וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה לביא: בית קפה עם אופי משלו

בשיתוף קפה לביא, בשיתוף קפה לביא

12.1.2020 / 12:36

במסגרת החיפושים אחר בתי קפה אינטימיים ואיכותיים ברחבי הארץ הגענו אל קפה לביא שבבאר שבע. בין המנות המצוינות והקהל המגוון הכרנו את הבעלים אלעזר לביא, שגילה לנו את ההשראה לקציצות הדגים המעולות

קפה לביא, באר שבע. יח"צ,
תפריט כשר ומגוון. קפה לביא/יח"צ

מערכת "המומחים" יצאה בחיפוש אחר בתי קפה שלא שייכים לרשתות הגדולות, אלא כאלה השומרים על טעם של פעם, כאשר מעניקים ייחודיות שונה האחד מהשני. במסגרת החיפוש באזור הדרום עלו ברשימות שלנו עשרה בתי קפה שמיתגו את עצמם אחרת לגמרי, בראש הרשימה ניצב קפה לביא.

שלחנו מספר מפיקות לבית הקפה אשר נמצא ברחוב מול 7 בבאר שבע, אלו הם הרשמים שלהן.
הגענו לבית הקפה ביום חמישי אחר הצהריים, המקום היה הומה אדם, לכן נאלצו להמתין מספר דקות עד אשר המארחת החביבה הצליחה למצוא לנו שולחן, בינתיים שוחחנו עם מספר לקוחות שעמדו איתנו בתור, שלומית חזק, בת 25 מעומר סיפרה לנו, "אני מגיעה לפה מספר פעמים בחודש במיוחד בשביל הפסטות, אני מאוד אוהבת אוכל איטלקי ולדעתי המנות המוגשות פה טובות יותר מכל מסעדה אחרת באזור, יודעים לעשות אותן במידה הנכונה עם רטבים מושלמים, ובכלל האווירה פה תמיד מרעננת, הרגשה מיוחדת, אני לא יודעת להסביר במילים, פשוט צריך להיות ולהרגיש".

קפה לביא. יח"צ,
אירוח למופת מצד צוות העובדים. אלעזר לביא/יח"צ

נינוח ונעים ביום, שמח ותוסס בערב

התפנה עבורנו שולחן, כרמל, מלצרית אדיבה הסבירה לנו בנימוס על המנות אשר מוצעות בתפריט וכמה מנות ספיישל, מדובר בבית קפה מסעדה חלבי, לכן הזמנו מנה ראשונה פטריות ממולאות, לעיקריות הזמנו את הקציצות דגים של כוכי בנוסף הזמנו פסטה פסטו שקדים ואפונה, רביולי ארטישוק וערמונים והזמנו גם סלט הבית, בטעם ביתי לכל דבר, כאילו במטבח עומדת אמא אשר יודעת בדיוק מה הילדים שלה אוהבים. רוטב השמנת של הפסטה היה מתוק ומלוח, שילוב ששיגע לנו את החך והסלטים טריים ומרעננים, כל המנות הוגשו בעיצוב מרשים, על צלחות וסכום נקי ומצוחצח, סטנדרט שאנחנו לא רגילות אליו בבתי קפה.

מבט מסביב גילה לנו קהל הטרוגני, חילוניים, דתיים, צעירים ומבוגרים, כולם נהנו מאירוח למופת של צוות העובדים שעשו הכל על מנת להנעים את זמן של הלקוחות ודאגו כי כל מנה היא לשביעות רצונם.
הבעלים של המקום הוא אלעזר לביא, בן 40, בעברו שחקן כדורגל בהפועל באר שבע, כאשר תוך כדי הקריירה כבר החל לחשוב על היום שאחרי, כך שכבר לפני 12 שנה פתח את בית הקפה הראשון שלו, צבר ניסיון ולפני שנתיים פתח גם את קפה לביא, ביקשנו לשוחח איתו מספר דקות והדבר הראשון היה להחמיא על מנת קציצות הדגים, הוא צחק ואמר, "המתכון הוא של חמתי, בכלל מנות הדגים הולכות אצלנו מצויין, בעבור זה אני מגיע בכל בוקר מוקדם לשוק להביא את הדגים הטריים והבריאים ביותר".
במשך שעות היום הדגש במקום הוא על בית קפה נעים, לקראת הערב ועד חצות המקום מקבל רטט שונה והופך למקום שבו נערכת מסיבה שמחה אחת גדולה.

שמחנו לגלות בית קפה ומסעדה שבנו זהות יוצאת דופן, העמידו רף גבוה של שירותיות, טעמים וניקיון, קפה לביא, שאפו.

המקום כשר בהשגחת הבד"ץ.

טלפון להזמנות מקומות - 08-9563992

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קפה לביא, בשיתוף קפה לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully