וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NEOVISION: כך תתמודדו עם מכת המדינה - פריצות

בשיתוף NEOVISION, בשיתוף NEOVISION

9.1.2020 / 10:56

אזרחים רבים כבר מוותרים על דיווח למשטרה על פריצות מתוך הבנה שהסיכוי לתפיסת האחראים קטן מאוד. מצלמות אבטחה יכולות לעזור למנוע את הפריצה הבאה

NEOVISION. יח"צ,
NEOVISION/יח"צ

לפי דוח מבקר המדינה שפורסם בשנת 2019 , שליש מתיקי החקירות על עבירות רכוש בישראל נסגרים תוך מספר ימים בודדים, כאשר הסיכוי לתפוס את העבריינים ולהגיש מולם כתב אישום שואף לאפס. המציאות מספרת כי רוב אזרחי המדינה הרימו ידיים וכלל לא מדווחים על פריצות לבתים או עסק בידיעה כי כלום לא יעשה.

מי שעוזרים לעשות מעט סדר בבלגן הן חברות האבטחה השונות. אך לא כוח אדם הוא שעושה את העבודה, אלא אביזרים טכנולוגיים ובראשם מצלמות אבטחה.

צוות "המומחים" יצא לשטח לחקור ולבדוק את החברות עצמן, מי שעשתה עלינו רושם עז היא חברת NEOVISION, המתמחה ביבוא ושיווק מערכות ומצלמות אבטחה למגזר העסקי והפרטי.

NEOVISION. יח"צ,
NEOVISION/יח"צ

מי שמנהל את החברה הוא דודו אביטן. מאחוריו ניסיון של 25 שנה בתחום. שלחנו מספר מפיקים על מנת לשוחח עם האיש ולהציץ מקרוב אחר המצלמות הכי חדישות ויעילות בשוק, אלו הם הרשמים שלהם.

כמו כל ישראלי ממוצע, הדבר הראשון שבדקנו לפני שהגענו לפגוש את דודו היה לבדוק כמה זה עולה לנו? מבדיקות שערכנו התברר כי מצלמות האבטחה המקצועיות בארץ אינן עניין זול, אך דווקא המחירים של NEOVISION היו נמוכים בהרבה. מה הקאץ', שאלנו?

דודו הרגיע אותנו והסביר: "אכן שוק מצלמות האבטחה בארץ יקר ביותר, כאשר הלקוחות הסופיים, הם בדרך כלל יד שלישית בעסקה. בדיוק בגלל זה המודל העסקי של החברה מבוסס על מכירה ישירה ללקוח הסופי ללא פערי תיווך. מראש כיוונו לשינוי קונספט שאומר, נתח רווחים קטן, על מנת שהלקוח ייהנה מעלויות נמוכות במיוחד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
NEOVISION. יח"צ,
NEOVISION/יח"צ

מערך של עשרה מתקינים עובד בכל רחבי הארץ, כאשר נאוויז'ן מוכרת מערכות מקצועיות בלבד שעומדות בכל התקנים, מערכות אבטחה אנלוגיות ודיגיטליות מכל הסוגים ולכל הצרכים שעברו את כל המבדקים הקפדניים ביותר וקיבלו ציון גבוה ביותר. החברה עובדת עם מוסדות, עיריות, מפעלים וכמובן, לקוחות עסקיים ופרטיים.

חברת NEOVISION שמה דגש על שביעות רצון הלקוחות לא רק במוצריה, אלה גם בשירות מקיף וזמין, לרבות תמיכה והדרכה. בגלל האמונה במוצרים שלהם, נאוויז'ן מעניקה שנתיים אחריות על כל מוצר, בשונה ממקומות אחרים שם מעניקים שנה אחריות בלבד.

לחברה אתר מסחר אלקטרוני מרשים ומקיף הכולל מאות מוצרים, ומדריכים מפורטים. בנוסף דואג הצוות לכל לקוח שרוכש מוצרים, להגדיר את המערכת בהתאם לצרכיו האישיים ללא עלות.

נאוויז'ן, שמחנו לגלות חברת אבטחה איכותית אשר מעניקה יחס עלות תועלת מושלמים!

מהיום אל תרימו ידיים מול עבריינים וגנבים, בעזרת מצלמות האבטחה וליווי של NEOVISION, תוכלו לשים עליהם יד.

ליצירת קשר- 03-7411418

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף NEOVISION, בשיתוף NEOVISION
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully