וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו איך שוטפים את האוטו מבלי לזהם את הסביבה

בשיתוף CARWASH, בשיתוף CARWASH

14.1.2020 / 14:51

מכון השטיפה שבקניון עזריאלי בחולון משתמש בשיטות חדשניות המפחיתות את הצריכת המים ומונעות את השריטות לכלי הרכב

שטיפת מכוניות. יח"צ,
CARWASH/יח"צ

איך כל אחד מאיתנו יכול לשמור על עתיד ילדיו והעולם בכלל? המון קם ונופל על שינוי של הרגלי מחייה ואיך שאנחנו מתייחסים אל הטבע והסביבה. ככל שנקפיד לשמור על משאבים והרמוניה עם העולם שנמצא שם בחוץ, ככה נקל ונשפר את העתיד.

מי שעשה צעד אחד גדול מהצד שלו הוא יורי בטייב, הבעלים של CARWASH, מכון שטיפת רכבים גדול ומוכר בחולון. מספר מפיקים של צוות "המומחים" נסע לשטוף את הרכב ולשמוע מהאיש עצמו, כיצד שינה את דפוס הפעולה של המכון, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

כאשר מגיעים לקניון עזריאלי רחב הידיים בחולון, אי אפשר שלא לשים לב לשלט אלקטרוני אדום מהבהב בקומה השנייה, שם נמצא המכון לשטיפת מכוניות CARWASH, כאשר הגענו לשם התור היה ארוך, אבל דברים זזו בקצב משביע רצון.

שטיפת מכוניות. יח"צ,
CARWASH/יח"צ

ניצלנו את ההזדמנות על מנת לשוחח עם כמה נהגים, כולם סיפרו לנו ששוטפים את רכבם באופן קבוע במקום, בזכות השירות, מחיר ואיכות הניקיון.

אחד היתרונות הגדולים שמכון השטיפה נמצא בתוך הקניון, הוא שזה מאפשר ללכת לאכול, לשתות או לערוך קניות בזמן שמנקים את הרכב, שינוי מרענן מאשר המתנה משעממת כמו בלא מעט מכונים אחרים.

בזמן שהגיע הזמן שלנו לצאת מהרכב וללכת לנוח, העדפנו ללכת לשוחח עם הבעלים יורי, לשאול אותו על השיטה החדשה בפעולת השטיפה. הוא הסביר לנו, " השיטה היא חדשנית וירוקה, חסכונית מאד באנרגיה וצורכת מעט מאד מים, התהליך עובד כך - מרססים את חומר הניקוי המיוחד המדולל במים על הרכב ובזכותו לא צריכים יותר מליטר מים אחד בלבד כדי שהניקיון יתבצע ביסודיות".

אנחנו שמנו לב ששיטת הייבוש שאיתה פועלים העובדים היא לאחר ריסוס החומר מנגבים בעזרת מטליות מיקרופייבר, אלו מונעות שריטות לרכב, כולל ווקס ששומר על הרכב, בניגוד לכניסה למכונת רחיצה בה אין שליטה על השריטות הנגרמות לרכב, כשאז תהליך הניקוי במכונות הרחיצה לוקח הרבה יותר זמן.


מדדנו על השעון, תוך 25 דקות מרגע כניסת הרכב לפעולה, הוא יצא נקי ומבריק בצורה מרשימה ביותר, מבפנים ומבחוץ, עד היום היינו רגילים להמתנה של 45 דקות לפחות, לא פלא שהמקום מתקק רכבים בקצב רצחני.

סימנו לעצמנו, שירות אדיב, ניקיון מושלם, זמן קצר והמחיר? בסך הכל 65 שקלים לרכב פרטי כולל שטיפה חיצונית ופנימית.

שירותים נוספים שאפשר לקבל במכון הם ניקוי של ריפודים, פוליש ווקס והלהיט הגדול הוא ציפוי ננו חדש שמונע מהצבע לדהות, מונע שריטות קטנות, לשלשת ציפורים ומעניק שכבת הגנה לרכב.

אגב, לקוחות שרוכשים מנוי של עשר רחיצות מקבלים עוד שתי שטיפות כבונוס, חיסכון כבר אמרנו?

CARWASH, מנקים ביסודיות ושומרים על הסביבה, שאפו.

וכבונוס לקוראי אתר וואלה על רכישת עשר שטיפות שלוש שטיפות בונוס!

לבירור ותיאום- 0547922722

בקניון עזריאלי חולון, רח' גולדה מאיר 7, חולון. קומה 2


שעות עבודה

9:00-18:00 א' - ה'

8:30-15:00 שישי

בשיתוף CARWASH, בשיתוף CARWASH
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully