וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזיק סלומה ובניו, לתפארת מדינת ישראל

בשיתוף אייזיק סלומה ובניו, בשיתוף אייזיק סלומה ובניו

12.1.2020 / 8:34

כבר 66 שנה שחברת אייזיק סלומה ובניו מלווה את ענף המסעדנות בישראל בהתקנת מערכות נידוף וארובות. כעת היא גם משתתפת בפרויקטי שימור בתל אביב

איציק סלומה התקנת ארובה בבנין מגורים. יח"צ,
התקנת ארובה בבניין מגורים/יח"צ

במערכת צוות "המומחים" החלטנו לעשות כתבות תחקיר של בתי העסק הוותיקים ביותר במדינת ישראל. לאחר בדיקה של כמה ימים, אי אפשר היה לפספס את חברת אייזיק סלומה ובניו, החברה היחידה בארץ אשר מספקת מענה למוסדות ומסעדות בשלושה רבדים שונים, ייצור, התקנה ומתן שירותי תיקון וניקוי למערכות הנידוף עוד משנת 1954! וזה עוד לא כולל פרויקט השימור שהיא מציעה כמו במאות מבנים בת"א.

הגענו למשרדי החברה אשר ממוקמים ברחוב אברבנאל 24 בתל אביב, שוחחנו עם תומר פנדו, מבעלי החברה כיום וביקשנו ממנו ללמוד על הסכנות שבעלי מסעדות מתמודדים מולם, כאלה שהחברה פותרת. הוא פירט עבורנו: "מעל לכל זיהום אוויר, זליגת ריח מיותר מהמטבח וסכנת דלקה, מדובר ברעלים שלא כדאי שאנשי צוות המטבח, עובדים וסועדים יהיו חשופים להם לכן אנחנו דוגלים בהחלפה קבועה של מערכת הפילטרים. הניקוי שאנחנו עושים נע בין שלושה חודשים ועד חצי שנה, לפי צורך הלקוח, כאשר טיפול זה מונע גם אפשרות של דלקה במסעדה - הוא שומר שהפילטרים לא יתמלאו בשמן בפרק הזמן הזה".

איציק סלומה ניקוי ארובות. יח"צ,
ניקוי ארוות/יח"צ

החותמת של אייזיק סלומה ובניו חרוטה על דגליהן של מאות מסעדות, החל מהפריצה של ענף המסעדנות בכל רחבי הארץ ועד ימים אלו. בין היתר מדובר בחלק מקבוצת R2M של השפית רותי בורדו, בראסרי, קופי בר, מלון מונטיפיורי, אמורה מיו, קנטינה, ג'וצה, ח'ג כחיל,רשת מיטבר ומסעדת אורי בורי בעכו.

עוד סיפר לנו תומר פנדו: "לקחנו חלק בפתיחה של רוב המסעדות בת"א שהיום כל ישראלי מכיר וגדל עליהן. בנוסף, אנחנו ממשיכים להתפתח ולגדול עם העיר ת"א. אייזיק סלומה ובניו היא החלוצה של פרויקט השימורים בת"א, לקחנו חלק בפרויקט העיר הלבנה שאחראית על פרויקטים כמו מתחם התחנה, מתחם שרונה ומאות מבנים נוספים שמיועדים לשימור ברחבי ת"א".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איציק סלומה התקנת גג אבץ. יח"צ,
התקנת גג אץ/יח"צ

תהליך התקנת המנדפים והארובות של החברה עובד לפי כמה שלבי ייסוד שהיא פיתחה בעצמה: קודם סיור מקדים במקום העסק, בסופו מתאימים את המנדף או את הארובה לפי הצורך של הלקוח. כל ארובה מיוצרת במפעלי החברה בלבד על ידי רתכים מומחים, שום עבודה לא יוצאת החוצה לקבלני משנה.

לבסוף צוות מקצועי מתקין את הארובה והמנדף בשטח המסעדה או המבנה, כאשר לאחר ההתקנה של מערכת הנידוף, הלקוח מקבל אישור של משרד לאיכות הסביבה ותקן 1001 חלק 6 של כיבוי אש.משך העבודה נקבע על פי גודלה של המסעדה, זו יכולה לנוע בין שני ימי עבודה עד שבוע.

כל בית עסק אשר מקבל שירות תחזוקה מהחברה, הכולל החלפת פילטרים, ניקוי הארובה והתעלות, יכול לישון בשקט, גם בזכות הטיפול המקצועי המושלם, וגם כי נציגי החברה דואגים ליצור קשר כאשר מגיע זמן של טיפול חדש.

איציק סלומה גג מאבץ בניין לשימור ת''א. יח"צ,
גג מאבץ בניין לשימור ת''א/יח"צ

החברה בנתנה לעצמה תוכנה עם לוחות זמנים מדוייקים וקפדניים לגבי כל מפעל, מסעדה ולקוח, כך שיודעים להעניק את הטיפול המקיף הנדרש בדיוק בזמן.

אייזיק סלומה ובניו, שם נרדף למקצוענות, יעילות, שירות אדיב ואמינות, גאווה ישראלית חיה ובועטת כבר 66 שנה.

לדף הבית

בשיתוף אייזיק סלומה ובניו, בשיתוף אייזיק סלומה ובניו
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully