וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין בניית אתר איכותי לבין קידום אתרים אורגני בגוגל?

בשיתוף extra, בשיתוף extra

13.1.2020 / 13:35

קידום אתרים. pixaday,
קידום אתרים/pixaday

בניית אתר איכותי היא קריטית לקידום העסק שלך

בניית אתרים הפכה ממקצוע של חובבים או משוגעים לתחום, לעניין קל שניתן לבצע בצורה בסיסית ללא כל הכשרה מוקדמת. למרות היכולת הזו, אשר מציעים אתרים כגון WIX, חשוב מאוד להבין שהסטנדרט של הגולשים השתנה גם, והיום הם לרוב יבחרו לעשות עסקים רק עם אתר ברמת איכות גבוהה.

בניית אתר איכותי בעזרת חברה לבניית אתרים היא קריטית להמשך קידום האתר ע"י חברה המתמחה בשירותי קידום אתרים, ויכולה לחולל מהפך במחזור המכירות. בניית אתר אינטרנט דורשת מכם להגדיר מחדש את השירותים אשר אתם נותנים, ולהחליט מה מהם אתם רוצים להבליט ולהציע ככרטיס הביקור שלכם. העובדה שאתרים גדולים כמו עלי אקספרס או אמזון הרגילו את הלקוחות הישראלים לקנות ברשת ולחפש שירותים באינטרנט, הובילו להגדלה משמעותית של פוטנציאל הרווח בתחום.

קידום אורגני הוא הדרך הנכונה להוביל את האתר שלך לשלב הבא

למרות שבניתם אתר איכותי ומזמין, לעיתים המכירות שלכם לא יעלו ללא חשיפה מתאימה לאתר. קידום אתרים בגוגל הוא לרוב הפתרון המוביל לקידום אתרים. קיימות שתי אפשרויות עיקריות, קידום אורגני או קידום ממומן. קידום אורגני בגוגל הוא בעל יתרונות מכמה סיבות:

התאמה לחיפוש: קידום אתרים ממומן הוא לרוב תשלום עבור השארת הקישור לאתר בראש תוצאות החיפוש. כתוצאה מכך, פעמים רבות אתם משלמים על חשיפה לא ממוקדת, אשר לא תואמת את בקשת החיפוש של המשתמשים.

אמינות: כאשר אתם בוחרים קידום אורגני בגוגל, אתם למעשה מקדמים את האתר שלכם בלי לחשוף ללקוחות ששילמתם על החשיפה. כאשר משלמים על קידום בגוגל, האתר שלכם מופיע עם סימון ייעודי, מה שמשדר ללקוחות שלא קיבלתם את המקום בראש הרשימה בגלל כישורים או פופולאריות.

שילוב נבון: בניית אתר משתלבת באופן מושלם עם קידום אתרים אורגני. הקידום למעשה מתבצע על ידי עיבוי האתר בעזרת מאמרים רלוונטיים, ועל ידי קישוריות בינו לבין אתרים אחרים מתחומים שונים. לכן, קידום אתרים אורגני יכול למעשה להשלים את בניית האתר.

חשוב לעבוד עם SEO שמכיר את עולם הרשת

קידום אורגני בגוגל וגם שיווק דיגיטלי דורשים ידע טכני, כמו גם ידע על תחום המכירות והפרסום. חשוב לעבוד עם SEO שמכיר את שני העולמות הללו, ויכול לסייע לכם לבנות ולקדם את האתר בצורה היעילה והחסכונית ביותר. הSEO ידע לשלב גורמי עבודה שונים כמו כותבי תוכן, חברה לבניית אתרים או לשכנע בעלי אתרים להכניס קישוריות לאתר שלכם. רק כך תוכלו להבטיח השקעה משתלמת וכמויות גולשים מכובדות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לסיכום

אם אתם נכנסים לתהליך של בניית אתר אינטרנט חדש למותג / לחברה שלכם יש צורך לבחון טוב את ההיבטים השונים של האתר ואת איכותו הסופית והאם עונה על צרכי כללי האיכות אשר בסופו של דבר ישפיעו גם על שיווק האתר לאורך זמן, קידום אתר מקצועי, איכותי וטוב יעשה עבורכם שירות מצוין בשיווק וקידום האתר בעתיד אך אם תבחרו בדרך חלקית ולא מקצועית בתהליך בניית אתר האינטרנט יתכן שהעניין יפגוש אתכם לאחר השקת האתר וחוסר יכולת מלאה בכל תהליכי הקידום, השיווק והפרסום של האתר באינטרנט.

בשיתוף extra, בשיתוף extra
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully