וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים להתבלבל: מתי מזמינים ביובית בירושלים?

בשיתוף ביובית רפאל, בשיתוף ביובית רפאל

14.1.2020 / 10:49

החלפת כלים סניטריים ופתיחת סתימות קלות היא עבודה לאינטלטור. בשביל סתימות רציניות לעומת זאת תזדקקו לביובית - כך תדעו את מי מהשניים להזמין

ביובית. יח"צ,
ביובית/יח"צ

לא פעם עולה הדילמה הזו. תקלה בביוב או בצנרת מעוררת את התהיה - האם אתם זקוקים לשירותי ביובית או לביקור האינסטלטור? כדי להשיב על השאלה הזו כדאי להבין את התפקיד הייחודי של כל אחד מאלה, ואת היתרונות של הביובית.

התקנת ברזים או טיפול בסתימה?

באופן כללי, אינסטלטור הוא האדם הנכון למשימה כאשר אתם צריכים להתקין ברז בחדר או להחליף את הכלים הסניטריים, כאשר במקרים מסוימים הוא עשוי לטפל גם בסתימה בביוב. עם זאת, במקרים רבים נזדקק לשירותי ביובית בירושלים או באזור המגורים שלכם. הסיבה העיקרית לכך היא קיומה של סתימה בצנרת, מצב שבו אנשים רבים נוטים לא פעם להזמין דווקא אינסטלטור. במצב הזה תידרשו להיפרד מסכום לא מבוטל, שכן סביר להניח כי גם האינסטלטור ימליץ להזמין ביובית, ובינתיים תשלמו על שני השירותים גם יחד.

טיפול בסתימה באמצעות ביובית

ישנם גורמים שונים שעשויים להסביר את הסתימה שנוצרה בצנרת, אבל השאלה המרכזית שמטרידה אתכם היא איך ניתן להתמודד עם המשימה הזו בהצלחה. אם כן, פתיחת סתימות אפשרית בקלות וביעילות באמצעות ביובית, אותה משאית עוצמתית אשר שואבת את השומן והלכלוך שהצטברו. בטכניקה הייחודית הזו ניתן לשטוף היטב את הצינור, לפרק את הסתימה ולהחזיר את הגלגל לאחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שאיבת ביוב - הפתרון להצפה

הצפה היא ללא ספק מפגע תברואתי, ולצד הפגיעה באסתטיקה אנחנו סובלים מריחות בלתי נסבלים שהופכים את השגרה למורכבת במיוחד. עם זאת, שאיבת ביוב היא אחד הפתרונות האפקטיביים למצבים מהסוג הזה, כאשר המשאבה המחוברת אל המיכל הרחב היא זו שמאפשרת לנו לשאוב את הביוב, לפנות את הפסולת ולחזור לשגרה. כך ניתן לפנות שפכים ממפעלים וממוסדות רבים אחרים, וכן זוהי הדרך היעילה ביותר לנקות את בורות הספיגה.

בשורה התחתונה - מה היא ביובית?

אחרי שזיהינו מצבים שבהם ביובית היא הפתרון האידאלי, חשוב להבין קצת יותר לעומק מה היא אותה משאית עצומה. סביר להניח שיצא לך להיתקל בה לא פעם, בין אם בשכונת המגורים ובין אם באזורים מרכזיים כדוגמת מתחמי בילוי ומסחר. עם מיכל גדול במיוחד, כוח אדם מינימלי למדי ומשאבה עוצמתית, ניתן לספק מענה מדויק ואיכותי למגוון רחב של צרכים. כך היא משמשת מפעלים, מועצות מקומיות ועוד שורה של מוסדות, ובאופן טבעי גם אנשים פרטיים זקוקים לשירותיה כשהם מתמודדים עם תקלה משמעותית בצנרת.

בשיתוף ביובית רפאל, בשיתוף ביובית רפאל
  • עוד באותו נושא:
  • ביוב
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully