וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות שתשמחו לגלות כשתנפשו באילת

בשיתוף תיק תק תכשיטים, בשיתוף תיק תק תכשיטים

12.1.2020 / 9:46

עם עשרות שנות ניסיון, מעדה ויבוא אישי מחו"ל, חנות תיק תק באילת מציעה מגוון תכשיטים רחב במחירים נוחים ובשירות מקצועי ביותר

תיק תק. יח"צ,
תיק תק תכשיטים/יח"צ

בעיר השמש הנצחית הלא היא אילת, מצאנו חנות תכשיטים מיוחדת במינה. חנות אשר מדברת לכל לקוח בגובה העיניים, מתאימה לו את התכשיט הטוב ביותר ביחס להשקעה הכספית שלו, ברמת גימור ואיכות גבוהות.

במסגרת המסע של צוות המומחים שלנו לעיר הדרומית ביותר בישראל, הגענו לבדוק גם את תיק תק תכשיטים, חנות ותיקה שהפכה למוסד בעיר אילת. המוני בית ישראל מכירים אותה מאז 1989, כאשר הם מגיעים לנפוש בעיר, עכשיו היה התור שלנו.

הייחודיות של חנות התכשיטים הוותיקה היא שקולקציות רבות של תכשיטים מיוצרות במקום, או מיובאות מחו"ל ביבוא אישי, בלי מתווך ביניים שגובה עמלה משלו, דבר אשר מוזיל משמעותית את המחיר לצרכן, מעלה את האיכות ומרחיב את המגוון של התכשיטים.

תיק תק. יח"צ,
תיק תק תכשיטים/יח"צ

בצמוד לחנות ישנו בית מלאכה בו קיימת מחלקה טכנית מיוחדת. בין היתר המחלקה הזו כוללת גרפיקאית, צורף ומשבץ אשר מוציאים לפועל את כל הבקשות והעיצובים המיוחדים תוך שימוש בשילוב עבודת יד מקצועית ומכונות לייזר חדישות ומשוכללות.

מבדקי בקרת איכות שערכנו במקום דרך גוף שלישי ניטרלי המומחה בתחום, מצאו כי איכות תכשיטי היהלומים במקום ברמת גימור ואיכויות אטרקטיביים ביותר ביחס לנהוג בענף.

מעל כולם בלטה טבעת היהלומים כתר הנסיכה במגוון עיצובים, קטנה או גדולה, משובצת זרקונים או יהלומים והכל בהתאם לטעם ולכיס של כל לקוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תיק תק. יח"צ,
תיק תק תכשיטים/יח"צ

מי שמנהל את תיק תק תכשיטים כבר 30 שנה הוא מיכאל אדיב תכשיטן ותיק ומתעד יהלומים מוסמך, אשר רכש את החנות כאשר הייתה קטנה ביותר, בגודל של 6 מטרים בלבד. מיכאל שינה את פני העסק מקצה לקצה והיום מדובר בחנות מזמינה בגודל של 60 מטר.

כאשר הגענו למקום הוא היה עמוס בלקוחות. אחת מהן, דורית מחיפה סיפרה לנו: "אני מבקרת באילת לפחות ארבע פעמים בשנה, בכל פעם אני קופצת לתיק תק, זה המקום שבו אני הכי אוהבת לרכוש תכשיטים. בגלל האיכות של המוצרים, המבחר הענק, השירות הלבבי והאמין, גם בגלל המחירים, הכי זולים שמצאתי, כולל באזור המרכז ואני אחת שעושה בדק בית לפני שמוציאה כסף מהארנק. תמיד כיף להיכנס לפה, שירות מצוין, אווירה סימפטית ואני מרוצה בכל רכישה".

שאלנו את מיכאל על הכוונות העתידיות שלו והוא פירט עבורנו: "אנחנו פועלים להרחיב את הפעילות שלנו גם במרחב הדיגיטלי בצורה משמעותית, זאת במטרה לגרום ללקוחות מכל רחבי הארץ ליהנות מהמוצרים שלנו עד הבית, גם לאלו שלא יצא להם להגיע לחופשה באילת".

בכל רגע בו שהינו בחנות חשנו היטב כמה חנות זו אהודה על תושבי אילת ואורחיה. אפשר להבין אותם, מדובר בחנות עם מגוון רחב של תכשיטים במחירים אטרקטיביים, בדיוק כמו עיר הנופש הכי מיוחדת בישראל.

אם אתם לא גרים באילת ורוצים לטעום מהטוב של תיק תק היכנסו לאתר הבית.

בנוסף, הנכם מוזמנים לעשות לייק לדף הפייסבוק והאינסטגרם שלהם ולהיות הראשונים לקבל עדכונים על מבצעים וקולקציות חדשות.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף תיק תק תכשיטים, בשיתוף תיק תק תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully