וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר שמשדרג את חיי החתולים שלכם

בשיתוף SCOOPFREE, בשיתוף SCOOPFREE

9.1.2020 / 16:16

בעלי החתולים מכירים את הצורך היומי בניקוי ארגז החול של החתול. SCOOPFREE מציע פיתרון טכנולוגי שמאפשר להם לא לגעת יותר בחול לעולם

SCOOPFREE. יח"צ,
SCOOPFREE/יח"צ

השבוע האחרון במסדרונות מערכת "המומחים" היה מלווה במצב רוח מרומם ביותר. אין משהו שהמפיקים של המערכת אוהבים יותר מאשר למצוא בית עסק ומוצר שהם שוברי שוויון לכל דבר. לאחר סקירת שוק מקיפה של המוצרים לחיות הבית, היה לנו את העונג להכיר את אבי שפי והמוצר שהוא מייבא לארץ כבר 10 שנים. שמו ,SCOOPFREE שירותים אוטומטיים לחתולים.

זו לא הפעם הראשונה שאבי מביא או מייצר מוצר מהפכני לחיות, לפני מספר שנים הוא היה אחראי על אופנה חדשה שהלהיבה את בעלי הכלבים והחתולים בארץ - צמידים מרצועות עור ששילבו אבנים הודים וגם קולרים מהבהבים לחתולים וכלבים, אי אפשר היה לפספס זאת, כל כלב שני ענד זאת בגאווה כאשר טייל עם בעליו בפארקים השונים.

פגשנו את אבי על מנת לשמוע ולראות מקרוב, איך מכשיר SCOOPFREE עובד, ומה הערך המוסף שמביא עימו. אבי הסביר לנו: "בדרך כלל בעלי החתולים הבייתים רוכשים עבורם חול מתגבש או חול קריסטלי בעלות של 90-60 שקלים לחודש, כאשר הבעלים חייב לנקות כל יומיים או שלושה את הארגז, לפנות אותו, אחרת הריח בלתי אפשרי, אני מציע בעלות דומה לקבל מכשיר הייטק יפה וחכם, שצריך לנקות אותו פעם אחת בלבד כל שלושה או ארבעה שבועות, כאשר בנוסף הוא מפחית את הריח פי שמונה מכל חול אחר.

SCOOPFREE. יח"צ,
SCOOPFREE/יח"צ

המוצר הוא מוצר אמריקאי אשר מוכיח את יעילותו בארה"ב כבר למעלה מעשר שנים. אבי הצליח להשיג על המכשיר המתקדם בלעדיות למכירה בארץ, לכן רכישה ישירה ממנו חוסכת לכם פערי תיווך עליהם אתם משלמים לחנויות החיות השונות, כאשר לאחר הזמנה המכשיר מגיע ישירות לביתכם ואפשר לקבל זאת לניסיון של 30 יום. בנוסף, ניתן למצוא את אבי מגוון גדול של מזון לבעלי חיים, חטיפים ושימורים במחירים חסרי תקדים.

בעלי החתולים, אתם חייבים לבדוק את המכשיר החדשני, הוא ישדרג לכם ול"נמרים" הקטנים שהולכים על ארבע את החיים.

אתר הבית

בשיתוף SCOOPFREE, בשיתוף SCOOPFREE
  • עוד באותו נושא:
  • חתולים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully