וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר מתיתיהו - הצלם ששווה להתחתן בשבילו

בשיתוף עופר מתיתיהו, בשיתוף עופר מתיתיהו

12.1.2020 / 10:46

עופר מתיתיהו הביא קונספט חדש לצילומי הזוגיות למי שנמאס לו מהשטאנצים הרגילים - יום צילומים בחו"ל שמוציא בוק בלתי נשכח

עופר מתיתיהו. יח"צ,
עופר מתיתיהו/יח"צ

אתם עומדים להתחתן ומחפשים צלם? תעצמו לרגע את העיניים ותדמיינו לעצמכם: אתם ממריאים לשלושה ימים ליעד שווה בחו"ל על רקע הנופים ומקומות מיוחדים עורכים בוק של תמונות לפני החתונה, כולל צילום ברחפן וחוזרים לארץ. נשמע כמו סרט בדיוני? ובכן, זו המציאות של עופר מתתיהו, אחד הצלמים הנחשבים והנחשקים כיום בעולם צילום האירועים השונים.

מפיקות של צוות "המומחים" יצאו לפגוש את האיש שעשה לעצמו שם של אגדה, בסטודיו שלו לצילום, ברחוב סמטת הש"ך 5 בתל אביב, כך הן התרשמו מממנו.

החיים הם אלו שהובילו את עופר להיות צלם אירועים, את תחילת דרכו עשה כאשר בסך הכל אהב לצלם אנשים, נופים וחפצים אורבניים, אז החליט לעשות צעד קדימה, למד צילום ב"קאמרה אובסקורה", שם התמחה בצילום בסטודיו, למד איך עובדים נכון עם תאורה, זוויות צילום ואיך להוציא את המיטב מהאנשים דרך העדשה. לאחר מכן התגלגל לצילום של אירועים שונים, כאשר את עניין החתונות שדרג בצורה שלא נראתה קודם לכן בארץ.

עופר מתיתיהו. יח"צ,
עופר מתיתיהו/יח"צ

לקוחות שלו ששוחחנו עימם סיפרו על איש מקצועי, סבלני עם ראש ייחודי, אשר יודע להתאים לכל אחד את זווית הצילום בה הוא יוצא בצורה הטובה ביותר. בני הזוג ורדינון מרמת גן, העידו כי הוא האיש שעשה להם את החתונה למיוחדת, יותר מכל אחד אחר.

עופר לא לבד, מקיפים אותו צוות עובדים קבוע שאיתם הוא עובד, בין שלושה לחמישה צלמים נוספים, תלוי בגדול האירוע ובנוסף עורכי וידאו וגרפיקאים.

פגשנו את עופר והיינו חייבות לשמוע על הטרנד שהמציא, כזה שיוצא מתוך המסגרת, על צילומי זוגיות בחו"ל. הוא סיפר: "לאנשים התחיל להימאס מהמוכר והידוע, הם חיפשו משהו שונה מהטרנד הרגיל, חשבתי על אלטרנטיבה שונה ועלה לי הרעיון על טיסה לחו"ל ולאט לאט בניתי קונספט שונה לגמרי. כל הנסיעה מתועדת דרך עדשת המצלמה שלי בלי שום מאמץ של הזוג, אני סוגר הכל, כרטיסי טיסה, בית מלון, השכרת רכב, כל מה שצריך, עושה להם יום שלם של צילומים ולאחר מכן מתפנים לקניות וטיילים, תוך כדי בוק שלם של תמונות שהם מקבלים, השילוב הזה מנצח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עופר מתיתיהו. יח"צ,
עופר מתיתיהו/יח"צ

עד כה עופר עשה בוק חתונות בח"ול במדינות כמו שוויץ, גרמניה, יוון ואוסטריה, כך שהוא מכיר את המקומות ברמה הכי פרטנית שיכולה להיות, באותה נשימה הוא מקפיד לשמור על ספוטניות מלאה.

ומי שלא טס לחו"ל? הסטודיו של עופר משמש מקום למאפרות שמחפשות להרחיב תיק עבודות, לשחקנים, מעצבים, צילומים לאתרי הכרויות ולכל מטרה אחרת.

יצאנו מסוחררות, כמה אדרנלין ותשוקה לצילום בבן אדם אחד.

עופר מתתיהו, צלם מזן אחר, כל תמונה ואירוע דרך העדשה שלו יקבלו גוון אחר לגמרי.

ליצירת קשר- טלפון של עופר 052-871-0700

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף עופר מתיתיהו, בשיתוף עופר מתיתיהו
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully