וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו לילדים סטודיו מקצועי לחיים

בשיתוף סטודיו, בשיתוף סטודיו

12.1.2020 / 13:55

לומדים משמעת עצמית, משפרים קואורדינציה ומוטוריקה ומפתחים את החשיבה הדמיונית. סטודיו לריקוד My Way Dance Center הוא המקום שבו הילדים מוציאים אנרגיה ולומדים כוריאוגרפיה, ריקוד מחול, משחק ותיאטרון

סטודיו My Way Dance Center. יח"צ,
סטודיו My Way Dance Center/יח"צ

מספר נשים בצוות "המומחים" הן אימהות לילדים, בשיחות מערכת הן עשו השוואה וסיפרו על קבוצות שונות שהילדים הולכים אליהם בשעות אחר הצהריים, מקום אחד תפס לכולנו את תשומת הלב והאוזן: My Way Dance Center.

סטודיו לריקוד אשר פעיל כבר כ-8 שנים, מקום שהוא הרבה יותר מעוד קבוצה או חוג, אלא סטודיו מקצועי אשר מתחרה בתחרויות ומופיע בפסטיבלים ברחבי הארץ והעולם. נכון להיום הסטודיו מפוזר בין שלושה מרכזים שונים, בחולון, בת ים וראשון לציון, כאשר הוא מיועד לגילאים 3 עד 18, בנים ובנות כאחד. שלחנו את המפיקות הנ"ל לסטודיו שממקום בחולון, ברחוב שדרות קוגל 38, על מנת לבדוק מקרוב במה מדובר, אלו הם הרשמים שלהן.

סטודיו My Way Dance Center. יח"צ,
סטודיו My Way Dance Center/יח"צ

כאשר הגענו לסטודיו, נתקלנו בעשרות ילדים ובני נוער, חלקם היו לבושים בבגדי ריקוד, חלקם בבגדים המיועדים להופעה וכולם נמרצים ותזזיתיים. ההורים שחיכו בחוץ היו מבסוטים עד הגג, חלקם סיפרו לנו על מקום שבו הילדים מוציאים אנרגיה, אך באותה הנשימה לומדים משמעת עצמית מהי, מסגלים לעצמם יכולות של קואורדינציה ומוטוריקה, מפתחים את הדמיון, בין היתר דרך כוריאוגרפיה, ריקוד מחול, משחק ותאטרון אותם הם צריכים לבצע.

סטודיו My Way Dance Center. יח"צ,
סטודיו My Way Dance Center/יח"צ

ביקשנו לשוחח עם רומן, מנהל הסטודיו, לשמוע ממנו על אילו תחרויות בין היתר הילדים מופיעים בהם, הוא פירט עבורנו, "בארץ בדרך כלל אנחנו משתתפים בין שלוש לארבע תחרויות של "סופר דאנס".
"באילת אנחנו משתתפים כל שנה ב"דאנס וויב", וגם בתחרות של 'יו טאלנט' שמתרחשת בת"א. בשנה שעברה הלהקה הייצוגית שלנו הופיעה בתחרות בינלאומית בספרד בשם 'פיסטלוניה', באותה תחרות הקבוצה זכתה במקום ראשון בתחום של ההיפ הופ. בנוסף, הסטודיו עצמו מפיק תחרויות בסגנון ברייקדאנס והיפ הופ".

לגבי תחרויות עתידיות, רומן סיפר, "נכון לעכשיו על הפרק עומדות מספר תחרויות, תחרות כוריאוגרפיה ב-30.1.2020, לאחר מכן יש לנו את הסופר דאנס בחודש מרץ בחופשת פורים, לאחר מכן להקה ייצוגית תטוס לתחרות בינלאומית לפראג וב-30 לאפריל כל הסטודיו יורד לתחרות באילת".
משך כל שיעור בסטודיו הוא שעה אחת מלאה, כאשר לשכבות הצעירות יש מינימום של שני שיעורים בשבוע, לשכבות הגבוהות יותר יש בין שלושה לחמישה מפגשים בשבוע, כאשר בממוצע כל קבוצה מורכבת מעשרה עד עשרים ילד.

יחד עם זה, בסטודיו דואגים לעבוד על גיבוש בין כל שכבות הגיל, כך שכולם מרגישים כמו משפחה אחת גדולה, כולל ילדים אשר מגיעים מעיר שונה, כולם תומכים בכולם. הורים, שימו לב, מקצועות הבלט, מחול, אקרובטיקה, היפ הופ, ברייקדאנס ונוספים, אם אתם רוצים שגם ילדכם ילמדו זמן, השקעה והתמדה מהי במסגרת מקצועית עם ערכים, סטודיו My Way Dance Center הוא בדיוק המקום הזה.

רומן, מנהל הסטודיו - טלפון לבירורים: 052-5440834.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סטודיו, בשיתוף סטודיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully