וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה סוג פוליש מתאים לכם?

בשיתוף מעוז ניקיון, בשיתוף מעוז ניקיון

13.1.2020 / 9:30

פוליש לרצפה יגרום לביתיכם להיראות נוצץ כל השנה אבל חשוב לבחור את סוג הפוליש המתאים ואת החברה הנכונה שתבצע אותו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

ניקיון. ShutterStock
ניקיון/ShutterStock

יש כיום 2 סוגים של פוליש המומלצים על ידי בעלי המקצוע: פוליש ופוליש קריסטלי. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך.

אם אתם רוצים רצפה מנצנצת ממש כמו בפרסומות אתם צריכים לבצע פוליש לרצפה. אם אתם רוצים לבצע פוליש לרצפה, כדאי שתכירו כמה עצות חכמות במיוחד שיכולות לעזור לכם לעשות אותו כמו שצריך. הנה כמה טיפים שחשוב מאוד שתאמצו לפני שתבצעו פוליש לרצפה לדירה שלכם.

מתי לעשות את הפוליש?

עברתם דירה? סוף סוף מצאתם את הדירה הכי טובה עבורכם וכבר סגרתם את החוזה? זה לא משנה אם אתם קונים אותה או משכירים אותה, כי בכל מקרה פוליש לרצפה יהיה טוב לשנה פחות או יותר ולעתים טיפה פחות. הפוליש יכול להיות מעולה אך חשוב לזכור לבצע אותו לפני שאתם נכנסים אליה. אם אתם נכנסים לדירה ריקה לחלוטין אז הפוליש יהיה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם, אך גם אם אתם נכנסים לדירה מרוהטת, עדיף לבצע את הפוליש לפני שהיא מתמלאת בעוד רהיטים.

לבחור את הפוליש בצורה חכמה

פוליש לרצפה ככל הנראה לא תעשו לבדכם, למרות שיש לכם את האפשרות הזו. לא אנו לא מתכוונים שתקנו מכונת פוליש, כי היא תעלה לכם לא מעט ותצטרכו לדעת איך להשתמש בה וכמובן לאחסן אותה, אלא להשכיר מכונה. זו יכולה להיות פעולה טובה אם תדעו כיצד להשתמש בה אבל ככל הנראה אין לכם ניסיון איתה ולכן חשוב לבחור בשירות של חברת ניקיון שמתמחה בפוליש שיבצע אותה. חשוב לבחור אותו נכון כי פוליש לא מדויק יכול להרוס לכם את הרצפה באופן בלתי הפיך.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

לבצע את הפוליש בתדירות הנכונה

פוליש לרצפה היא פעולת ניקיון חשובה מאוד שאנשים רבים לא מכירים. למרות שכולנו שמענו את הביטוי הזה, חלקנו לא מתאמצים להבין מהו באמת הפוליש ובכך מפסיקים את הפעולה החשובה ביותר להעלאת איכות החיים. אנשים רבים גם לא מבינים שלמרות שהפוליש הופך את הבית להרבה יותר עמיד, הוא לא עמיד לאורך זמן רב ואחרי כמה חודשים יש לבצע אותו שוב. מומלץ לבצע אותו כל חצי שנה וכך למעשה להקנות לבית מראה נוצץ ומבריק באופן תמידי. אל תשכח ולבחור את הצוות הנכון וכמובן לבצע את הפוליש הנכון כיוון שיש פוליש קריסטל ו-וקס.


פוליש קריסטלי יכול להיות הדבר הכי טוב שקרה לבית ולעסק שלכם. הוא מתאים לכל מקום ולכל רצפה ויש לו שלל יתרונות. הנה כמה דברים שחשוב דלעת עליו, מי יכול לבצע אותו ולמי הוא יכול להתאים.

למה דווקא פוליש קריסטלי?

כולנו מכירים את מכונת הפוליש אך רובנו שמענו על פוליש וקס. מכונת פוליש למעשה משייפת את החלק הראשון של הרצפה, ברמה של מילימטרים, פעולה שמטרתה להסיר את השכבה העליונה שבה נמצא כל הלכלוך והכתמים העיקשים שמכערים מאוד את הרצפה. לאחר מכן המכונה מחדירה את החומר אל הרצפה ומורחת אותו באופן שווה על כולה. כך למעשה מתקבלת שכבה נוצצת ומבריקה שברוב המקרים עשויה וקס. עם זאת, חומרים קריסטליים עמידים ואיכותיים יותר מהווקס.

היתרונות של פוליש קריסטלי

• פוליש קריסטלי מתאים לכל סוגי הרצפות. בין אם מדובר על רצפות ישנות או חדשות, פרקט או כל רצפה אחרת, הפוליש יכול להחדיר ברק ולנקות יותר טוב מכל פעולת ניקיון אחרת.

• הפוליש הקריסטלי עמיד מאוד. הבעיה עם פוליש וקס היא שפעולת ניקיון זאת לא מספקת הגנה לטווח ארוך מפני דריכות מרובות או נסיעות של כלי רכב כבדים יחסית כמו למשל רכב תפעולי, מטאטא כביש וכולה. פוליש קריסטל עונה על הבעיה הזו וזו הסיבה שהוא נפוץ מאוד בקניונים או בעסקים בעוד פוליש וקס נפוץ בעיקר במתאר הביתי.

• פוליש קריסטל באופן כללי נשאר זמן רב יותר על הרצפה ומספק הגנה מוחלטת. הוא יכול למנוע שריטות וגם להסתיר שריטות קיימות לאורך חודשים ארוכים.

מי יכול לבצע פוליש קריסטל?

חשוב לזכור שפוליש קריסטל אינה פעולת ניקיון שגרתית ולכן לא מומלץ לבצע אותה לבד אחרי שמשכירים מכונה מתאימה. מומלץ לבחור בבעל מקצוע מתאים מתחום הניקיון שיבצע אותה כדי להימנע מנזקים חמורים ובלתי הפיכים. לא כדאי לקחת את הסיכון בפעולה שגם ככה מחירה זול ועומד על כ-20 שקלים למטר רבוע בלבד. מומלץ לבחון את הניסיון של כמה חברות ניקיון ועל הדרך גם לנקות אזורים נוספים. בעזרתה.

בשיתוף מעוז ניקיון, בשיתוף מעוז ניקיון
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully