וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nei Jing - המרכז לרפואה סינית בירושלים

בשיתוף Nei Jing, בשיתוף Nei Jing

12.1.2020 / 10:04

הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת בסימפטומים אבל לא תמיד נותנת פתרון הוליסטי למקור הבעיות. הכירו את נייג'ינג, המרכז לרפואה סינית שיטפל לכם במקור הבעיה, ולא רק בסימפטומים עצמם

צוות המומחים של נייג'ינג.. נועה מכבי,
צוות המומחים של נייג'ינג/נועה מכבי

המרכז לרפואה סינית Nei Jing המתמחה במגוון טיפולים בשיטות שונות הינו המרכז הגדול והמוביל בירושלים בתחום הרפואה הסינית. שמעון פאול פרידלנדר, בן למשפחה ובה רופאים ואמנים שעסקו תדיר בגוף ונפש, הקים את המרכז מתוך הבנה שעולם הרפואה הקונבנציונאלי, מטפל בסימפטום למחלה ולא תמיד מצליח לתת מענה שלם ולטפל בסיבה למחלה או לכאב ומתוך רצון לתת מענה הוליסטי הלוקח בחשבון הן את הגוף והן את הנפש.

כיום, יותר ויותר אנשים מבינים שבעוד שהרפואה הקונבנציונאלית עוזרת נקודתית, היא לא תמיד מספקת פתרונות מלאים, לכן הם מבקשים טיפול שייתן מענה שלם ויביא להטבה ללא כדורים וללא כימיקלים. המרכז הרפואי מתמחה בדיקור סיני, דיקור בלייזר, ייעוץ לתזונה נכונה, עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה, שיאצו, צמחי מרפא, נטורופתיה ועוד.

דיקור בלייזר. דין אהרוני,
דיקור בלייזר/דין אהרוני

מרכז המומחים לרפואה סינית הגדול בירושלים

מרכז המומחים לרפואה סינית Nei Jing הנמצא בירושלים הינו מרכז גדול ומוביל באזור בתחום הרפואה הסינית. בקליניקה עובדים 7 מטפלים קבועים ומנוסים ולכל אחד מהם התמחות בתחום ספציפי, מה שמאפשר להעניק למטופלים מגון רחב של טיפולים, לכל בעיה המתעוררת.

המרכז פועל משנת 2008 והוקם על ידי שמעון פאול פרידלנדר, יליד גרמניה, בוגר מכללת רידמן ואוניברסיטת צ'נג דו שבסין. פרידלנדר שטופל כבר בילדותו בכלי הרפואה הסינית, התמחה בבתי חולים בסין בפדיאטריה, אורטופדיה וגניקולוגיה וכמי שמבקש כל העת להתעדכן בחידושים האחרונים, עבר הכשרות והשתלמויות רבות כגון דיקור בלייזר אצל ד"ר וובר בגרמניה הנחשב למומחה מספר אחד בעולם. את הטכניקה החדשה הביא פרידלנדר למרפאה ומטופלים רבים נהנים כבר היום מהטכנולוגיה החדישה.

את הדיקור בלייזר - הביא שמעון פרידלנדר למרפאה בשנת 2011. לכלי זה מאפיינים זהים כמו בדיקור במחטים ובכל זאת, הוא בעל יתרונות נוספים. הטיפול בליזר הוא ללא קרינה, ידידותי לסביבה וללא כאב. שרון, תושבת ירושלים מספרת כי הביאה את ביתה למרכז המומחים לאחר דלקות עיניים חוזרות ונשנות שטיפולים קונבנציונליים לא הצליחו למגר. אחרי טיפול אחד בדיקור בלייזר על נקודות דיקור ייעודיות בגוף, הדלקת כמעט ונעלמה ולאחר טיפול נוסף היא נעלמה לחלוטין.

הלייזר הוא כלי נוסף ברפואה המערבית ולמרות שהוא מוכר יותר בתחום הכירורגיה, הוא מטפל גם בדלקות ובבצקות ומביא לשיפור טוב יותר בזרימת הדם ולתגובה אנטי דלקתית היוצרת החלמה של הרקמה. הדיקור בלייזר משפיע על "נקודות הדיקור" (כמו בדיקור במחטים) ופועל בטווח מקרים רחב כגון: סכרת, כאבי גב בהריון, תסמונת התעלה הקרפלית, כאבי כתף, כאבי צוואר ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקליניקה של נייג'ינג. דין אהרוני,
הקליניקה של נייג'ינג/דין אהרוני

רפואה אלטרנטיבית בת 2000

הרפואה הסינית משתמשת בפרקטיקות אלטרנטיביות ובשיטות עתיקות יומין שנעשה בהן שימוש למעלה מ 2000 שנים. היא מטפלת באמצעות צמחי מרפא, דיקור סיני, עבודה במגע וגוף ומיועדת למגוון בעיות רפואיות כמו: בעיות לחץ דם, טיפול רגשי, הריון ותקופת המעבר, איזון איכות חיים, אורתופדיה, טיפול רגשי ועוד.

ישנם המון סיפורי הצלחה של טיפולים משני חיים במרכז הרפואי. דוגמא כזו היא של לילך, שחוותה במהלך השנים כמה וכמה הפלות וכצעד אחרון לפני שהיא ובן זוגה הרימו ידיים, הם הגיעו אל מרפאת Nei Jing לסדרת טיפולים. ואלה הובילו להריון מוצלח וללידה של ילד בריא וחמוד.

לעומת זאת, שני חוותה תקופת לחץ אינטנסיבי שגרמה לה לנדודי שינה ולעייפות במהלך כל היום, מה שהכניס אותה לסחרור והטיפולים במרכז המומחים Nei Jing החזירו אותה אל המסלול. הלחץ פחת, השינה חזרה ואיכות החיים עלתה שוב.

הידע שלנו, הרווח שלכם. מטפלים ומלמדים פרקטיקום

את הידע הרב שצבר במהלך השנים הרבות, מבקש פרידלנדר לחלוק עם מטפלים נוספים, מתוך אמונה שיש להפיץ את עקרונות הטיפול ברפואה הסינית ולסייע למטפלים לנהל את עצמם כעסק עצמאי, בנוסף לטיפול. בשנים האחרונות הגיעו למרכז לרפואה סינית מטפלים וסטודנטים מכל הארץ להדרכות, סדנאות, פרקטיקום מעשי וקורסים שנתיים. כשהדגש הוא על שלושה תחומים הקשורים לניהול מרפאה לרפואה סינית: עבודה מעשית, שיווק וניהול קליניקה.

ומה בעתיד?

בנוסף לסניפים המתוכננים לקום ברחבי הארץ, אנחנו חושבים שגם בעלי החיים שלנו נדרשים לטיפולים ובעתיד הקרוב תפתח קליניקה לבעלי חיים, כדי שגם הם יזכו להטבה בדרך הרפואה הסינית עתיקת היומין מתוך אמונה שמה שטוב לנו, טוב גם לבעלי החיים שלנו.

יש לכם בעיה? כאב? אתגר רפואי? התקשרו עוד היום ודברו איתנו!

חזקיהו המלך 36, ירושלים.

02-6506977.

לאתר של נייג'ינג

בשיתוף Nei Jing, בשיתוף Nei Jing
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully