וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטו קעקועים - בלי רעשים מהצד

בשיתוף ארתור טאטו, בשיתוף ארתור טאטו

9.1.2020 / 12:30

בלי מקעקעים אחרים, בלי פירסינגים, בלי קורסים - קעקוע אצל ארתור שטרמברנד זה נטו מפגש בין המקועקע לאמן כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר

ארטור טאטו. יח"צ,
ארתור טאטו/יח"צ

לאורך החודשים האחרונים בהם בדקנו מקרוב מספר גדול של סטודיואים לקעקועים, מצאנו כי רוב רובם מלאים בכמה מקעקעים גם יחד, אך התרשמנו עוד יותר דווקא מהאמנים אשר מעדיפים לעבוד לבד, בלי רעשים והסחות דעת, נטו מפגשים של אחד על אחד, בין המקעקע ללקוח, בלי פירסינגים, קורסים ושאר תוספות.

אחד מהם הוא ארתור שטרמברנד, אל עולם הקעקועים הגיע כאשר מאחוריו ניסיון בציור, כמקעקע מקצועי הוא עובד כשש שנים. ארתור מתמחה במגוון סגנונות ובשילוב ביניהם, יוצר קעקועים חדשים, כאשר כל העיצובים מתורגמים לפי רצון וחזון הלקוח. הוא יודע לתקן קעקועים ישנים, מחדש קעקועים קיימים והכל בצורה ייחודית ומקצועית.

ארטור טאטו. יח"צ,
ארתור טאטו/יח"צ

הסיבה לאינדיבידואליות של ארתור היא על מנת להעניק לכל לקוח את מלוא תשומת הלב ויחס אישי בצורה מלאה. הצלחנו להגיע לכמה לקוחות שהתקעקעו אצל ארתור, שוחחנו עימם וכולם סיפרו לנו על איש עבודה רציני, סבלני ומאוד נינוח, מקצוען בצורה יוצאת דופן, בעל יד יציבה ואוזן שמקשיבה בדיוק לצורכי הלקוח, ומיישמת את הבקשות שלהם בשטח.

הגענו לסטודיו של ארתור טאטו ברחוב משגב 17 בכרמיאל, חיכינו מספר דקות עד שארתור סיים עבודה נוספת עם אחד הלקוחות. לאחר מכן הוא התפנה עבורנו למספר דקות. שאלנו אותו מה הביא אותו למקצוע ומה הקעקועים מסמלים עבורו. הוא סיפר לנו: "קעקועים אצלי זה יותר מרק ציור על הגוף. מדובר בסוג של שליחות אמנותית וצריבת זכרון אישי וחווייתי על גופו של האדם. לכן חשוב לי שכל קעקוע ייצג את שביעות רצון הלקוח בשילוב היצירתיות והאמנות שלי. קעקוע אצלי הוא משהו מיוחד. אני משקיע את הנשמה שלי ואת הניסיון בכל קעקוע וקעקוע".

ביקשנו אישור מיוחד להישאר עוד כמה שעות, לצפות בו בזמן עבודה, גילינו כי מגוון הלקוחות שלו גדול - מחיילים ועד פנסיונרים, חלק הגיעו מאזור כרמיאל והיו כאלה שהגיעו ממקומות מרוחקים עוד יותר, כי לא רצו להתפשר אלא ביקשו להגיע במיוחד לאיש מקצוע שעשה לעצמו שם של מקעקע מיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארטור טאטו. יח"צ,
ארתור טאטו/יח"צ

עוד למדנו כי התמחור של ארתור הוגן ביותר, הכל תלוי בקעקוע עצמו, אך כאמן המקעקע ביד חופשית, מדובר בתמחור עממי ביותר בהתחשב באומנות ומיומנות המדהימה של האיש.

ארתור טאטו, נטו קעקועים, 100 אחוז של איש מקצוע מיוחד.

ליצירת קשר: 052-6571958 ארתור.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ארתור טאטו, בשיתוף ארתור טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully