וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו תקבלו את כל הציוד והטיפים לטיול מוצלח

בשיתוף אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים, בשיתוף אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים

12.1.2020 / 9:29

עם עשרות שנות ניסיון בתחום התרמילאות, באדמה שבחולון יוכלו להתאים לכם את הציוד המתאים ביותר לכל יעד ולספק לכם טיפים וידע רב על מנת שתוכלו ליהנות מטיול מדהים

אדמה מרכז טיולים. יח"צ,
אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים/יח"צ

מזג האוויר החורפי מוציא עשרות מטיילים בכל סוף שבוע, כאלה המבקשים לראות מקרוב את הירוק הפורח, הנחלים הגועשים ולנשום טבע בשיא תפארתו. אחרים מעדיפים מראות בראשית כמו הזוהר הצפוני, בצפון מדינות סקנדינביה. יהיו כאלו שינדדו עד דרום אמריקה, ניו זילנד והמזרח הרחוק.

מערכת "המומחים" שמחה להציג בפניכם חנות קטנה ומקסימה, בה תוכלו למצוא את כל הציוד הדרוש לטיולים ובנוסף לשמוע סיפורים וטיפים חשובים לכל מסע, בארץ ובעולם, תכירו, אדמה.

בחנות קטנה בלב חולון נמצא בחור בשם ירון ווייס, כמעט 20 שנה בתחום התרמילאות, מתוכן לא מעט שנים כתרמילאי בעצמו. וייס טייל בכל רחבי העולם, צבר חוויות רבות ואותן הוא חולק עם המטיילים הבאים, תוך כדי שיודע להתאים עבורם את הציוד הנדרש לטיולים בארץ ובעולם.

מספר מפיקים של המערכת נסעו להתרשם מקרוב, אלו הם הרשמים שלהם.

אדמה מרכז טיולים. יח"צ,
אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים/יח"צ

הגענו למרכז אדמה ברחוב הרב קוק 11 בחולון, מצאנו הרבה מעבר לחנות טיולים. פגשנו בה מספר לקוחות, צעירים ומבוגרים, כולם עמדו לצאת, כל אחד ליעד אחר בחו"ל. הבעלים, ירון ווייס הקשיב בקשב רב, ולכל אחד ידע להתאים ציוד מתאים, תוך כדי הסבר מעמיק מדוע ומה לא כדאי לקחת ואיפה כדאי להשקיע יותר ואיפה פחות, כולל סיפורים מרתקים מהניסיון שלו באותם המקומות.

אי אפשר היה לפספס את הברק שהיה לו בעיניים כאשר הפליג בדימויים, את התשוקה הבוערת בו להעביר את הידע, איך הוא חי את התחום ומרגיש מחוייב.

תמר קרשנר, בת 31 מתל אביב, סיפרה לנו: "לפני שלוש שנים עשיתי טיול של כמה חודשים בדרום אמריקה, את כל הציוד רכשתי פה אבל מעבר לציוד עצמו, הטיפים שקיבלתי מירון עזרו לי מאוד במהלך הטיול, היכן כדאי להיות, על מה לוותר, ממה להיזהר, הוא לא העמיס עלי ציוד לא נחוץ אלא התאים לי בדיוק מה שהייתי צריכה, עכשיו אני לפני טיול לאוסטרליה וניו זילנד ולכן הגעתי לקבל ממנו טיפים נוספים ולהשלים כל מה שצריך/חסר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדמה מרכז טיולים. יח"צ,
אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים/יח"צ

מספרת לנו גם יובל גבע: "קניתי אצל ירון את כל הציוד לטיול הגדול שלי מלפני 5 שנים. הציוד שלו שירת אותי לאורך כל הטיול והרגשתי שהוא עזר לי לבחור בדיוק את הפריטים הרלוונטיים שהייתי צריכה לאופי הטיול שלי. מעבר לכך שהציוד שקניתי אצלו משרת אותי עד היום, על איכות, מקצועיות והידע שירון נותן אי אפשר להתווכח! אני שמחה על הבחירה שעשיתי ואני יודעת שכל פעם שאצטרך ציוד לטיולים הבאים שלי אפנה לירון".

סיבוב של מספר דקות בחנות עצמה גילה לנו שאפשר למצוא פה את הכל, תרמילים גדולים וקטנים, נעליים וסנדלים, בגדי טיולים לקיץ ולחורף, ביגוד תרמי לסוגיו השונים, שקי שינה ואוהלים, פנסים, גזיות, מזרונים ועוד.

לאחר שמספר קונים עזבו מרוצים עם חיוך את החנות, ירון מצא זמן גם לשאלות שלנו, על תפיסת עולמו הוא הסביר: "חשיבות הידע עבור המטיילים היא משמעותית בעיניי. אדם שיוצא לטיול, משקיע זמן, סכומי כסף לא קטנים והכל במטרה להנות ולראות עולם. ידע זה כוח, האם להשתמש בו או לא, זו כבר בחירה מאוחרת יותר. קבלת מידע רב ומקיף שמותאם לכל מטייל לפי אופי הטיול שלו, מאפשרת יצירת טיול טוב יותר ומהנה יותר. ומכאן גם החשיבות של ציוד טוב ואיכותי התואם את אופי הטיול".

שאלנו אותו על המחירים הנמוכים שמצאנו בחנות, בטח ובטח לעומת חנויות אחרות בתחום. הוא הסביר: "מחירים נמוכים לא אומר שהציוד זול, רחוק מזה, האיכות פה של כל המוצרים היא ברמה הכי גבוהה, כולל החברות והמותגים המובילים בעולם כגון: Osprey ,Deuter Lowe alpine ,Montane Rab ,Columbia, asolo ,garmont , Lowa salomon ,sea to summit ,Odlo ,Sub Zero ועוד רבים וטובים.

"על מנת שטיול יהיה טוב, צריך שיהיה יותר מרק ציוד כזה או אחר, כשמגיעים אליי מקבלים קבלת פנים חמה והמון ידע שנשפך, לזה אין מחיר".

אם גם אתם עומדים לצאת לטיול בארץ ובעולם, יש מקום אחד שבו אתם חייבים לבקר לפני שמחתימים דרכון או נכנסים לרכב, אדמה, מרכז ציוד לטיולים וידע נרחב שעושים את הטיול למושלם.

ליצירת קשר- ירון 053-3356809

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים, בשיתוף אדמה מרכז הדרכה וציוד טיולים
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully