וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו לעיצוב שיוצא מהקופסא

בשיתוף ALEA DESIGN, בשיתוף ALEA DESIGN

8.1.2020 / 16:34

ליאת ברנק מספקת שירותי עיצוב פנים מיוחדים הן ללקוחות פרטיים היכולים לעצב את חלומם יחד איתה והן ללקוחות גדולים כמו בתי ספר אליהם היא מגיעה ומעצבת את החלל מהתחלה ועד הסוף

ליאת בעלת העסק אורזת הזמנה. FONKY PHOTOGRAPHY,,
ליאת ברנק/FONKY PHOTOGRAPHY,

באחת מישיבות צוות "המומחים" אחת המפיקות סיפרה כי הבת המתבגרת שלה, ביקשה להפוך את חדר השינה ליותר בוגר ופחות ילדותי, אך שלא עלה לה שום רעיון כיצד לעשות זאת. החבר'ה במערכת שאלו אותה אם פנתה למעצבת פנים, היא השיבה בשלילה כי לא חשבה בכיוון הזה, ולא מכירה מישהו בתחום.

עורך המערכת החליט לעזור לה. חברי הצוות כולם קיבלו משימה למצוא את אנשי המקצוע המעניינים ביותר בתחום עיצוב הפנים, שיחות טלפון עם חברות ואנשי מקצוע שונים הובילו אותנו אלALEA DESIGN סטודיו לעיצוב- בניהולה של ליאת ברנק.

דרך שיטוט באתרי אינטרנט שונים שם מתפרסמות חוות דעת של לקוחות, פנינו טלפונית לכמה מהם שקיבלו שירות מליאת, כולם סיפרו לנו על אשה מוכשרת בצורה יוצאת דופן, קשובה, סבלנית שדרך העבודה מולה היתה אושר אחד גדול, עם תוצאה סופית לפנתאון.

טפט בתיכון הרצוג כפר סבא במרחב חדרי מחשבים. דנה סטמפלר,
טפט בתיכון הרצוג כפר סבא במרחב חדרי מחשבים/דנה סטמפלר

מספר מפיקות של צוות "המומחים" עשו גיחה לראש העין, לרחוב יונה וולך 15, שם נמצא הסטודיו, על מנת לשוחח עם ליאת וללמוד מקרוב על הביצועים ודרך עבודה שלה, אלו הם הרשמים שהביאו.

בסטודיו עושים כל מה שקשור לעיצוב מוצרים לבית ולמשרד כגון טפטים, מדבקות קיר, תמונות, שטיחים, כריות, מוצרים לעיצוב השולחן לאירוח, והכל בהתאמה אישית. בנוסף, כל לקוח יכול להביא נגיעה משלו ע"פ קונספט ולעצב אישית יחד עם ליאת את מוצריה השונים אשר משדרגים כל חלל בבית ובמשרד.

במשך מספר שנים ליאת עבדה בתחום העיצוב כשכירה, אך לדרך עצמאית יצאה ממש במקרה. היא סיפרה לנו על כך: "המהפך קרה כשעברתי לדירה חדשה, לא מצאתי שום דבר שהוא פרקטי ותואם בגודל לעיצובים שונים שביקשתי, לכן התחלתי לעצב בעצמי כל מיני דברים לבית, החל ממפות לשולחן ועד לפריטים גדולים יותר, העלתי זאת בפייסבוק והפידבקים היו מטורפים. עד כדי כך שהחלו להגיע אלי פניות של אנשים שלא הכרתי, שביקשו שאעצב עבורם שטיחים למטבח, תמונות, טפטים ומשם דברים התגלגלו, עד לפתיחת הסטודיו לפני כשלוש שנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
משטחי פי וי סי לשולחנות בחדר מורים בצור יגאל. יח"צ,
משטחי פי וי סי לשולחנות בחדר מורים בצור יגאל/יח"צ

בסטודיו, מי שמשמשת כיד ימינה של ליאת היא ירדן, ביחד שתיהן משווקות את העסק ועסוקות בעיצוב המוצרים. קבלת השירות מסטודיו ALEA DESIGN מתאפשר בשתי דרכים. הראשונה, לקוח יכול להתקשר להזמין מוצר טלפונית או להזמין מהאתר המושקע של הסטודיו, אם מדובר במוצר שצריך לעבור עיצוב אישי, אז הוא מקבל סקיצה לאישור ולאחריו זה עובר להדפסה.

השנייה, כאשר מדובר בלקוחות גדולים, כמו בתי ספר או משרדים, ליאת מגיעה למקום, לומדת היטב את הקונספט הכללי ואז עושה הכל, עיצוב, ייצור והתקנה. אחת העבודות המרשימות ביותר שלה נעשתה בתיכון בכפר סבא, שם היא עיצבה טפטים לכל המרחבים, מדובר על 30 כיתות ומרחבים ציבוריים, ראינו את התמונות ונדהמנו מהיופי שעל הקירות.

למדנו מספר דברים מרכזיים מהשיחות עם ליאת, עם לקוחות שלה ומצפייה בעבודות שביצעה בעבר. היא לא מתפשרת על איכות המוצרים, הכל ברמה הכי גבוהה בשוק, שום חלום לא גדול מדי עבורה, היא יכולה לעצב הכל, יש לה ראש יצירתי שיוצא מהקופסא, כישרון מאלוהים, יצירות מופת ממש והענקת שירות אישי ללא דופי.

ליצירת קשר- הטלפון של ליאת 052-508-0880.

מייל ליאת: liat@aleadesign.co.il

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ALEA DESIGN, בשיתוף ALEA DESIGN
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully