וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההפקה שמלהיבה את האורחים

בשיתוף ASRAF, בשיתוף ASRAF

9.1.2020 / 17:01

דודי אסרף התחיל להפיק אירועים בגיל 16 וכעת בגיל 27 הוא כבר בעלים של חברה ששמה הולך לפניה. האורחים תמיד מתלהבים

עמדת בלוקי עץ המחלקת מתנות לכלל האורחים ASRAF. יח"צ,
ASRAF הפקות/יח"צ

כבר שבוע שלם שאחת המפיקות של צוות "המומחים" לא מפסיקה לדבר על החתונה של אחותה. לא בגלל האושר המשפחתי, אלא בזכות מי שעשו את האירוע לבלתי נשכח, חברת ההפקות, ASRAF זו פעילה כבר שנים ושמה הולך לפניה.

בתגובה להתלהבות הזו שלא פסקה, עורך המדור ביקש מאיתנו לעשות בדיקה מקיפה על חברות ההפקה השונות, ושאל האם לעומתן ASRAF הפקות יוצאים מן הכלל. לאחר מספר ימים חזרנו אליו עם תשובה חד משמעית - בהחלט. לכן נשלחנו לשוחח עם בעלי החברה, על מנת לדלות מידע נוסף על מה עושה אותם לכל-כך מיוחדים.

זו הייתה השאלה הראשונה ששאלנו את דודי אסרף, הבעלים של ASRAF הפקות. אסרף רק בן 27 אבל חיית אירועים ותיקה. כבר בגיל 16 החל להפיק אירועים והיה מהראשונים להכניס את עניין תמונות המגנטים בחגיגות השונות בדרום הארץ.

מגנטים באיכות הגבוהה ביותר. ASRAF. אהוד אלול,
ASRAF הפקות/אהוד אלול

איכות הציוד שיש אצל ASRAF הפקות הוא מהטובים ביותר בשוק.

למרות הצלחתו הכבירה והשם שיצר לעצמו, דודי לא מפסיק לרצות ללמוד עוד ועוד, לכן בימים אלו עובר קורס למפיקי אירועים אצל אירית רחמים. הוא הסביר לנו: "חשוב מאוד לשמור על חדשנות ויעלות בעבור הלקוח, אני מאמין שתמיד יש מה ללמוד ויש איך להתחדש, מי שחושב אחרת, יתקע מאחור. אין לי אגו שעוצר אותי, אני רוצה לשמוע מכל איש מקצוע מה הוא יודע, לקחת את הידע שלו ולעשות לזה אינטרפרטציה משלי".

שוחחנו עם לקוחות שדודי הפיק להם את האירוע, כולם סיפרו על מקצוען אמיתי, כזה שיש לו יכולת מדהימה לקרוא ולהבין את הראש של כולם תכף ומיד, ובהתאם יודע להרים אירוע שיהיה בדיוק מה שהם חשבו וחלמו עליו.

משפחת בן זקן מבאר שבע סיפרה לנו על העיצוב המושלם שדודי עשה בחגיגת בת המצווה של ביתם לפני כחודש. "העיצוב המיוחד שהקים בכניסה לאולם, סטנד ענק ומרהיב שעליו חיכו בלוקי העץ עם תמונות של כל האורחים, כל האורחים שלנו ביקשו להצטלם לידם, עד כדי כך ההתלהבות הייתה גדולה".

שאלנו את דודי איך העבודה מולו מתבצעת, הוא הסביר: "יש לקוחות שרוצים להגיע ולתכנן יחד את הדברים פנים מול פנים, ויש כאלו שמעדיפים דרך הטלפון, וגם זה בסדר. היתרון שלנו הוא שאנחנו מציעים מספר דברים תחת אותה קורת גג, במקום שלקוחות יתחילו לחפש כל דבר בנפרד. ניתן למצוא עיצובי בלונים, שירותי צילום, מגנטים, עמדות בלוקי עץ, קייק פירות ועוד המון המון הפתעות בעולם האירועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לעיצובי בריתות ASRAF. יח"צ,
ASRAF הפקות/יח"צ

על הטרנד האחרון שהוא מנסה להכניס חזק לשוק הוא סיפר לנו, "עם השנה החדשה אני רוצה להכניס משהו שנקרא פוטו דק, מדובר ברצועות פרקט עם הדפס תמונת האורח, יחד עם סטנד עליו יונח הבלוק. המטרה היא ליצור את אפקט התמונה על עץ בצורה שטוחה, על מנת שיהיה נוח למקם אותה היכן שמתאים".

היעד הבא של דודי הוא להתפתח גם לתחום ההדפסות ומיתוגים, לבנות חנות אינטרנטית ומשם השמיים הם הגבול. אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב אחר האיש שמקדים את כולם בצעד אחת לפחות.

מס טלפון ליצירת קשר: 053-3369827 דודי

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ASRAF, בשיתוף ASRAF
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully