וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 סיבות מעולות להזמין חדר בריחה

בשיתוף אניגמה אטרקציות, בשיתוף אניגמה אטרקציות

14.1.2020 / 9:13

בשביל הגיבוש, בשביל האנרגיות או סתם בשביל לשבור את השגרה - חדרי בריחה יכולים להיות אלטרנטיבה מגניבה לחגיגות ימי ההולדת הרגילות והמוכרות

חדר בריחה. יח"צ,
חדרי בריחה/יח"צ

אתם מתכננים את יום ההולדת של אמא או של החבר הכי טוב שלכם, ודווקא השנה אתם מחפשים רעיון קצת יותר יצירתי. במקום עוד ארוחה או בילוי בבר אתם משתוקקים להפתיע, לשנות ולעשות משהו שיקפיץ את האדרנלין ויאפשר לכם לבלות ביחד. למרבה המזל, יש היום פתרון פשוט ופרקטי למדי: חדר בריחה, ויש לכם גם המון סיבות טובות לבחור דווקא בחלופה הזו.

1 - חדרי בריחה שוברים את השגרה

בכל חגיגת יום הולדת אתם מוצאים את עצמכם במסעדה או בפאב, בוחרים בין מנות קבועות ומתלבטים בין יין אדום ליין לבן. השגרה הזו יכולה להתיש, גם כשמדובר באירוע חגיגי ומיוחד, וזה בדיוק הזמן לשבור את השגרה הזו ולעשות משהו שונה שאתם לא ממש רגילים אליו. אז במקום לפצח את התפריט ולחפש מנה מקורית במיוחד, צאו יחד להרפתקה מלהיבה ונסו לפצח יחד את הקודים שיקדמו אתכם לעבר הפתרון. חדר בריחה ששואב אתכם לעולם אחר, אפוף מסתורין, הוא כל מה שאתם צריכים.

2 - חדר בריחה עוזר לגיבוש

אין ספק שיש היום שלל חדרי בריחה נפלאים שיכולים להתאים לכל אחד, לכל גיל ולכל דרגת קושי. עם זאת, דבר אחד משותף בכל זאת לכל אחד מהחדרים הללו: תחושת הגיבוש ושיתוף הפעולה. בחדר הזה אין תחרות, ורק אם תאחדו כוחות תוכלו להגיע יחד אל הפתרון שיחלץ אתכם מהחדר. במילים אחרות, זה הזמן להפגין כל אחד את כישוריו שלו, לפרגן לאחרים ולהקשיב להם, וגם להציע את כל הרעיונות המשונים והמופרכים שלכם. תתפלאו, אבל הרעיונות הביזאריים ביותר יקדמו אתכם לעבר הפתרון, ורק אם תקשיבו אלה לאלה תגלו שאתם פועלים נכון ומהר יותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

3 - חדר הבריחה מקפיץ את האנרגיות

כשאתם מנסים, טועים, משתטים ולבסוף גם מפגינים יצירתיות בלתי רגילה ומפצחים את התעלומה, האנרגיות שלכם ושל החברים שלכם פשוט מזנקות. אם כן, חדר בריחה הוא ההזדמנות שלכם לעשות משהו שונה, לחוות יחד הרפתקה נדירה ולהתחיל את חגיגות יום ההולדת בדרך בלתי רגילה. גם הביקור שלכם במסעדה או בבר המועדף יהיה שונה לחלוטין אם תגיעו אליו מלאי אדרנלין ומפוצצים באנרגיות, וזה בדיוק מה שמצפה לכם אחרי שעה אחת בחדר בריחה מלהיב ומפתיע.

בשיתוף אניגמה אטרקציות, בשיתוף אניגמה אטרקציות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully