וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מהשגרה: פתרונות מימון שכדאי להכיר

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

13.1.2020 / 11:25

המדינה מעודדת את הבנקים להעניק הלוואות בתנאים נוחים לסטודנטים וצעירים על מנת לעודד את הכלכלה. איך זה עובד ואילו הלוואות ניתן להשיג?

מימון רכב. פוטוליה,
הלוואה/פוטוליה

אשראי והלוואות מסוגים שונים הפכו לדרך המימון העיקרית של חלק ניכר מהאוכלוסייה הישראלית עבור צרכים בסיסיים ומרכזיים בחיים דוגמת רכישת בית או דירה, רכישת רכב, מימון לימודים או "סתימת חורים" בחשבון הבנק לצורך התנהלות כלכלית שוטפת ויומיומית. בעוד דרך מימון זו הפכה נפוצה ושגורה ביותר בעולם כולו בעשורים האחרונים, אנשים רבים עדיין חוששים מנטילת הלוואות מסיבות שונות, וביניהן תנאי ההלוואה אשר פעמים רבות אינם אטרקטיביים במיוחד עבור הלווה. כיום, בישראל, מי שזקוק להלוואה קטנה יחסית לצרכים בסיסיים דוגמת מימון רכב או הלוואה לסטודנטים למימון הלימודים יכול וצריך ליהנות מהלוואות אטרקטיביות בתנאים נוחים.

הלוואות קטנות בתנאים נוחים

מיד נפרט בנוגע לתנאים הנוחים והאטרקטיביים המאפיינים הלוואות קטנות לצרכי מחייה בסיסיים דוגמת לימודים או מימון רכב, לפחות בחלק מהבנקים הגדולים. אך לפני כן חשוב להבין מדוע מעניקים הבנקים הגדולים, בעידוד המדינה כמובן, תנאים נוחים ומועדפים להלוואות קטנות עבור אוכלוסיות כמו סטודנטים, אמהות חד הוריות וכד' - הלוואות קטנות המיועדות עבור צרכי מחייה בסיסיים וניתנות בתנאים נוחים וברי מימון הם אינטרס מובהק של המשק כולו ושל המדינה בכללותה. סטודנטים מהווים במובהק את העתיד המקצועי של המשק כולו וברור כי לכולנו יש אינטרס לכך שכמה שיותר אנשים יזכו להשכלה גבוהה ולהכשרה מקצועית ראויה. באופן דומה, גם תמיכה בבני המעמדות הנמוכים ומעמד הביניים, למשל עבור מטרה בסיסית ונפוצה דוגמת מימון רכב, מהווה מטרה של המשק כולו שכן מעמד ביניים חזק ויציב הוא עמוד השדרה של החברה והכלכלה כולה. לא פחות מכך!

הטבות בנקאיות במסגרת הלוואות לסטודנטים ומסלולי מימון רכב אטרקטיביים

כיצד נראים, אם כן, אותם תנאים מועדפים הניתנים במסגרת הלוואות קטנות לצרכים בסיסיים דוגמת מימון רכב או לימודים?

ובכן, בבנקים מסוימים ניתן למצוא הלוואה לסטודנטים, כזו שמלווה בהטבות בנקאיות נרחבות שונות אשר הופכות את התנהלותם הכלכלית של אותם סטודנטים לנוחה ופשוטה יותר במהלך שנות לימודיהם. החל מפטור בעמלות ועד פריסה נוחה ומשתלמת במיוחד של החזרי ההלוואה - סטודנטים זוכים לתנאים מועדפים ונוחים ביותר, אם הם מגיעים לבנק הנכון.

גם בתחום של הלוואות למימון רכב ניתן למצוא מסלולי מימון אטרקטיביים ביותר דוגמת כאלו המעניקים ללווה הלוואה בגובה של עד לתשעים אחוזים משווי הרכב, אפשרות לדחיית חלק מההחזר, פריסה ארוכה לתשלומים ועוד תנאים ומסלולים שונים המאפשרים כמעט לכל אחת ואחד לרכוש רכב. זהו כמובן צורך בסיסי בישראל של היום, כך שגם במקרה זה מדובר באינטרס של המשק בכללותו והחברה כולה, ולא רק בזה של הלווים עצמם.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully