וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים מלון לחופשה חורפית מושלמת בלפלנד?

בשיתוף קשרי תעופה, בשיתוף קשרי תעופה

13.1.2020 / 16:13

לפלנד השוכנת בצפון אירופה מציעה למטיילים בה מגוון פעילויות שלג ומראות מרהיבים - לבחירה נכונה של מלון תפקיד חשוב בהבטחת החופשה המושלמת

לפלנד. ShutterStock
לפלנד/ShutterStock

בין תחילת פברואר ותחילת אפריל, מחכה לכם ממלכת שלג מהאגדות במרחק שש שעות טיסה מכאן. אנחנו מדברים, כמובן, על לפלנד - יעד מושלם לשבוע של חופשה מחוץ לשגרת החיים, ובו אטרקציות שלג שלא תמצאו בשום מקום אחר.

טיול ללפלנד, כאשר הוא מתוכנן בצורה מושלמת, יכלול שני אלמנטים חשובים: האטרקציות שתחוו בכל יום, ומלון טוב להתחיל ולסיים בו כל יום גדוש בהרפתקאות אשר נלקחו כמו מעולם אחר. הפעם, נבדוק איך בוחרים מלון מושלם לטיול בלפלנד, אשר יאפשר להגיע בנוחות לכל האטרקציות, להתפנק בלילות חמים בקור הארקטי, ולא פחות חשוב - לנסות ולראות את אורות הזוהר הצפוני בלילה:

רובניימי - עיר הבירה של המחוז הפיני בלפלנד, ומקום טוב להתחיל בו כל יום

לפלנד היא חבל ארץ בקצה הצפוני ביותר של אירופה, והיא שייכת לארבע מדינות שונות (רוסיה, נורבגיה, שוודיה, פינלנד). החלק המתוייר של לפלנד הוא בדרך כלל החלק הפיני שבה, שבירתו רובניימי.

רובניימי ממוקמת כחמישה ק"מ מקו הרוחב 66.50 - קו הרוחב של חוג הקוטב הצפוני. בחודשי השלג העיר עוטה לבן וביחד עם רחובות לבנים וגני שעשועים מכוסים שלג, תמצאו בה מדרחוב עם מופעי רחוב (גם בימים הכי קרים בשנה), חנויות ומותגים, קניונים חמימים, מסעדות ועוד. בפאתי העיר הנהר הרחב קמיג'וקי, אשר מתכסה בשכבה עבה של קרח בחודשים הקרים ומעליו תוכלו לטייל באופנועי שלג (שחלקם יוצאים מהעיר אל ההרים והטבע המושלגים שמסביב לעיר), דיג בקרח, ועוד. לאורך גדות הנהר ממוקם מוזיאון "ארקטיקום", מוזיאון המציג במעין מבנה זכוכית מוארך את ההיסטוריה של התרבות הלאפית, אמנות מקומית, ואף חיזיון אור-קולי של אורות הזוהר הצפוני, או האורורה בה ניתן לצפות בחלק מהלילות הבהירים בלפלנד.

בשעות החשיכה, כשהתנאים מתאימים, תוכלו להגיע לסביבות המוזיאון או לטייל לאורך הנחל הקפוא ולצפות באורות הזוהר הצפוני. מכיוון שהנהר נמצא בקצה העיר, זה המקום המספק את התנאים הטובים ביותר לצפייה באורורה מתוך העיר.

הבחירה במלון בתוך העיר רובניימי תאפשר לכם טיול בלפלנד בסגנון "כוכב" - כך שבכל יום תוכלו לצאת לאטרקציות במרחק שעה נסיעה לכל היותר ממרכז העיר. בין האטרקציות שתוכלו ליהנות מהן: גן החיות ראנואה בו תוכלו לצפות בבעלי החיים הייחודיים לאזור זה של העולם (זהו גן החיות הצפוני ביותר בעולם!), הכפר של סנטה קלאוס הנחשב מעונו הרשמי של היצור האגדי של חג המולד, חוות כלבי האסקי המאפשרות רכיבה מהירה בערבות השלג במזחלות רתומות לשישה כלבים ויותר, נהיגה במזחלות איילים צפוניים, ביקור בארמון הקרח בעיר קאמי, הנבנה בכל שנה מחדש, ואפילו הפלגה מרהיבה בשוברת הקרח העצומה סאמפו.

שימו לב - בתוך העיר רובניימי הסיכוי לראות את האורורה הוא קטן יותר, בשל אורות העיר. בדרך כלל לא ניתן להבחין באורות הזוהר הצפוני מתוך המלון, ויש צורך בהליכה רגלית של כחצי שעה לאזור הנהר; כאשר מלונות מחוץ לעיר יגדילו את הסיכוי שתוכלו להבחין באורות הזוהר הצפוני, בפרט בלילות בהם האורורה חלשה.

לינה באיגלו מזכוכית מחוץ לעיר

תוכלו לשלב בכל טיול ללפלנד גם לילה אחד (או יותר) של לינה מחוץ לעיר, אשר תאפשר צפייה באורורה היישר מתוך החדר החם. בלפלנד הפינית תמצאו מבנים בצורת איגלו, עשויי זכוכית ובעלי תקרה שקופה, המאפשרת לראות את אורות הזוהר הצפוני מתוך החדר החמים. זו אטרקציה מרגשת (גם בלילות בהם אורות הזוהר לא מופיעים), המעוררת תחושה יוצאת דופן של שהייה במרכז היער המושלג, בסביבה חמימה ומוגנת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טיול מאורגן בלפלנד - שילוב מושלם בין אטרקציות לנוחות

טיולים מאורגנים בלפלנד מאפשרים שילוב מושלם בין מלונות מוצלחים במיוחד בעיר הידידותית רובניימי, לבין חוויות ייחודיות לאזור. טיולים מוצלחים במיוחד לאזור כוללים גם לילה אחד של לינה מחוץ לעיר ויציאות מתוכננות לצפייה באורות הזוהר הצפוני, בלילות בהם הסבירות לצפייה באותו ריקוד אורות ברקיע היא גבוהה במיוחד.

ולכן, טיול ללפלנד במתכונת של טיול מאורגן נוצר במיוחד למטרת השילוב בין האטרקציות הייחודיות ביותר בלפלנד, לתנאי הטיול האופטימליים. מלונות מפנקים עם חדרים מאובזרים וארוחות חמות ומזינות, נסיעה מודרכת ומלווה במדריך מקצועי לאטרקציות המרהיבות של האזור - והשנה, גם לינה באיגלו מזכוכית לצפייה באורות הזוהר הצפוני בנינוחות חמימה. טיול מאורגן ללפלנד במסגרת מקצועית כזו יספק לכם את האפשרות ליהנות באופן מושלם מכל מה שיש לחבל הארץ האגדי העטוי בלובן להציע.

בשיתוף קשרי תעופה, בשיתוף קשרי תעופה
  • עוד באותו נושא:
  • לפלנד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully