וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ג קלנועית: תחושת השליחות ששינתה את חייהם של רבים

בשיתוף א. ג קלנועיות, בשיתוף א. ג קלנועיות

14.1.2020 / 12:19

קובי זאוארו היה איש הייטק אשר תחושת שליחות גרמו לו לשינוי בקריירה. הוא הקים את א.ג קלנועיות שמאפשרת לקשישים עצמאות בחיי היום יום

א ג קלנועיות. יח"צ,
א.ג קלנועיות/יח"צ

אחד הדברים הכי משמעותיים ומרגשים שאפשר להעניק לבני הגיל השלישי הוא את היכולת לשמור על עצמאות לחיות את חיי היומיום במלואם, מבלי להפוך להיות לנטל על בני המשפחה. את העצמאות הזו מעניקים א.ג קלנועיות, חברה אשר מספקת קלנועיות ומוצרי עזר נוספים לסבתות ולסבים של כולנו, כמו גם לאנשים אשר נזקקים לתמיכה לאחר תאונה או מחלה.

במערכת "המומחים" ביקשנו לבדוק מקרוב את פעילות החברה. לצורך כך שלחנו שתי מפיקות אשר מכירות את הנושא מקרוב, לבדוק על איכות המוצרים ושירותי החברה בכלל, אלו הם הרשמים שלהן.

א.ג קלנועיות הוא עסק הקיים כבר 20 שנה. מי שהקים אותו הוא קובי זאוארו. קודם לכן קובי היה איש הייטק מצליח, אך תחושת שליחות פמפמה בליבו ולכן עשה שינוי קיצוני בקריירה.

א ג קלנועיות. יח"צ,
א.ג קלנועיות/יח"צ

הגענו למפעל אשר נמצא ברחוב היצירה 12 באור יהודה, על מנת להתרשם מהמוצרים השונים. המוצר שעניין אותנו במיוחד היה הקולנועית. נדהמנו לגלות כי הם מחזיקים ב-17 דגמים שונים של קולנועיות למטרות שונות, המספר הגדול ביותר בארץ ללא ספק.

חילקנו עבורכם את הדגמים השונים לכמה קטגוריות.

הכלים הקטנים, אלו מתפרקים ומתקפלים, כך אפשר להכניס אותם לכל תא מטען וגם לטוס איתם לחו"ל.

הכלים הבינוניים, אלו מיועדים לנסיעה בסביבה הקרובה לבית, אפשר להיכנס איתם לסופר, לקניון ובדגמים מסוימים אפשר לעלות איתם גם לאוטובוס ולרכבת.

הכלים הגדולים, מגיעים למרחקי נסיעה רחוקים, קרוב ל-40 קילומטר עד הטענה חדשה, מדובר בתחליף לרכב לכל דבר. הכלים הללו מוגנים ומתאימים לכל תנאי מזג אוויר כאשר שני אנשים יכולים לנסוע עליהם, בן או בת הזוג או מטפלים.

כל הקולנעיות מצויידות בתאורת לילה, איתותים ואיתותי מצוקה.

בנוסף גילינו מוצר חדש ליום שאחרי הקולנועית, מנוע עזר לכיסא גלגלים שאפשר להתקין אותו על רוב דגמי כיסאות הגלגלים הקיימים היום.

שוחחנו עם אחת מלקוחות החברה, אסתר ראובני. היא סיפרה לנו: "הקלנועית שינתה לי את החיים. בשבילי התחושה הזאת שווה מיליון דולר! אני מצליחה להגיע עד לחוף הים ויורדת ממש עד למטה. אפילו יש לי אישור מהרבנות לנסוע בשבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
א ג קלנועיות. יח"צ,
א.ג קלנועיות/יח"צ

כל הקלנועיות של החברה מיוצרות בקיבוץ אפיקים. המצאה ישראלית מרשימה, והשירות המיוחד שהם מעניקים כולל הגעה לבית הלקוח עד 24 שעות לטיפול בכל בעיה.

העובדים בחברה סיפרו לנו כי בערך 40 אחוז מהקריאות שהם מקבלים זה באמת על מנת לבצע איזה תיקון מסויים ו-60 אחוז זה הקשבה מלאה ללקוח, כך שנציגי החברה נוטים לבקר את הלקוחות שהם יודעים כי מדובר בלקוחות בודדים, מתקשרים אליהם לשאול לשלומם ואם צריכים עזרה גם מעבר.

יש אפשרות גם להדגמה בבית הלקוח ללא התחייבות

במספר- 052-8641388

מספר טלפון לבירורים והזמנות- 03-5033319

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף א. ג קלנועיות, בשיתוף א. ג קלנועיות
  • עוד באותו נושא:
  • קלנועית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully