וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפה לשם, אנחנו באילת: המדריך לחופשה הספונטנית המושלמת

בשיתוף מלונות פתאל, בשיתוף מלונות פתאל

14.1.2020 / 13:07

אל תתנו לחורף להטעות אתכם או לשבש לכם את התכניות. במקרה שמתחשק לכם לארוז ולצאת לחופשה שוברת שגרה, תוכלו למצוא דילים מעולים של הרגע האחרון ולמצוא את עצמכם בעיר השמש הנצחית, כך שבעצם תרוויחו גם במחיר וגם במזג האוויר

חופשה באילת. איה בן עזרי,
חופשה באילת/איה בן עזרי

אילו דילים לחפש?

כרגע מד הספונטניות שלנו גבוה במיוחד, מה שאומר שעלינו לחפש דילים בדקה 90 מהיום להיום או מהיום למחר. איך עושים את זה? פשוט מחפשים ברשת דילים של הרגע האחרון לאילת ובוחרים את הדיל שהכי מתאים לנו מבחינת המלון וכמובן מבחינת המחיר. אם תרצו לחסוך עוד קצת זמן ועוד קצת כסף, תוכלו לחפש דילים הכוללים טיסות לאילת ולסגור את הכל בחבילה אחת בתוך דקות ספורות.

הדילים של הרגע האחרון משתלמים במיוחד בעונה החורפית, שהרי המחירים יורדים והדילים רק משתבחים וזו בדיוק ההזדמנות לתפוס סופ''ש ספונטני או חופשה קצרה של אמצע השבוע באילת.

את מי לקחת?

את מי שספונטני כמוכם כמובן. בין אם מדובר בבן/בת הזוג, חברים טובים, משפחה, או אפילו עמיתים לעבודה.

חופשה באילת מתאימה לכל סגנון נופש הודות למלונות השונים ברחבי העיר, דוגמת מלונות הכל כלול למשפחות, מלונות ספא ומלונות בוטיק לזוגות הרומנטיים, מלונות עסקים למי שרוצה לנפוש באווירה אלגנטית ועוד. רק חשוב לזכור שהחופשה הספונטנית נועדה לשבור את השגרה וכדאי מאד לקחת מישהו שמשדר בדיוק על אותו הגל שלכם.

מה לארוז?

גם במזג האוויר החורפי, אילת מבטיחה לנו נגיעות של שמש ולו הקלות ביותר. חשוב כמובן להתעדכן במזג האוויר שנייה לפני שאורזים, כדי לקבל תמונה מהתחזית הצפויה ולהיערך בהתאם, אך אין ספק שלא תצטרכו לארוז את הבגדים החורפיים ביותר שלכם.

ואל תשכחו שהקניות באילת ללא מע''מ, כך שאם תצטרכו פתאום סוודר או מעיל, תוכלו לקפוץ לאחד הקניונים או מתחמי השווקים ולהתחדש בבגד איכותי במחיר מעולה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

מה לשלב בחופשה?

ואם כבר החלטתם להיות ספונטניים ולצאת לחופשה של הרגע האחרון באילת, למה שלא תעניקו לעצמכם ערך מוסף ותשלבו חוויות ואטרקציות? אילת הקסומה מציעה אינספור פעילויות גם בחורף, כך שתוכלו לנצל את החופשה שלכם עד הסוף, גם אם יצא שהגעתם ביום מעט חורפי ונמנעה מכם האפשרות לעבור למצב בטן גב.

בין המומלצים: אייס מול, הגן הבוטני, חוות הגמלים, קיר טיפוס, חדרי בריחה, ריף הדולפינים, פארק ספורט אתגרי ועוד.

כמו כן, אל תוותרו על חיי הלילה של העיר שממשיכים גם בחודשים הקרים יחסית. באילת תוכלו למצאו מוקדי בלוי כגון מועדונים, ברים, מסעדות, בתי קפה ואפילו חדרי קריוקי.

זהו זה. אתם מוכנים לחופשה בדקה ה-90 באילת. כל שנותר לכם הוא לבדוק מי ספונטני כמוכם, איזה דיל הכי מתאים לכם ואיזה תוכן תוסיפו לחוויית הנופש.

מתעניינים בנופש באילת? היכנסו לאתר רשת מלונות פתאל ותוכלו ליהנות מלפחות 5% הנחה למזמינים באתר

בשיתוף מלונות פתאל, בשיתוף מלונות פתאל
  • עוד באותו נושא:
  • אילת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully