וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הקפה והמעדנייה שהקפיצו את הקולינריה ברמת השרון

בשיתוף דודינקה, בשיתוף דודינקה

11.1.2020 / 20:13

זיו קליין כל כך אהב את האוכל של אביו דודי שהחליט, יחד עם אישתו מיטל לפתוח בית קפה ולהביא את הטעמים לקהל הרחב

דודינקה. עוזי פורת,
דודינקה/עוזי פורת

כבר תקופה ארוכה שאנחנו מקבלים למערכת צוות "המומחים" המלצות מקוראים ואנשי מקצוע בתחום האוכל, לבדוק מקרוב בית קפה מעדנייה בסגנון אירופאי מקסים, במרכז רמת השרון בשם "דודינקה". לשאלתנו מה מייחד את המקום, ענו לנו שצריך להיות שם על מנת להבין, וזה מה שעשינו. מספר מפיקים נשלחו למסע טעימות, אלו הם הרשמים שלהם.

הגענו לרמת השרון באמצע יום שלישי בצהריים, מצאנו מקום מעוצב בטעם טוב, אווירה ביתית, כאשר הקולינריה מוסיפה את הדובדבן שבקצפת. גבינות בוטיק מיוחדות מאזור הגליל, דגים מעושנים, כריכים במגוון טעמים שעשו אותנו מאושרים, וכל זה לצד שירות עם חיוך אחד גדול שמרוח על פניהם של העובדים כולם, ואיתם הלקוחות. המקום פתוח כשנה וחצי, מי שמנהלים את המקום הם בני הזוג זיו ומיטל קליין, כאשר לצדם דודי קליין, אביו של זיו אשר נותן את הטון בקו הקולינרי.

מאז שזיו זוכר את עצמו, אבא שלו אוהב, נושם וחולם קולינריה במיטבה ובאהבה שאין כמותה ואוהב לארח יותר מכל דבר אחר. "גדלנו בבית שהיה סביב האוכל הקולינרי של אבי - לחם קראסט עם חמאה טובה ודגים מעושנים, לצד גבינות טובות שהיה מביא בסוף כל שבוע", מספר זיו.

דודינקה. עוזי פורת,
זיו ודודי קליין/עוזי פורת

לפני שנתיים החליט זיו שהוא רוצה לקחת את כל זיכרונות הילדות שלו מהמטבח של אבא ולהגיש אותם בצלחת לאנשים אחרים שיכירו וייהנו מחוויה יוצאת מן הכלל של מטבח פשוט אך משובח. השאיפה של זיו היא להעביר את האהבה שקיבל מאביו דרך האוכל.

קרן אלמוג, בת 25 מהרצליה סיפרה לנו: "לפני מספר חודשים חברה קבעה איתי פה לשיחת בנות. קודם לכן היינו נפגשות בעיקר באזור הים בהרצליה, אבל, החוויה הראשונה השאירה לי טעם של עוד וזו לא פסקה, כיף פה, טעים פה, אני את בית הקפה הביתי שלי מצאתי".

הגיע הרגע שלנו להזמין מהתפריט המבטיח, ביקשנו שלשולחן שלנו יגיעו סלט "אייסברג", שהוגש עם רוטב כמהין, דבש והדרים לצד גבינת ברי ואגוזי מלך ולזנייה איטלקית שהרגישו את טריות הדפים שלה, זו הגיעה ברוטב בשמל מושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דודינקה. יח"צ,
דודינקה/יח"צ

המנה שהלהיבה אותנו בעיקר היתה קרפצ'יו טונה מעושנת בכבישה קרה. הפרוסות הדקות של הטונה בזילוף שמן זית עם בלסמי, צנוברים ופלפלים חריפים, ואוו, לרגע חשבנו שהגענו למסעדה של אייל שני, עד כדי כך, מנה עדינה וממוקדת בטעמים מטריפים.

שאלנו את זיו האם יש קו מיוחד שהוא מכין לתקופת החורף. הוא סיפר: "כן, בוודאי, בתקופה הזו של השנה אנו מוציאים יותר מרקים, המרק בצל צרפתי שמוגש עם ברוסקטה פרמז'ן הוא הפופולרי ביותר, גם מרק כתומים שהגיע עם שקדים קלויים ושמנת מתוקה הוא מהמובילים בתפריט.

לקינוח הזמנו מספר עוגות ועוגיות שנאפות במקום על ידי מיטל בעצמה. כולם היו בטעם משובח שהזכיר את הבית.

איזה שינוי מרענן לעומת הטעמים המסחריים ברשתות הגדולות השונות, זה התלבש לנו בול עם הקפה שעבר קלייה מדוייקת.

בית קפה מעדנייה "דודינקה", היה לנו כיף גדול, טעים ואין לנו ספק שנחזור לפה בקרוב.

תושבי רמת השרון והסביבה, הרווחתם בגדול.

רחוב סוקולוב 49, רמת השרון

מס' טלפון לבירורים והזמנות -03-5228700

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דודינקה, בשיתוף דודינקה
  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully