וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לבחור נכון דלתות פנים למשרד שלכם?

בשיתוף אופיס שופ, בשיתוף אופיס שופ

13.1.2020 / 14:34

בעלי משרדים מזניחים לעיתים את הדלתות הפנימיות במשרד ושוכחים שהן כרטיס הביקור של בית העסק מול הלקוחות. אז איך יודעים איוז דלת לבחור?

משרד. pixabay,
משרדים/pixabay

ההשקעה של רובנו בעיצוב הבית שלנו היא אדירה, בין אם מדובר במשאבים כלכליים או בזמן שהיינו יכולים לנצל אחרת. אנחנו רוצים שהבית שלנו יהיה נעים וחם. העובדה שאנחנו מבלים במשרד מחוץ לבית את רוב השעות בהן אנחנו ערים מעלה את השאלה מדוע אנחנו לא משקיעים גם בעיצוב המשרד.

עיצוב משרד יכול לחולל מהפכה של ממש גם בהרגשה של העובדים, גם בתפוקה שלהם, וגם בתקשורת ובעבודה עם עמיתים. משרד עם דלתות פנים מעוצבות משדר עוצמה לשותפים עסקיים, ופינוק העובדים עם שולחנות כתיבה, כסאות משרד או כונניות חדשות יגרום להם לרצות להשקיע יותר.

איך נבחר נכון דלתות פנים למשרד?

אחד מהאלמנטים המוזנחים במשרדים רבים הוא דלתות, בעיקר דלתות פנים. הדלת נתפסת כמוצר בעל מטרה אחת, ומשרדים רבים משאירים אותה במצב מוזנח. מדובר בטעות חמורה, כי דלת פנים היא הדבר הראשון שלקוח רואה כאשר הוא נכנס למשרד לשיחה, ואם היא מוזנחת היא משדרת לו מסר של חוסר כבוד כלפיו, כישלון עסקי או פשוט חובבניות. הבחירה של דלתות פנים מעוצבות למשרד היא קשה, אך היא יכולה להיעשות בקלות עם מספר דגשים.

הגדרת מטרה: חשוב מאוד שתגדירו את המטרה של הדלת, ורק לאחר מכן תתחילו בחיפושים. חלק מהמשרדים משתמשים בדלתות אשר נועדו פשוט לייצר הפרדה בין מתחמי העבודה, בלי צורך בסודיות או באיטום לקול. אם תגדירו מראש את המטרה, תוכלו למקד את החיפוש שלכם.

מה אתם רוצים לשדר: דלת פנים מעוצבת יכולה לשדר דברים שונים, כתלות בשאיפה שלכם. חלק מהמשרדים אשר מעדיפים לייצר אווירה חברית ופתוחה יעדיפו דלתות פנים מעוצבות העשויות זכוכית או חומר שקוף. משרדים אחרים אשר רוצים להשאיר רושם על לקוחות ומשקיעים יעדיפו דלתות פנים מעץ כבר, המשדרות יציבות ביטחון ועוצמה כלכלית.

אחידות לעומת ייחוד: לעיתים אנחנו שואפים למשרד שונה ומגוון, ולכן נעדיף לבחור דלת פנים שונה לכל חדר. פעמים אחרות, הרצון לייצר אחידות ותחושה של קבוצה בין העובדים תגרום לנו להעדיף דלת פנים אחידה.

חשוב לבחור בספק אמין

רכישה של ריהוט משרדי או רהיטים למשרד, בין אם מדובר בשולחנות כתיבה, כסאות משרדיים, כיסאות מזכירה, דלפקי קבלה או כונניות משרדיות מחייבת עבודה עם ספק אמין. רכישה של ריהוט משרדי מספק לא איכותי תוביל לריהוט המתבלה מהר, לבזבוז כספי ולאפקט הפוך מזה שחיפשתם. אין זה משנה אם זה אם מדובר בדלת פנים או כיסא משרדי, חשוב שהמוצרים יהיו באיכות גבוהה.

למידע נוסף אודות ריהוט משרדי

בשיתוף אופיס שופ, בשיתוף אופיס שופ
  • עוד באותו נושא:
  • משרדים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully