וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנטרי וחשוב: הביטוחים שחשוב לקחת בחשבון

בשיתוף כלל ביטוח, בשיתוף כלל ביטוח

13.1.2020 / 11:51

יש כמה ביטוחים שסור לנו להתקמצן ולוותר עליהם. ביטוח הבריאות ידאג שתוכלו לשמר את איכות החיים שלכם וביטוח הדירה ידאג שלא תאבדו את הנכס היקר שלכם ברגע אחד

ביטחים. פוטוליה,
ביטוח/פוטוליה

האדם הממוצע כיום רוכש במהלך חייו לפחות כמה וכמה ביטוחים מסוגים שונים, וגם מחויב על פי חוק ברכישת ביטוחים מסוימים דוגמת ביטוח פנסיוני, ביטוח רכב (למחזיקים בכלי רכב פרטי) או הפרשה חודשית לביטוח לאומי. מעבר לכך קיימים סוגים רבים נוספים של ביטוחים, ולאדם הממוצע אשר אינו בקיא בתחום יכול להיות קשה מאוד להבין איזה ביטוח אכן כדאי לו לרכוש ואיזה יהיה בגדר הוצאה בלתי נחוצה ומיותרת. בכל זאת, ישנם כמה סוגי ביטוחים בסיסיים וחשובים במיוחד, מרכישתם מומלץ ביותר שלא להימנע. להלן דוגמה לשניים מסוגי הביטוחים הללו, המומלצים ביותר עבור כל מי שהם רלבנטיים עבורו.

ביטוח בריאות מסוגים שונים - אין דבר חשוב יותר מבריאותנו

אחד מסוגי הביטוחים הרלבנטיים עבור כלל האוכלוסייה ללא יוצא מן הכלל, ומהווה ביטוח בסיסי וחשוב עליו רצוי ביותר שלא לוותר הוא ביטוח בריאות. אמנם בישראל קיימת רשת ביטחון מסוימת המעניקה לכל אזרח ואזרחית את הזכות לקבלת טיפול רפואי במידה ונפצעו או חלו, אך רשת זו בסיסית בלבד ואינה מכסה מצבים רבים, באינספור מקרים נדרשים אנשים מן השורה לשלם הוצאות רפואיות עצומות רק על מנת להישאר בחיים ולשמור על איכות חיים סבירה, כמו גם להסתדר ללא יכולת לעבוד ולפרנס עקב המצב הבריאותי. בדיוק במקרים כאלו, כמו גם בעוד אינספור מצבים נוספים, ביטוח בריאות מכסה את המבוטח עבור הוצאותיו הרפואיות, מפצה אותו במקרה של מחלות ותאונות שונות הפוגעות בכושר העבודה שלו ומעניק את השקט הנפשי והכלכלי הנדרש על מנת להתמודד עם המצב הבריאותי הקיים.

קיימים ביטוחי בריאות מסוגים שונים והכוללים כיסויים שונים, כאלו המותאמים למצבו הבריאותי של המבוטח ומכילים כיסויים מסוגים שונים כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את ביטוח הבריאות המתאים ביותר עבורם, זה אשר יעניק להם את הכיסוי המרבי עבור מצבם.

להגן על הרכוש המשמעותי ביותר שלנו - ביטוח דירה

עבור רובם המכריע של האנשים, הרכוש הגדול והמשמעותי ביותר הנמצא ברשותם הוא הדירה או הבית שלהם, והתכולה הנמצאת בתוכו. מרבית האנשים עובדים וחוסכים כל ימי חייהם על מנת לממן את דירתם והיא לרוב גם מכילה את מרבית פרטי הרכוש הגדולים והיקרים שהם רוכשים לאורך השנים. כלומר, עבור מרבית האנשים נוצר כאן מצב של "כל הביצים בסל אחד", או לפחות רובן הגדול.

לכן נוצר כאן גם פוטנציאל לסיכון משמעותי, למשל במקרים של פריצות וגניבות, אסונות טבע הגורמים לדירה להינזק בצורה משמעותית וכו'. אדם יכול לעבוד כל חייו על מנת לממן את רכישת דירתו ובכמה דקות של הצפה, שריפה או רעידת אדמה לאבד את כל מה שעבד עבורו.

ביטוח דירה הוא כמובן הפתרון המתבקש במקרה זה - ניתן לבטח את המבנה ואת תכולת הדירה גם יחד ולהבטיח כי מה שלא יקרה, אתם תהיו מכוסים. ביטוח דירה אינו ביטוח יקר במיוחד, והוא מומלץ ביותר עבור כל מי שמחזיק בדירה ללא יוצא מן הכלל. במובנים רבים, מדובר בצעד הכלכלי המתבקש וההגיוני ביותר עבור כל בעל נכס באשר הוא.

בשיתוף כלל ביטוח, בשיתוף כלל ביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully