וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואט בין סביח ושניצל - הסביצל

בשיתוף הסביח והשניצל, בשיתוף הסביח והשניצל

13.1.2020 / 17:01

סביח? טעים! שניצל? טעים! סביח ושניצל ביחד? ממש טעים! בדקנו את המקום בפתח תקווה שמצא את השילוב הנהדר - הסביצל

הסביח והשניצל. יח"צ,
הסביח והשניצל/יח"צ

מה המאכל האהוב ביותר על אזרחי ישראל? סביר להניח שלו היתה נערכת הצבעה מסודרת, שני מאכלים שהיו מקבלים לא מעט קולות הם סביח ושניצל. מי שעשה בחוכמה ושילב את שניהם ביחד הוא שי הופמן, הבעלים של מזנון אוכל ייחודי בשוק של פתח תקווה.

מספר מפיקות של צוות "המומחים" יצאו מורעבות לרחוב הברון הירש בעיר, הן חזרו למערכת עם טעם של עוד, אלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

סיור בשוק של פתח תקווה הוא תמיד מסע קולינרי מלהיב, ריחות מיוחדים, פירות, ירקות ושאר מסעדות שעושות חשק לטעום ולאכול. לפני חמישה חודשים הגיע לשוק שחקן חדש ש"גנב את ההצגה" לכולם, עד כדי כך שלא רק לקוחות השוק, אלא גם את בעלי הבסטות ושאר מסעדות מגיעים אליו לאכול, שם המקום הוא הסביח והשניצל.

הסביח והשניצל. יח"צ,
הסביח והשניצל/יח"צ

כאשר הגענו לדוכן, שוחחנו עם טועמים במקום, כולם המליצו לנו בפה אחד על מנת הסביצל. עידן מליחי, בן 24, תושב קריית אונו סיפר לנו, "אני עובד בקרבת מקום, כך שכל צהריים מגיע לשוק לאכול ארוחה חמה וטעימה, בחודשים האחרונים אני בעיקר מגיע לפה, למנה המופלאה הזו שמשלבת שתי אהבות שלי, סביח ושניצל ביחד בתוך לאפה, השילוב של הכל עם כמה רטבים מיוחדים, קשה שלא לרצות לאכול את זה בכל יום".

קיבלנו את ההמלצה הגורפת והזמנו גם אנחנו את המנה המיוחדת, תוך כדי טעימה לא יכולנו לדבר האחת עם השנייה, השילוב המטוגן של חציל ושניצל, בתוך לאפה רכה, עם סלטים שהעניקו את הרעננות להכל, עם רטבים מצויינים שהורגשו היטב, גרמו לכך שרק רצינו לאכול, לא לשוחח.

אחרי שחיסלנו את הלאפה, היינו חייבות לשאול את בעלי המקום על הרעיון המבריק. שי הופמן - שף במקצועו ובוגר תדמור, מי שמנהל את האימפריה הקטנה והחדשה הזו סיפר לנו: " למען האמת, מי שהמציא את המנה הזו הוא אלי פרטוש, יש לו עד היום גזלן (קרוואן ממונע שמוכר סביצל כבר 20 שנה) ולאור הביקוש פתחנו את הסביצל כמסעדה שעובדת עד שעות הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הסביח והשניצל. יח"צ,
הסביח והשניצל/יח"צ

"הסביצל המקורי זו מנה מקורית ויחידה במינה בארץ ונמכרת רק אצלנו! איך שהכרתי את המנה הזו בפעם הראשונה דרך חבר מאוד טוב שלי ניר חי ז"ל (שנפטר עוד לפני שהספקתי לפתוח את המסעדה שלי) שהמליץ לי ולקח אותי במיוחד לאלי לטעום את המנה, ואני חייב להגיד שהבנתי שמדובר במנה בהחלט מרשימה וטעימה במיוחד ועל כך אני אודה לו במשך כל חיי".

חוץ מהמנה המיוחדת, ניתן למצוא פה גם קבבים, פרגיות, חזה עוף, סטייק פרגית, את הכל ניתן להכניס לתוך פיתות, לאפות או לחמניות טריות, ביחד עם ציפ'ס או פוטטוס מתובלים וקריספיים.

סביח והשניצל, אוכל רחוב מהיר במקום ששומר על ניקיון מופתי, שפע של טעמים טריים ומרעננים, בשרים טעימים ומנה אחת גאונית מעל לכל, סביצל, מי שטעם כבר יודע, מי שלא, מוזמן להגיע ולהתמכר גם הוא.

קיימים גם משלוחים בפ"ת.

לבירורים והזמנות: 055-9606562 שי הופמן.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף הסביח והשניצל, בשיתוף הסביח והשניצל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully