וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארטילנד: מצאנו מקום שישדרג עבורכם כל אירוח ומסיבה

בשיתוף פארטילנד, בשיתוף פארטילנד

12.1.2020 / 17:50

שירות והכוונה מושלמים, מחירים נוחים וכלים מה-TOP OF THE LINE בעולם: החנות המיוחדת בנתיבות גרמה לנו להרגיש כמו ילדים בחנות ממתקים, כי יש בה כל מה שצריך כדי להרים אירוע מושקע

חנות פארטילנד. יח"צ,
מוצרים מכל הסוגים והגוונים שעושים כיף בנשמה וחשק לחגוג. פארטילנד/יח"צ

אין זה משנה אם מדובר בחתונה, ארוחות חגיגיות, אירוע השקה או סתם סיבה למסיבה, בעבור פארטילנד אין הפקה קטנה.

במערכת צוות המומחים חיפשנו בית עסק אשר משדרג כל חגיגה, בזכות קונספט של אביזרים שונים ומדליקים, שם אחד שקיבלנו עליו המלצות רבות הוא פארטילנד, חנות מטריפה בנתיבות. שלחנו צוות של מפיקים למקום, אלו הם הרשמים שהביאו עימם.

הגענו לפארטילנד, חנות אשר ממוקמת ברחוב בעלי המלאכה 17 בנתיבות ופעילה כבר כשנתיים וחצי, מהרגע הראשון הרגשנו כמו ילדים בחנות ממתקים.

מוצרים מכל הסוגים והגוונים שעושים כיף בנשמה וחשק לחגוג, ממתקים, קישוטים, גאדג'טים לאירועים כל מה שמסיבה צריכה על מנת שכולם יקפצו בהנאה.

ביחד איתנו הסתובבו בחנות והוקסמו מהשפע המשמח לא מעט זוגות. דרורית ופיני מנס ציונה, סיפרו לנו על מסיבת יום הולדת 3 לבנם הבכור ועל כך שבאו לקנות כלים חד פעמיים ממותגים בדמויות הילדים האהובות, הילדים נרגשים ומחכים לאכול בכלים ממותגים.

חנות פארטילנד. יח"צ,
"עבדנו כבר עם נועה קירל, ניקול ראידמן, עינב בובליל ומתמודדי המרוץ למיליון". פארטילנד/יח"צ

שלושה עובדים בחנות, העניקו לכל אחד מהלקוחות ולנו שירות וי.אי.פי, הם היו זמינים, אדיבים וסבלניים לכל שאלה ומתן הסבר על כל פריט ופריט. שני הגיסים, בר ויהונתן, מנהלים את העסק באהבה ומקפידים להתחדש ולהביא את הכלים החד פעמיים הכי מרהיבים שיש.

מי שהביאו את הרעיון לפתוח חנות שכזו היו יהונתן ואשתו, כאשר התגוררו בארה"ב הם נחשפו לרשת ענקית עם קונספט של כלים חד פעמיים שמאפשרים לארח בסטייל. החלפנו מספר מילים עם בר, ביקשנו לדלות מידע על מה עוד הם מעניקים. "כל לקוח שמגיע לחנות מקבל ייעוץ וליווי מההתחלה ועד הסוף, לקוח מגיע לפה עם רעיון למסיבה, ויוצא מפה עם כל הציוד הנדרש, כך שהוא לא נדרש להתרוצץ בין עשרות חנויות כדי להשיג הכל.

"בנוסף, אנחנו עושים הפקות בלונים גדולות לאירועים, מסיבות, השקות וכדומה. יצא לנו כבר לעבוד עם נועה קירל, ניקול ראידמן, עינב בובליל ומתמודדי המרוץ למיליון. אנחנו מכינים עמדות צילום פוטוגניות ומעוצבות בעיצובים הכי מודרניים שיש, מעמידים רקע שיוצר את התמונה המושלמת לכל אירוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פארטילנד מעמידים גם אופציה למיתוגים והדפסות אישיות על המוצרים השונים דרך מדבקות, דפי סוכר וההדפסות על בלונים, הכל בצורה מקצועית ואסטטית, בחנות ראינו כמה דוגמאות על בלונים, זה סובב לנו את הראש ממש. למרות שהחנות יושבת בנתיבות, בפארטילנד מגיעים ומעניקים שירות בכל פינה בארץ לכל סוגי אירועי הבלונים.

לסיכום, אם הגיע תורכם לארח את המשפחה המורחבת לארוחות חגיגיות, אירועי חינה, מסיבת רווקות וכו, "פארטילנד" הוא המקום למצוא בו שירות והכוונה מושלמים, מחירים נוחים, כלים מה-TOP OF THE LINE בעולם. והכי הכי חשוב - רק בשמחות.

פארטילנד
בעלי המלאכה 17, נתיבות
לבירורים והזמנות: 08-9118555
שעות פתיחה:
א'- ה' 9:30-21:00
ו' 9:00-12:00

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פארטילנד, בשיתוף פארטילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully