וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו אתם חייבים לעבור לפני חופשת הסקי הבאה שלכם

בשיתוף offpiste, בשיתוף offpiste

11.1.2020 / 19:48

לפני שאתם ממריאים לאוסטריה או רוסיה לחופשת הסקי שלכם כדאי שתצטיידו בציוד החדיש והמתאים לסקי או לסנובורד. offpiste מציעה את כל מגוון הציוד הנחוץ באיכות הטובה ביותר ובמחירים נוחים

offpiste הרצליה. יח"צ,
חנות offpiste/יח"צ

בדיקת מערכת "המומחים" העלתה כי בסביבות 70 אלף ישראלים יוצאים בכל שנה לחופשות סקי באירופה - שוויץ, צרפת, אוסטריה, בולגריה ורוסיה מככבות בעיקר מבחינת יעדים. לכן חיפשנו ומצאנו רשת חנויות סנובורד/סקי שעשתה ועושה מהפכת מחירים ואיכות בשוק המקומי, רשת שמציעה לגולש הישראלי החובב או המקצוען את כל הלבוש והציוד הדרוש לו לפני שיוצאים לחופשת הגלישה במחירים תחרותיים למחיר המוצרים בעולם.

מצאנו כי רשת החנויות Offpiste היא הרשת הגדולה, המקצועית והמובילה בתחום והיא המשתלמת ביותר בישראל. הרשת קיימת כבר למעלה מ-16 שנה ויש לה שני סניפים בארץ - בהרצליה ובחולון.מספר מפיקים של צוות "המומחים" קפצו לסניף Offpiste בהרצליה, אלו הם הרשמים שלהם מהמקום.

offpiste כפפות. יח"צ,
כפפות של offpiste/יח"צ

Offpiste היא יבואנית בלעדית של מעל 40 מותגים בינלאומיים איכותיים מהטובים בעולם. היא נחשבת לחנות מומחה לסנובורד כאשר הדגש ברשת הוא על התאמה אישית לצורכי הלקוח ולא מכירה סיטונאית או כללית. בין השירותים שמציעה הרשת: מכירת ציוד גלישה על שלג, השכרת ציוד, שירותי תחזוקה, טיפול ואחריות על ציוד.

לרשת אתר גדול בו, בניגוד למקובל בענף, מוצגים כל המוצרים למכירה,מפרטם הטכני וכמובן מחירם - שיהיה קל להשוות לחו"ל. הרשת הוקמה בשנת 2004 על ידי רובי עדי, מי שנחשב בעיני רבים כמבין עניין, ה"אבא" של ענף הסקייטבורד, החלוץ, המחליק המקצוען הראשון בישראל, מטובי גולשי הגלים בארץ בשנות ה 80', ואושיית סנובורד כבר 25 שנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
offpiste הרצליה. יח"צ,
חנות offpiste/יח"צ

פגשנו בחנות עשרות לקוחות. משיחה שלנו עם כמה מהם גילינו עד כמה הספורט הזה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחייהם, כאשר משלבים אותו בחופשה זוגית או משפחתית אחת או יותר במהלך השנה. רונן ובתיה שווייצר מרמת השרון, שעומדים לנסוע לאוסטריה סיפרו לנו: "כבר שבע שנים שזה הפך להיות זמן האיכות שלנו בלבד, בלי ילדים, בלי מצטרפים, רק אנחנו, המגלשיים והשלג. החנות פה מציעה לנו בדיוק את כל הציוד הנחוץ לנו, אם זה ביגוד גלישה ברמה גבוהה או ציוד גלישה מקצועי ואיכותי, ובמחירים נמוכים משאפשר למצוא אפילו במתחמי הסקי שאליהם אנחנו נוסעים, בטח ובטח זולים פי כמה לעומת חנויות בארץ, ועשינו לא מעט מחקרי שוק על מנת לדעת זאת בוודאות".

כל לקוח יכול להצטרף למועדון החברים של הרשת וליהנות ממבצעים והנחות שלעיתים מגיעות עד כ-20% על רכישת מוצרים גם בשיא העונה, לצד הטבות נוספות בקנייה מצטברת.

בימים אלה הרשת משיקה אתר מכירה און ליין של מוצרי גלישה ייחודיים - www.doctorsnow.co.il, כאשר היא שמה לה מטרה להביא את "המהפכה הלבנה" גם אל מי שמתקשים להגיע לסניפים במרכז הארץ, כך שכולם יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים ומהמחירים המיוחדים.

offpiste משקפות. יח"צ,
משקפות של offpiste/יח"צ

הצלחנו לתפוס את רובי עדי, המייסד והבעלים, לשיחה קצרה בין כל הלקוחות המתעניינים שביקשו לקבל טיפים ועזרה מקצועית. שאלנו אותו עד כמה יש שוני בין המוצרים העכשוויים בחנות לעומת תקופת החורף בשנה שעברה. הוא השיב: "שוני גדול ביותר. בכל חורף אנו מתעקשים להציע ללקוח 100% ציוד חדש של אותה השנה - לא עודפים, מוצרים מתקדמים טכנית, באיכות גבוהה יותר. התחום הזה לא דורך במקום אלא מתפתח ללא הפסקה ואנחנו איתו, מביאים את הציוד הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר לגולש הישראלי".

עוד ראינו מעבר לציוד מקצועי, קסדות מתקדמות, כפפות איכותיות בשלל צבעים, האופנה המדליקה של ביגוד גלישה בגזרות מחמיאות ומרשימות, כל אלה עשו לנו חשק לרצות ללמוד גם כן איך לגלוש, אם זה בחרמון הישראלי או באיזה אתר באלפים הצרפתיים ולהתחדש.


עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף offpiste, בשיתוף offpiste
  • עוד באותו נושא:
  • סקי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully