עונות, 13 פרקים בכל עונה, הסדרה שודרה בארה"ב בין השנים 2013 - 2015.

מקביל

סדרת הטלוויזיה מקביל הופקה על ידי רשת Starz, זו סדרה מותחת ומרתקת שזכתה להצלחה כבירה בארצות הברית וברחבי העולם. הסדרה האמריקאית נוצרה על ידי ג'סטין מרקס ושודרה במשך שתי עונות, בכל עונה 10 פרקים.

מקביל היא סדרת מתח ומדע בדיוני העוקבת אחר הווארד סילק, ביורוקרט העובד בסוכנות הריגול של האו"ם בברלין. סילק עומד בפני סכנת חיים כתוצאה מסוכני שטח שבגדו בסוכנות בעולם המקביל, ועליו להתמודד עם הבוגדים המשפיעים על עולמו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מייק ומולי

סדרת הטלוויזיה האמריקאית מייק ומולי שודרה בהצלחה במשך 6 עונות. זו קומדיית מצבים של היוצר המוערך מארק רוברטס. הסדרה שודרה ברשת CBS בין השנים 2010 - 2016, ומעריצי הסדרה התאכזבו כאשר CBS הודיעה רשמית על ביטול הסדרה לאחר יציאת העונה ה-6 והאחרונה לאקרנים.

הסדרה עוקבת אחר שוטר בשם מייק ומורה בשם מולי שנפגשים בקבוצת תמיכה לאנשים הסובלים מהפרעות אכילה, וכמובן הם הופכים לזוג ומתאהבים. הסדרה זכתה לשבחים רבים וכבשה את לב הצופים. בשנת 2011 זכתה הסדרה מייק ומולי בפרס אמי. אם טרם צפיתם בסדרה כדאי לכם לנצל את מזג האוויר החורפי וליהנות מקומדיה קלילה ומשובחת וממשחק מצוין של הכוכבים.

צ'אנס

סדרת המתח והדרמה צ'אנס בכיכובו של השחקן יו לורי (ד"ר האוס) עוסקת בחייו של פסיכיאטר משפטי בסן פרנסיסקו הנגרר לעולם אלים ורווי בסיכונים של שחיתות במשטרה, מחלות נפש וזהויות מבולבלות ושגויות. הפסיכיאטר מתמודד במקביל עם גירושים מכוערים, קשיים עם בתו המתבגרת וסודות מהעבר. הסדרה שודרה לראשונה בישראל בשנת 2017.

קוונטיקו

סדרת המתח קוונטיקו נוצרה על ידי היוצר ג'ושוע ספרן, זו סדרת מתח אמריקאית ששודרה ברשת ABC. לסדרה יש 3 עונות וסך הכל 58 פרקים. במאי 2018 החליטה רשת ABC לבטל את הסדרה למרות הצלחתה.

העלילה עוקבת אחר אלכס פריש, צוערת ב-FBI, המואשמת בפיגוע טרור גדול בניו יורק. אלכס, יחד עם צוערים נוספים הנמצאים איתה בקורס, מנסה לטהר את שמה ויחד עם חבריה לקורס היא מנסה לאתר את הטרוריסט ולמנוע פיגועים נוספים. זו סדרה מותחת ומעניינת וחבל שהיא בוטלה לאחר 3 עונות.

בשיתוף YES, בשיתוף YES
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully