וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספרס שאיבות: מצאנו את המקצוענים שיפתחו עבורכם כל סתימה

בשיתוף אקספרס שאיבות, בשיתוף אקספרס שאיבות

14.1.2020 / 11:57

עם 25 שנות ניסיון, חברת אקספרס שאיבות תדע לסייע בכל בעייה בביוב - במיוחד בנזקי הצפות שנגרמים בחורף

אקספרס שאיבות. יח"צ,
אקספרס שאיבות/יח"צ

מזג האוויר הסוער השורר בארצנו הקטנה בימים האחרונים הביא עימו ללא מעט הצפות - ברחובות, במבנים ציבוריים, בקניונים, במשרדים ובבתים פרטיים. חלק נכבד מההצפות נגרמו על ידי סתימות של נקבי המים השונים.

מערכת "המומחים" חיפשה אחר בתי עסק המציעים שירות מונע או כזה שיכול לפתור סתימות שונות ומגוונות. לאחר שיטוט באתרי האינטרנט המובילים, בין היתר במדרג ובמקצוענים, בהם בדקנו חוות דעת של לקוחות, ולאחר שיחה עם בעלי עסקים שונים, שם אחד שקיבל את מירב ההמלצות היה אקספרס שאיבות.

אקספרס שאיבות היא חברה אשר מעניקה מענה של שירותי ביוב כולל ניקוי יסודי של צנרת, ציוד ביוביות, איתור סתימות פתיחה ושאיבה שלהן וניקוי של פסולת, בכל אזור גוש דן, רעננה כפר סבא ועד אשדוד כבר 25 שנה.

אקספרס שאיבות. יח"צ,
אקספרס שאיבות/יח"צ

שוחחנו עם עידית ארבל מהוד השרון. היא סיפרה לנו: "אני גרה בבית פרטי. בוקר אחד קמתי וחשכו עיניי, כל החצר היתה מוצפת בביוב שעלה על גדותיו. חשבתי שאני משתגעת. בעלי התקשר לאקספרס שאיבות, הם עבדו כמה שעות טובות, ניקזו, ניקו, גם את הצנרת הפנימית, עשו אקסטרה עבודה ממה שהיו צריכים לעשות, פשוט ראו את הפאניקה שלי, אז רק אחרי שהכל חזר לקדמותו עזבו. הצילו אותי ממש".

מספר מפיקים יצאו לפגוש את בעלי החברה, ציון, במשרדים אשר ממוקמים ברחוב דן 3 בראשון לציון. לשאלתנו מדוע רוב העבודה מתרחשת בחורף ואיך אפשר להקדים תרופה למכה, הוא הסביר: "בחורף אנחנו עושים בעיקר ניקוי של מרזבים, זאת לאחר שהלקוחות מזניחים אותם למשך השנה. גם בורות ניקוז, לפעמים אנשים שוכחים לטפל בדברים האלה בקיץ וחבל כי כאשר מגיע החורף צצות כל הבעיות, לכן, זו הבעיה וזהו גם הפתרון, אל תחכו לרגע האחרון, כאשר מתחיל לרדת גשם".

עוד למדנו כי חלק מהתקלות הן לחינם ממש. הן נגרמות בעקבות סתימות ממגבונים, או שימוש לא נכון בפסולת והשלכה אל תוך האסלה במקום לפחים מתאימים.

אקספרס שאיבות מחזיקה צוותים של עובדים הפרוסים בכמה מוקדים שונים. במקרה הצורך מגיעים עם הציוד הנכון לטפל בבעיה בצמדים של שניים. הציוד הינו חדשני, איכותי, חזק וכולל, משאבות נגררות ,את הביובית המפורסמת, המותאמת לשאיבות שומן וביוב, זו יכולה להגיע רק על גבי משאית חזקה שיש בצי של החברה, אבל לא רק הציוד עצמו חשוב, אלא הבנה של מערכות הביוב, אם למשל מדובר בקריאה לעבודה בבניינים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אקספרס שאיבות. יח"צ,
אקספרס שאיבות/יח"צ

שאלנו את ציון: "להתעסק בביוב, לא נשמע המקצוע הכי מלהיב שבעולם". הוא חייך ואמר: "אני אוהב את השטח ואת העשייה, אומנם לאחרונה אנחנו נאלצים להתעסק ולהתמודד עם נזקים כואבים כתוצאה ממזג אוויר קיצוני, אבל גם כאשר אני מגיע לבית מוצף של לקוחות, הם רואים בנו כסוג של מושיעים ולכן התפקיד שלנו הוא לעזור להם בצורה הכי טובה ומהירה, החיוך והתודה שמקבלים בסוף שווה את הכל".

אקספרס שאיבות, זמינים ומוכנים בכל שעה, עם ציוד משוכלל, ידע וניסיון של 25 שנה. תעשו לעצמכם טובה, תנסו להימנע מצורך בהגעה שלהם, אבל אם כבר משהו סתום, הם הטובים בשטח.

להזמנות ובירורים: ציון 053-2757588

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אקספרס שאיבות, בשיתוף אקספרס שאיבות
  • עוד באותו נושא:
  • ביוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully