וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמין - תנור עם רגש לאיכות החיים

בשיתוף רוקח מוצרי להבה, בשיתוף רוקח מוצרי להבה

9.1.2020 / 16:23

לא רק בבתים פרטיים - קמינים הם פיתרון חימום לימי החורף הקרים הניתנים לעיצוב במגוון סגנונות ולכל לבית ניחוח יוקרתי

רוקח קמינים. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

החורף כבר כאן, הימים הגשומים גם כן ובמערכת צוות "המומחים" ממשיכים למצוא לכם את פתרונות חימום הבית הטובים ביותר בשוק. לצורך כך מספר מפיקי המערכת נסעו לרחוב מוטה גור 7 בפתח תקווה, לסניף המרכזי מתוך ארבעה של רשת מוצרי החימום "רוקח - מוצרי להבה", חברה אשר מחממת את בתי ישראל השונים כבר 40 שנה ועם ההצלחה הזו אי אפשר להתווכח.

מדובר בחברה משפחתית, משפחת רוקח, כיום היא מנוהלת על ידי הבנים וביניהם דניאל, ביקשנו ללמוד ממנו על המוצרים השונים. דניאל קיבל אותנו בחמימות, בכל זאת, האיש עוסק, בקמינים, ממנו למדנו כי בסניפים השונים של הרשת ניתן למצוא כ-800 מוצרים שונים שקשורים לתחום, כאשר בנוסף לקמינים ישנו ליין מרשים של גרילים ומעשנות, אשר זהו תחום מתפתח ביותר.

רוקח קמינים. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

מוצר הדגל של הרשת הוא הקמין, היתרונות שלו רבים, מבחינת עיצוב יש עשרות עיצובים אשר יכולים לשנות מקצה לקצה את פני הסלון בבית, עיצוב כפרי, רומנטי, חדשני ועוד.

גודלו של הקמין והפיתוח הטכנולוגי שלו הם אלה שמשפיעים על עוצמת החום ומשך הזמן שהוא מחמם. קמין עץ זהו בכלל לא מוצר מיושן - ישנם כיום קמינים חדשניים וחכמים אשר חוסכים משמעותית בעלות השוטפת ובהתעסקות בעץ ומחממים לאורך שעות ארוכות יותר.

עובדה מעניינת היא כי בין קמיני העץ המודרניים כיום, ישנם קמינים איכותיים בצורה יוצאת דופן, אשר מתייחדים בטכנולוגיית בעירה מתקדמת המייצרת שריפה אופטימלית, עד שלא רואים עשן כלל מחוץ לבית. קמינים אלו ידידותיים לסביבה.

מבחינת בטיחות אין מה לדאוג כלל, כל המוצרים הינם איכותיים ועומדים בתקנים הכי מחמירים ומאושרים על ידי מכון התקנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוקח קמינים. יח"צ,
רוקח מוצרי להבה/יח"צ

שאלנו את דניאל, איזה ערך מוסף הם מעניקים כאשר לקוח רוכש קמין ב"רוקח", הוא הסביר לנו, "בכל הנוגע לקמינים - אנחנו נותנים יעוץ מקצועי עם ידע רב אשר נצבר במשך למעלה מ-40 שנות ניסיון עם עשרות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ. אנחנו נותנים את כל המעטפת משלב הייעוץ והתאמת הקמין, דרך ההתקנה המורכבת, וכלה ביעוץ ושירות לאורך שנים רבות קדימה. ההתאמה של הקמין הנכון לבית ולמשפחה היא חשובה ביותר לטווח הארוך. וכל זאת - תוך מתן חוויית רכישה מרגשת, לצד הענקת תחושת ביטחון ורוגע - כיאה להגשמת חלום שמחמם את הבית והלב...

אם חשבתם שקמינים הם עניין של בתים פרטיים בלבד, תופתעו לדעת כי לדירות בבניין יש לנו גם פתרונות חימום בגז ללא ארובה.

באתר האינטרנט של החברה ניתן לראות סרטונים על הקמינים השונים, שיטות התקנה ועוד.
בשוק יש לא מעט חנויות אשר מוכרות תנורי קמין, אולם רק ברשת רוקח מעניקים מעטפת כוללת, החל ממגוון המוצרים הגדול והמרשים, קמינים אשר עובדים על דלק, עץ וגז, ייעוץ אישי לכל בית מגורים, התקנה, קידוח ואיטום על ידי צוותי התקנה המוכשרים ע"י החברה שירות וזמינות לכל שאלה ובעיה לאורך כל שעות היממה.

לפני סיום שאלנו את דניאל, האם תקופת החורף היא העמוסה ביותר בתחום הקמינים, הוא השיב, "כן, באופן טבעי, אבל גם בקיץ אנחנו עסוקים לא מעט, משום שזו תקופה של בניה ושיפוצי בתים, וחלק גדול מהם כולל הכנה לקור של החורף ע"י הצבה של קמין במרכז הבמה.

קר בחוץ אבל חם בבית, בזכות הקמינים של רשת רוקח חם עוד יותר.

להזמנות ובירורים - 074-7505520.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף רוקח מוצרי להבה, בשיתוף רוקח מוצרי להבה
  • עוד באותו נושא:
  • קמין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully