וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו מטפסים כמה שיותר גבוה

בשיתוף campus, בשיתוף campus

11.1.2020 / 21:45

מועדון הטיפוס campus climbing בכרמיאל מציע מגוון של יותר מ-100 מסלולי טיפוס שונים, מתחם נינג'ה, חוגים רבים, וגם מהווה מקום מפגש לקהילת המטפסים בצפון

קמפוס קיר טיפוס כרמיאל. עומר אלפנדרי,
campus climbing/עומר אלפנדרי

בשנים האחרונות מתחמי קירות הטיפוס צברו פופולריות רבה, כאשר מטפסים מכל הגילאים התאהבו בספורט המאתגר, המפעיל את הגוף בצורה מגוונת ושונה מהרגיל, מחזק את שרירי הליבה והגידים, משפר את הקואורדינציה, עוזר לשיווי משקל ומחדד את יכולת האילתור והפעלת הראש.

צוות "המומחים" עבר בכמה מתחמי טיפוס ברחבי ישראל על מנת להגיש לכם הקוראים את המידע אחר הקירות המסעירים ביותר. לאחר בדיקה קפדנית, המקום שתפס את תשומת הלב המירבית שלנו היה Campus מועדון טיפוס בעיר כרמיאל. שלחנו לשם מספר מפיקים שאחד התחביבים שלהם הוא ספורט אתגרי, אלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

מסלולי טיפוס נבנו על ידי מטפסים מקצועיים בישראל, אחד מהם הוא אלכס חזנוב, מטפס מקצועי בענף הטיפוס בולדרינג ומי שזכה במדליית זהב בטיפוס בולדרינג בסבב אליפות העולם בשנת 2018, אנחנו מדברים על 100 מסלולי טיפוס שונים, כמות מטורפת ממש.

ניתן לראות קהילת מטפסים שחוזרת שוב ושוב כדי לטפס, להתחזק ולחוות חיי חברה. האווירה במקום היתה ביתית לכל דבר, כאשר הורים רבים חיכו לילדיהם בבר הקפה אשר מציע שייקים של בריאות טעימים ביותר. בנוסף ניתן למצוא פה חנות אביזרי ספורט עם דגש לציוד לטיפוס.

שוחחנו עם מספר הורים, כולם היללו את מערכת החוגים המרשימה שאליה רשומים עשרות ילדים. בני פלד, שבנו בן ה 14 מתאמן באופן קבוע באחד מחוגי הטיפוס במקום, סיפר לנו: "כיף לי שהבן שלי נמצא במתחם מקצועי ועסוק בספורט חיובי, כזה שעוזר לו להתפקס גם בלימודים, כי הוא לומד התמדה מהי. הוא גם מתחזק כמו גבר אמיתי, יופי של מקום הקימו פה".

בקרוב מאוד המתחם עומד לעבור שיפוץ גדול, כאשר קיר טיפוס נוסף יבנה וגם מתחם הנינג'ה אמור להתרחב, כך שהוא יתאים את עצמו לכל המתאמנים אשר מעוניינים להגיע לתוכנית הטלוויזיה המוכרת.

אריק ליבק אחד מבעלי המתחם אמור להשתתף בתחרות נינג'ה ישראל הבאה. שוחחנו עימם וביקשנו לדעת על משהו מעניין שעומד להתרחש במתחם. הם סיפרו לנו: "אנחנו מארחים באופן קבוע חלק מתחרויות ישראל בענף הטיפוס, שני סבבי אליפות ישראל עתידיים יתקיימו פה בעשרים וחמש לינואר ובשביעי למרץ.

"בנוסף, קיר קמפוס כרמיאל הוא קיר הבית של מועדון ט.ס.ה (טיפוס ספורטיבי הישגי) שמאגד ספורטאים מכל הארץ, מבחינתנו מדובר בגאווה גדולה".

חלק מהספורטאים הרשומים במועדון ט.ס.ה הם שמות מוכרים בעולם הטיפוס ותחרויות הנינג'ה, ביניהם ניתן למצוא את יובל שמלה, נמרוד מרקוס, איילה כרם, נעמה יוחאי, יעל בהרד ונוספים. קיר קמפוס כרמיאל הוא קיר בעל פונקציה קהילתית חשובה המתבטאת בין השאר כמקום מפגש בפריפריה הצפונית. הקיר מכין לפרויקטים של טיפוס בטבע, מתאים במיוחד לאזור הצפון, לפסטיבלים שנתיים של טיפוס ועוד.

הקמפוס, בתור מקום שמאחד את קהילת הפריפריה, עושה המון פעילויות תרומה לקהילה. משהו שמאוד נגע בנו, זה העזרה לקבוצות נערים בסיכון חיילים ועוד.

לסיכומו של ביקור מרתק במקום מלהיב, לא נותר לנו אלא להמליץ בחום לכל מי שאוהב ספורט אתגרי ורוצה לבחון את עצמו במסלולי טיפוס וקירות בכל הרמות. ואם לא הזכרנו, במקום ניתן לעשות ימי הולדת, פעילויות גיבוש בין אם זה לאירגון או פרטי.

לפרטים ניתן ליצור קשר במספר:
04-6060536

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף campus, בשיתוף campus
  • עוד באותו נושא:
  • קיר טיפוס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully