וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמין - רהיט מהמם שמשאיר את הבית חמים ונעים

בשיתוף חום הקמין, בשיתוף חום הקמין

12.1.2020 / 9:08

קמין הוא לא ק תנור חימום פונקציונלי הוא גם רהיט המהווה גורם עיצובי בחדר. חום הקמין פעילים בשוק כבר 17 שנים ומתמחים בהתאמת הקמין המתאים לצרכי הלקוח

חום הקמין. יח"צ,
חום הקמין/יח"צ

אחד מהלהיטים הכי גדולים של ימי החורף הקרים הם תנורי הקמין.מעבר לעובדה שמדובר במערכת חימום ביתית נהדרת, מדובר גם ברהיט לכל דבר אשר צובר פופולריות בבתי אב רבים ברחבי ישראל, כאשר ניתן למצוא שלל גדלים ועיצובים מרהיבים ביופיים.

לקראת החורף, במערכת צוות "המומחים" עשינו מספר תחקירים מאחורי הקלעים, בהם חיפשנו את החברות השונות אשר מספקות שירות לתנורים מסוג זה, שם אחד שבלט לטובה בכל בדיקה שערכנו היה "חום הקמין", בית ממכר לקמינים לחימום.

נסענו צפונה לשפרעם, לרחוב חוסיין נימר, מצאנו בית עסק מרשים עם מגוון עצום של קמינים למכירה, מדובר בכמות הכי גדולה בארץ של קמינים, מעל 450 דגמים מכל הסוגים: קמיני עץ, קמיני נפט
, קמיני פלט (פתיתי עץ), קמיני חשמל, קמיני גז.

חום הקמין. יח"צ,
חום הקמין/יח"צ

במקום ניתן להזמין שירותי התקנה ולקבל מידע על כל הפתרונות לחימום חללים ביתיים. הקמינים בחנות מיובאים מחו"ל: מבלגיה, צרפת, איטליה, ספרד ומקומות נוספים, כאשר מצאנו את כל המותגים הבינלאומיים המובילים והבולטים שביניהם: Nestor martin / Dovre / Mcz

"חום הקמין" פועלים בשטח כבר מעל 17 שנה, לכן השירותים שהם מעניקים יחודיים. מלבד מכירה של קמינים, שירות וזמינות הסחורה, הידע וניסיון שצברו בתחום מאפשר להם להבין לעומק את הצרכים של כל לקוח ולהתאים לו מקצועית את הקמין המתאים.

בנוסף, הם החנות היחידה באזור הצפון אשר מספקת שירות תיקונים לקמיני נפט וסולר וגם ניקוי של ארובות, כאשר זמינים לכל עניין ובכל שעה לאורך השבוע, גם בימי שישי ושבת, כולל בשעות הערב והלילה (בתיאום מראש).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חום הקמין. יח"צ,
חום הקמין/יח"צ

פגשנו בחנות את הבעלים, עומר חמאדין, ביקשנו לשמוע ממנו מספר טיפים לפני שרוכשים קמין מסוג זה והוא שמח לפרט עבורנו: " לא להתפתות לכל מה שמציעים לך ולא לקנות רק על פי המראה החיצוני של המוצר. המפרט של כל מוצר הוא הדבר החשוב. צריך לבדוק ולהבין נושאים כמו ההספק המינימלי של המכשיר, את אחוזי הנצילות של ההסקה בתפעול ביתי. אלו שני הפרמטרים החשובים ביותר בקניית קמין, הם מספרים את אמינות בית העסק המוכר אותו. חשוב שתהיה שקיפות מלאה מול הלקוח, במטרה להתאים לו את הקמין הנכון בהתאם לתקציב ובהתאם לציפיותיו בנושא רמת החימום הביתי הכללי".

מחירים של קמינים יכולים לנוע בין 4,000 שקלים עד עשרות אלפים.

לקראת החורף, ב"חום הקמין" יצאו במבצע מיוחד על הקמינים החשמליים: כל הדגמים הנמכרים באופן בלעדי בארץ ב-30 עד 40 אחוז פחות ממחירי השוק.

לבירורים והזמנות: 052-8313647

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חום הקמין, בשיתוף חום הקמין
  • עוד באותו נושא:
  • קמין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully