וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאנט טאטו צעד אחד לפני כולם - קעקועים ופירסינג מאז שנת 1998

בשיתוף פלאנט טאטו, בשיתוף פלאנט טאטו

4.2.2020 / 13:27

פלאנט טאטו הם מוותיקי המקעקעים בארץ. האחים קיסוס פתחו חנות ראשונה ברומניה ומשם עברו לישראל והם מחזיקים כעת 5 סניפים במרכז - והזרוע עוד נטוייה

פלאנט טאטו. יח"צ,
פלאנט טאטו/יח"צ

האחים ירון ואילן קיסוס הם מחלוצי אופנת הקעקועים והפירסינג בישראל. הם החלו בעסק קטן בבוקרשט רומניה לפני כ-30 שנה, בהמשך הם פתחו את סניף התחנה במרכזית בת"א וכיום יש להם סניפים מצליחים נוספים בת"א וראשון לציון. נפגשנו עם מנהל החניות בישראל ירון קיסוס שסיפר על החידושים והתפתחות הענף עוד מהימים שקעקועים ופירסינג נראו רק אצל חלק קטן ושולי מהאוכלוסייה בישראל ועד הפיכתם לסמל סטטוס ראוי ומקובל.

בתחילת הדרך הם היו מייבאים את העגילים, ובהמשך החלו להפיץ את הבשורה, על תרבות הפירסינג ברחבי העולם. בהמשך השמועה הגיעה והביקוש לעגילי פירסינג והקעקועים התפתח בצורה משמעותית.

מכיוון שתחום הפירסינג משתלב עם תחום הקעקועים, ירון ואילן החליטו לפתוח חנות קעקועים ופירסינג ראשונה ברומניה בשם "פלאנט טאטו". לאחר שצברו ניסיון נוסף מעבר לים, האחים פתחו את הסניף הראשון שלהם בישראל, במקום הכי מרכזי דאז, אזור התחנה המרכזית בתל אביב.

הניהול המקצועי, השירות הלבבי והעבודה המקצועית הקפיצה אותם למקום הראשון בתחום אומני הקעקועים בישראל. מאז החבר'ה לא עצרו באדום וכיום הם מחזיקים בחמישה סניפים במרכז שהכוונה גם להביא את הבשורה גם לערים אחרות בארץ ובעולם.

פלאנט טאטו. יח"צ,
פלאנט טאטו/יח"צ

ירון קיסוס מספר על התפתחות הענף בישראל: "בעבר היו תקופות שרוב המקעקעים היו מעתיקים האחד מהשני ולכן היינו רואים את אותם הקעקועים פחות או יותר אצל כולם. הייתה תקופה שבה פיות היו להיט, לאחר מכן טרייבלים, אבל בגדול כולם היו מעתיקים האחד מהשני. היום לעומת זאת אין סוף ליצירתיות של האומנים, כל הזמן מתווספים עוד ועוד דוגמאות שונות וייחודיות, בארץ ובעולם".

במשך השנים פלאנט טאטו עיצבה את המותגים העולמיים ICE SHOT VODKA ו.EXODUS VODKA ודוגמה לכך גם היום שואפת הרשת להיות תמיד צעד קדימה, במקום הראשון. ניתן להזמין עגילי זהב עם שיבוץ יהלום, כל גודל של יהלום, בעיצוב אישי. כך תגשים לך כל חלום של עיצוב עגיל פירסינג שתענוד על גופך ותיתן לך הרגשה ייחודית.

בסניפים של פלאנט טאטו יש מספר גדול של אומנים, כל אחד מהם מתמחה בסוג שונה של קעקוע, קאברים, מאווי וכל רעיון שיש ללקוח, כך שהמעטפת שהם מעניקים מושלמת.

מהרגע הראשון שתגיעו לאחד מהסניפים, החל מהסקיצה שתבקשו ועד סוף הקעקוע, תקבלו ליווי אישי, מקצועי עם אחריות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ירון מספר קצת על התפתחות הפירסינג. "גם עולם הפירסינג מתחלק לתקופות כאשר לכל אחת יש סגנון שמאפיין אותה. בעבר היה זה פירסינג בגבה, לאחר מכן פירסינג בלשון וכל פעם יש איזה אזור אחר בגוף אשר נחשב ללהיט, אבל בגדול הפופולריות של עולם הפירסינג עולה כל הזמן. זה כבר ממזמן לא רק נערות או נשים צעירות".

פלאנט טאטו מעניקים מענה לכל סוגי הפירסינג הקיימים ולכל סוגי ההשתלות. המוצרים ברשת פלאנט טאטו עשויים מחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר בשוק.

הרשת עובדת עם רישיון משרד הבריאות ותמיד דואגת להתעדכן בכל מה שחדש בתחום הפירסינג והקעקועים, לכן גם לאחר 30 שנות ניסיון הם עדיין מובילים וחדשניים.

ירון מוסיף על הרצון להתחדש מבחינה מקצועית: "רצינו למצוא את המענה הטוב ביותר לשמירה על הצבע של הקעקועים, ולהחלמה מהירה וקלה מפירסינג. עבדנו עם מספר חברות על מנת לבדוק מהו התכשיר הטוב ביותר לתוצאה מושלמת, עד שלבסוף הגענו לחברת מורז. ביחד הגענו לנוסחה הטובה ביותר והם ייצרו עבורנו את המשחה "טאטו". משחה זו גורמת לקעקוע להחלים בצורה הטובה ביותר, לשמור על הצבע ובנוסף עוזרת להחלמה מהירה של פירסינג בכל הגוף".

פלאנט טאטו. יח"צ,
ירון קיסוס/יח"צ

מה עם אלו שדווקא רוצים למחוק קעקוע?

"כיום הסרת קעקועים אפשרית, ברוב המקרים תהיה הצלחה של 100 אחוז בקעקועים בצבע שחור וב- 70 אחוז מהקעקועים הצבעוניים. לכן תמיד מומלץ לעשות קעקוע בצבע שחור במידה ומישהו יחליט להסיר אותו".

אלפי לקוחות מכל הארץ פוקדים את הסניפים המושקעים של רשת פלאנט טאטו מהסיבה הפשוטה, כולם רוצים לעבוד עם אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום.

לאחרונה הסניף של פלאנט טאטו בקניון הזהב בראשון לציון עשה קפיצת מדרגה משמעותית לאחר מספר שינויים שנערכו במקום. ברשת של פלאנט טאטו אפשר לעבור גם קורסים מקצועיים ללמידת אומנות הקעקועים ופירסינג.

מי שמעבירים את הקורסים אלו הם סטודנטים לשעבר, שלמדו והפכו לאנשי מקצוע בעצמם.

משהו לסיום?

"TO BE ,TO DO, PLANET TATTO"

"אנחנו מזמינים את כולם להגיע לסניפים שלנו ברחבי הארץ ולקבל את השירות הטוב ביותר, להתחדש בקעקוע ופירסינג ברמה הגבוהה ביותר שניתן לקבל".

לבירורים והזמנות:

סניף תחנה מרכזית תל אביב 03-6871266

סניף קניון הזהב ראשון לציון 03-9415222

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק תחנה מרכזית תל אביב

עמוד הפייסבוק הזהב ראשל"צ

בשיתוף פלאנט טאטו, בשיתוף פלאנט טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully