וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקד אמון 99: צריך יותר ממצלמות אבטחה בשביל לדעת שאתם מוגנים

בשיתוף מוקד אמון 99, בשיתוף מוקד אמון 99

14.1.2020 / 14:22

מצלמות אבטחה נמצאות היום כמעט בכל מקום, אבל בכל זאת מי שרוצה להרגיש בטוח לחלוטין יעדיף לשכור חברה ותיקה שמספקת גם שירות אנושי

מוקד אמון 99. יח"צ,
מוקד אמון 99/יח"צ

בעוד שוק האבטחה בישראל מסתמך יותר ויותר על עזרים טכנולוגים כגון מצלמות וחיישנים, חלק נכבד מהאזרחים עדיין מרגיש תחושת ביטחון כאשר יש מענה ושמירה אנושיים. מערכת "המומחים" בדקה במיוחד עבורכם, אילו חברות נשארו נאמנות לאבטחה שמסתמכת גם על כוח אדם, לאחר סקירה של מספר ימים לא היה מקום לספק, שם אחד בלט מעל כולם שוב ושוב, מוקד אמון 99.

מדובר בחברת האבטחה הוותיקה והגדולה בישראל, הפעילה בשטח משנת 1980. למרות שהיא ידעה להתפתח טכנולוגית במהלך השנים, לרגע אחד היא לא זנחה את השירות האישי הישיר עם לקוחותיה הרבים. לפני כמה שנים מוקד אמון 99 ביצעו חיבור והתמזגות עם תאגיד G4S העולמית חברת האבטחה שמירה ומוקד מהגדולות בעולם. הרעיון מאחורי המיזוג היה לקחת אנרגיה מימין ומשמאל ולהעניק שירות הרבה יותר טוב, מבלי לייקר את המחיר ללקוח. ביחד כיום הם מעניקים שמירה וביטחון על יותר מ-14,000 בתי אב ועסקים באזור השרון וגוש דן.

ערכנו ביקור במשרדי החברה הרצליה, מדובר בעסק ענק אשר מפעיל 150 עובדים, אנשי טכנולוגיה ושירות, חלק גדול מהעובדים נמצאים בחברה למעלה מ-20 שנה, אות של כבוד לותק, אמינות וניסיון.

מוקד אמון 99. יח"צ,
מוקד אמון 99/יח"צ

הצלחנו לשוחח עם בעלי החברה, יובל מזיא. את עולם האבטחה הוא הכיר עוד לפני גיוסו לצה"ל, כאשר שימש כשומר של המועצה בקיבוץ בשדות העמק, בסמוך לנהלל, שם גדל.

בצבא שירת כקצין ביחידות מובחרות ולאחר שחרורו היה ממקימי היחידה הסמויה של משטרת ישראל, כך שחי ונושם ביטחון ואבטחה לאורך כל חייו.

שאלנו את יובל, למה לא להסמך בעיקר על הטכנולוגיה אשר מתפתחת. הרי היום מצלמות "האח הגדול" נמצאות בכל פינה. הוא הסביר לנו: "מצד אחד יש שיח על טכנולוגיות מהפכניות קיימות וכאלה שעוד עתידות להיכנס, אבל אני חושב שבכל מה שקשור בהגנה על בתים ומשפחות, העובדה שיכול להיות שם בן אדם אשר מסייע לך ביחד עם השילוב של הטכנולוגי, זה השילוב המנצח, את זה אנחנו עושים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוקד אמון 99. יח"צ,
מוקד אמון 99/יח"צ

"יש לנו המון פניות ושיח מול לקוחות קשישים למשל, כאלה שמתקשים עם הטכנולוגיה, אנחנו שם גם בשבילם, רוצים לראות את הלקוח בעיניים, לתת לו את המענה האנושי והאיכותי, כי הגורם האנושי הוא קריטי".

אכן, מחלקת הסיור של החברה מהווה את חוד החנית של פעילות המוקד המבצעי. סיירי המחלקה הם יוצאי מערכות ביטחון ויחידות קרביות צבאיות המשיכים לעבור הכשרה ובקרה באופן שוטף. כך החברה מקפידה על מקצועיותם ועל רמת איכות השירות.

לפני מספר שנים הצטרף למוקד אמון 99 הבן גל, שהכניס לחברה מערכות אבטחה מתקדמות וטכנולוגיות חדישות כגון אפליקציות סלולאריות (ריפורטי ואחרות) על מנת לספק ללקוחות את המענה הטכנולוגי היעיל והמתקדם ביותר.

המוקד מורכב ממספר חטיבות: מוקד מבצעי ומחלקת סיור הפועלים 24 שעות ביממה, צוות יועצי מיגון, מחלקת שירות והתקנות והנהלת החברה.

מוקד אמון 99 מעניקים שירותי אבטחה וסיורי מוקד ומעניקה ייעוץ במיגון ואבטחה, מתמחים במיגון מבנים, בתים פרטיים, עסקים, מוסדות ושגרירות, 39 שנות מוניטין בשטח הם תעודת האמינות ואיכות הכי טובים שיש.

לקראת החגים הקרבים אנו ממליצים לערוך בדיקה מקיפה שהמערכות שלכם פועלות כראוי, האם יש צורך בתוספות מערכת- בפגישה קצרה וכמובן ללא עלות או התחייבות יועץ מיגון יוכל לתת לכם את הפתרונות הכי מתאימים ומשתלמים עבורכם.

טלפון ליצירת קשר:

*2558

09-9556146

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

המומחים בצומת השרון

בשיתוף מוקד אמון 99, בשיתוף מוקד אמון 99
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully