וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריחות וטעמים: מסעדה מרגשת עם מאכלים מכל העדות

בשיתוף ריחות וטעמים, בשיתוף ריחות וטעמים

9.1.2020 / 8:49

משפחת לוי ברחובות מנהלת מסעדה המכינה אוכל חם ומגוון - מ-25 עדות שונות. אחרי שתטעמו כבר לא תתגעגעו לאוכל של אמא

ריחות וטעמים. יח"צ,
ריחות וטעמים/יח"צ

לאחר אחד מסופי השבוע האחרונים, כאשר חזרנו לעבודה, אחת המפיקות של צוות "המומחים" סיפרה בהתרגשות והפליגה בתיאורים על המאכלים המיוחדים שטעמה במהלך השבת. לשם שינוי לא היתה היא זו שעמלה על הסירים, אלא הביאה הכל במשלוח ממסעדת ריחות וטעמים.

היא התעקשה בנחרצות שמדובר במסעדה מיוחדת. מבחינת העורך זה היה מספיק טוב כדי לשלוח מספר מפיקים למסעדה אשר ממוקמת ברחוב יעקב 5 ברחובות, לתהות מקרוב על קנקנה, אלו הם הרשמים שלהם.

מדובר בעסק משפחתי אשר מנוהל על ידי אבי לוי, בן 38, שף במקצועו, מי שמקיפים אותו בעבודה הם אשתו, אחיו, אשתו וחמותו והן אלו שמבשלות את כל המאכלים. סגנון המטבח העיראקי משחק תפקיד ראשי מבחינת הטעמים, אך הערך המוסף של מסעדת ריחות וטעמים, שבנוסף הם מעמידים בממוצע 25 סירים מאכלים של כל העדות.

ריחות וטעמים. יח"צ,
ריחות וטעמים/יח"צ

לא יכולנו להתאפק, הזמנו לטעימה מיידית צלחת עם קוסקוס, קובה וסלטים מסביב. בבת אחת, כמו מכת ברק, אושר גדול מילא אותנו. הדבר הראשון שיכולנו להוציא מהפה היה וואוו אחד גדול. הקוסקוס היה נימוח בצורה מושלמת, הקובות עשירות בטעמים, בדיוק במידה הנכונה, לא עבות ולא דקות מדי, פשוט בול.

שבעים ונינוחים, עשינו סיבוב נוסף במסעדה, נכנסו למטבח והוקסמנו מהניקיון במקום, עשרות סירים הריחו נהדר, הכל אותנטי וטרי.

שוחחנו עם אבי ושאלנו אותו מה בדיוק הקונספט של המסעדה. הוא הסביר: "אפשר לבוא לשבת לאכול בדיוק כפי שעשיתם, חלק גדול מהלקוחות שלנו עושה הזמנות מראש ומגיע לקחת, בכל יום ובכל סוף שבוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ריחות וטעמים. יח"צ,
ריחות וטעמים/יח"צ

"יש לנו עשרות אימהות שבאופן קבוע עושות הזמנה מראש למשך השבוע, כך שבכל יום הילדים יאכלו בצהריים ארוחה חמה אחרת".

על מנת להבין את גודל ההשקעה, לקראת סופי השבוע, כל אנשי הצוות מגיעים כבר ב-4 לפנות בוקר, להתחיל לבשל מנות גדושות, על מנת שיהיה מספיק למאות האנשים אשר מגיעים לקחת או שהזמינו מראש. פעם בחודש במסעדת ריחות וטעמים מזמינים ומארחים אמא או סבתא מעדה מסויימת, על מנת שזו תלמד ותדריך אותם על אופן הכנה של מנה ועוד מנה מאותה עדה.

שמחנו לגלות כי יש תפריט מיוחד גם לטבעונים ומנות ללא גלוטן. אחת המפיקות שלנו שאלרגית לגלוטן, שמחה מאוד שראתה את התפריט ויכלה לאכול ממש כמו כולנו. נהנתה ממבחר עשיר ותפריט מגוון והמליצה מאוד.

שאלנו את אבי, אילו מנות הולכות חזק יותר עכשיו, בתקפות החורף. הוא סיפר: "לא מעט מרקים שונים וחמין". אם לא דיברנו על זה, המחירים ממש שווים ונוחים לכל כיס, אוכל חם ,טעים נקי ומשביע שמרגיש הכי ביתי שיש, אחת המפיקות אפילו אמרה שטעים יותר משל אמא שלה.

מסעדת ריחות וטעמים, עם למעלה מ-25 סירים של מאכלים מכל העדות אי אפשר להתווכח, פשוט לבוא ולקחת. טרי, אותנטי, ניחוחות מדהימים וטעמים מסעירים, אנחנו התאהבנו וכבר ביצענו הזמנה לשבת, עכשיו התור שלכם.

להזמנות ובירורים: 052-4446161

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ריחות וטעמים, בשיתוף ריחות וטעמים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully