וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטרינג לאירועים בזול? ממה צריך להיזהר

בשיתוף קייטרינג מאמא, בשיתוף קייטרינג מאמא

9.1.2020 / 16:37

גם אם רוצים לחסוך כסף לאירוע כדאי להיזהר משירותי קייטרינג זולים. כך תדעו ממה צריך להיזהר כשבוחרים קייטרינג ואיך למצוא קייטרינג טוב במחיר שפוי

קייטרינג מאמא. יח"צ,
קייטרינג מאמא/יח"צ

ארגון אירוע, פרטי, עסקי או אחר, הוא אף פעם לא דבר פשוט וגם לא דבר זול. אנחנו צריכים להשקיע בו לא מעט משאבים בשביל שהוא יצא לשביעות רצוננו, וחשוב לא פחות, לשביעות רצונם של האורחים שלנו.

ישנם אנשים שהרבה פעמים מבקשים להוזיל את העלויות, מבקשים לחסוך בנקודות מסוימות, מסיבות מובנות, אך זה יכול לעלות להם ביוקר. זה יכול לפגוע באיכות האירוע וכמובן בהנאה של האורחים שלהם ובאופן בו הם יזכרו את האירוע.

דוגמא טובה לכך, אנחנו יכולים לראות כאשר מארגני אירועים בוחרים לחסוך בכל מה שקשור לשירותי קייטרינג. הם מעדיפים לקחת קייטרינג בזול, מעדיפים לוותר על קייטרינג איכותי ולשכור במקומו קייטרינג ברמה פחות טובה, וכך לצמצם בעלויות. כפי שאפשר להבין, המחיר של זה יכול להיות בעייתי.

צריך לומר, ישנן חברות שמספקות קייטרינג במחיר שפוי, במחיר זול, בתנאים טובים מאוד. לא חייבים לבחור קייטרינג יקר בשביל לספק תפריט איכותי או בשביל שהאורחים שלנו ייהנו מאירוע מושלם כפי שאנחנו רוצים ליצור עבורם. מצד שני, גם כשבוחרים קייטרינג לאירועים בזול, צריך לדעת איך לעשות את זה וממה להיזהר.

נציג נקודות שונות שיכולות לעזור לכם בתהליך הבחירה. לפני כן נציין, אם אתם מחפשים קייטרינג איכותי, מקצועי ובמחיר טוב, אתם מוזמנים לפנות אל חברת קייטרינג מאמא, שם תוכלו ליהנות משירות מקצועי, תפריט מגוון וכל מה שאתם צריכים בשביל שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

כיצד אנחנו יודעים שהקייטרינג הוא איכותי

כפי שנוכל לראות מיד, יש פרמטרים שונים שיוכלו לעזור לנו לדעת האם מדובר בקייטרינג איכותי. אם החברה איננה עומדת באותם פרמטרים, אז לא משנה שמדובר בחברה שמציעה שירות בזול, לא משתלם לנו להשכיר את שירותיה, שכן ברור לכל, שהשירות שנקבל ממנה לא יתאים לאירוע שלנו. בהנחה כמובן שאנחנו רוצים לייצר אירוע ברמה גבוהה ולספק לאורחים שלנו תפריט עשיר, איכותי וטעים.

ממה מורכב התפריט, ממה מורכבת המנה - דבר ראשון שאנחנו צריכים לבדוק, מה כולל התפריט, כמה מנות יש בו, האם הוא מכיל את המינימום הנדרש של שש מנות סלטים, מנות עיקריות, מנות ראשונות, תוספות. כמובן יש לבדוק מה כוללת כל מנה, מה היא מכילה.

כיצד מבושלות ומוגשות המנות - חברות קייטרינג שמציעות שירות בזול, חוסכות בין היתר בהוצאות, על ידי כך שהן מציעות לנו מנות שהוחזרו למקפיא ומבושלות שוב. כך הן חוסכות ברכישת מוצרים ובבישול. אפשר להבין לבד, שאלו לא המנות שאנחנו רוצים להציע לאורחים שלנו, שכן זה יותר טעם לוואי באוכל. חשוב שהמנות יוגשו בצורה טרייה לגמרי, כל המרכיבים חייבים להיות טריים, כל המנות חייבות להיות מבושלות במקום.

באילו חומרי גלם החברה משתמשת - דרך חומרי הגלם שהחברה משתמשת, אפשר ללמוד על איכותה. למשל, אם החברה משתמשת בפטריות מקופסאות, אנחנו יכולים להבין שעדיף לנו להתרחק ממנה. לעומת זאת, אם החברה משתמש בפטריות טריות בסלטים, אז מדובר בחברה שמשקיעה בלקוחות שלה וחשוב לה שהאורחים שלה ייהנו מחומרי גלם איכותיים.

כמות הבשר - הרבה פעמים אפשר ללמוד על איכות החברה דרך כמות הבשר שהיא מספקת לאורחים. מה הכמות המינימאלית שהיא מספקת לאורחים. נניח אורח רוצה מנה נוספת או מנה גדולה יותר, האם זה אפשרי. אנחנו צריכים לצאת ביחס סביר בין, שהלקוח לא יצא רעב לבין כמות סבירה שהחברה תוכל לספק עבורו.

כשרות - כאן צריך לומר, זה לא רק עניין של מחיר אלא הכרח במובנים מסוימים, שכן, אם אנחנו רוצים שכל האורחים שלנו יוכלו ליהנות מתפריט הקייטרינג, אז שהוא חייב להיות כשר. רצוי גם לבדוק באיזו כשרות מדוברת ועד כמה היא מקובלת.

אישור משרד הבריאות - גם כאן זה לא רק עניין של מחיר אלא עניין של הכרח. אנחנו לא נרצה שהאורחים שלנו יקבלו אוכל מקולקל. לכן חשוב לוודא שהחברה מחזיקה ברשותה את האישורים הנדרשים ועומדת בכל התקנים המחמירים ביותר. יש לציין, הרבה פעמים, בשביל לעמוד בכל התקנים האלה, יש להשקיע לא מעט משאבים ולכן גם החברה תגבה מחיר יקר יותר על שירותי הקייטרינג שהיא מספקת ללקוחות שלה. אך זה ישתלם לנו לשלם אותו.

בשיתוף קייטרינג מאמא, בשיתוף קייטרינג מאמא
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully