וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו את הרהיטים המתאימים לגינה שלכם

בשיתוף לה גן, בשיתוף לה גן

14.1.2020 / 8:29

עץ, אלומיניום או ראטן סינטתי, ריהוט לגן מגיע בצורות וחומרים שונים כשלכל אחד מהם ייתרונות וחסרונות

ריהוט גן. יח"צ,
ריהוט לגן/יח"צ

בין אם אתם מעצבים את המרפסת הפרטית שלכם ובין אם אתם מתכננים לשדרג את החצר הגדולה והמפנקת, אתם בוודאי מחפשים אחר פריטי ריהוט מושלמים. אתם רוצים לבחור ריהוט גינה איכותי, חשובה לכם האסתטיקה ומעל לכל ברור לכם שרק ריהוט נוח יעשה את העבודה. למרבה המזל אתם לא צריכים לבחור במאפיין אחד על פני האחרים, ואם רק תזהו את ההבדלים בין חומרי הגלם השונים - אלה שיבטיחו לכם איכות ועמידות לאורך זמן - תוכלו לצמצם את האפשרויות ולבחור מערכת ישיבה לגינה שתהיה איכותית, פרקטית ומרשימה.

ריהוט גן מעץ

בין האפשרויות המוכרות יותר נמצאים, כמובן, פריטי ריהוט גן מעץ. השימוש בעץ לא מאוד מפתיע, בעיקר לנוכח העובדה שמדובר בחומר גלם חזק ואיכותי שמספק המון הזדמנויות גם ברמה העיצובים. במילים אחרות, אם אתם מחפשים פריטים עוצמתיים שילוו אתכם לאורך זמן ויספקו מראה חמים ונעים במיוחד, זו דרך לא רעה להשיג את המטרה הזו. מצד שני חשוב לזכור כי בבחירת ריהוט לגן שמבוסס על עץ מלא נדרשת גם תחזוקה באופן קבוע, שכן בהיעדר טיפול נכון הריהוט עלול להישחק ולאבד מהקסם הייחודי שלו.

ריהוט גינה (או מרפסת) מאלומיניום

בתכנון מערכת ישיבה למרפסת או לגן אפשר לבחור גם בשלל מוצרים המבוססים על חומר גלם פופולרי במיוחד - אלומיניום. היתרונות שלו בהחלט ברורים, שהרי מדובר בחומר גלם שלא מחליד בקלות, וגם הוא מאפשר לנו גמישות עיצובית רבה. למעשה, שולחן אלומיניום ומערכת ישיבה מתאימה ישרדו היטב גם השרב הישראלי וגם את ימי החורף הגשומים, אם כי בחורף מומלץ מאוד לאחסן את הריהוט או לכסות אותו כדי להימנע מקורוזיה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ריהוט למרפסת? הכירו את הראטן הסינטטי

לצד ריהוט גן מעץ טיק ופריטי אלומיניום מרהיבים נמצאים גם לא מעט פריטים אחרים, והם עשויים ראטן סינטטי. לריהוט הזה יש שפע של יתרונות, והוא נחשב למרשים במיוחד. רצועות ה-PVC מזכירות במידה רבה את העץ הטבעי הנחשק, תוך שהן חוסכות לנו את דרישות התחזוקה הגבוהות של העץ. למעשה, חומר הגלם הייחודי הזה קל והוא גם לא דוהה בשמש או בחשיפה למים, כך שמדובר בפתרון נהדר ששורד את עונות השנה בהצלחה, וגם את מלאכת השטיפה השגרתית. אז לפני שאתם בוחרים ריהוט למרפסת או לגן, בדקו את החומר ממנו עשוי הפריט ובדקו האם הוא איכותי ועוצמתי, והאם הוא מתאים לצרכים האישיים שלכם.

בשיתוף לה גן, בשיתוף לה גן
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully