וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן שעשועים לכלי עבודה: מרכז לכלים וציוד טכני כמו באירופה

בשיתוף צלח כלי עבודה, בשיתוף צלח כלי עבודה

8.1.2020 / 14:17

צלח כלי עבודה. יח"צ,
צלח כלי עבודה/יח"צ

אחד מחברי צוות מערכת "המומחים" הגיע לעבודה במצב רוח קרבי. לאחרונה הוא רכש לחדר הילדים מיטות וארונות חדשים, אבל נשאר מתוסכל כאשר לא היו לו את הכלים המתאימים לביצוע ההרכבה.

זאת הייתה הזדמנות נהדרת לבדיקה מקיפה של המקומות שמספקים את כלי העבודה הטובים ביותר. לאחר בירורים, הוא שם לב למקום אחד בולט העונה לשם "צלח כלי עבודה". מדובר בחנות של כ-900 מ"ר עם מגוון עצום של כלים מכל הסוגים ומיצרנים איכותיים. החנות, אשר מקבלת לאורך שנים את תו התקן ובקרת האיכות של ארגון התקינה העולמי ISO, מצליחה להרשים בצורה יוצאת דופן בזכות המגוון והאפשרויות הרבות שהיא מציעה.

במקום ניתן להשיג את כל הקשור בכלי עבודה, ציוד טכני ואביזרים, ללקוחות פרטיים ומקצוענים כאחד. כלי עבודה חשמליים, מקדחות, מסורים, מברגות, פטישונים, כלי עבודה ידניים, אביזרים שונים ועוד.

צלח כלי עבודה. יח"צ,
צלח כלי עבודה/יח"צ

שלחנו מפיקה מצוות "המומחים", אל החנות אשר נמצאת ברחוב המלאכה 9 באור יהודה, על מנת להתרשם מקרוב, היא חזרה מהופנטת ממרחב האפשרויות ומהמקצועיות של הצוות במקום.

הגענו לחנות באחר צהרים של יום שני, נדהמנו לראות את הגודל ומגוון מוצרי העבודה שעל המדפים, משהו יוצא דופן שלא נתקלנו בו קודם לכן. לא היינו היחידים, לקוחות רבים הסתובבו, בדקו והתאימו כלי עבודה לצרכים שלהם. הנה אחת מהתגובות שפגשנו: "אני עובד באופן עצמאי כהנדימן, מתקין, מחבר ומתקן הכל, עבודות אינסטלציה, צבע, הרכבת רהיטים, תריסים, עבודות חשמל. בגלל זה אני מגיע לחנות הזו כבר שנים, אני יכול למצוא פה את הכלים לכל עבודה, כל שאלה וכל עזרה שאני צריך, מיד מקבל תשובות מקצועיות ובמחירים הכי נוחים שמצאתי, ובדקתי בלא מעט מקומות".

"חשוב שיידעו", מדגישים לנו מנהלי העסק, "יש המון מותגים של כלי עבודה אבל אנחנו נותנים משקל גדול לתוצרת איכותית ברמה גבוהה, למשל הכלים של חברת בוש, יצרנית ותיקה מאוד של כלי עבודה חשמליים באיכות גרמנית. אנחנו מוכרים את הכלים שלהם במשך שנים ותמיד הלקוחות היו מרוצים מהכלים ומהשירות של חברת בוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צלח כלי עבודה. יח"צ,
צלח כלי עבודה/יח"צ

העסק קיים 30 שנה, מונה כ-30 עובדים מנוסים אשר נשלחים לריענונים והכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל, על מנת להישאר עם היד על הדופק בכל הנוגע לשינויים בתחום וגם ללמוד על כלי עבודה חדשים.

צלח עצמה גם מייבאת כלים מכל העולם, חלקם לא ניתן למצוא בחנויות אחרות ברחבי הארץ.

שוחחנו עם זאבי, הבעלים של החנות, שאלנו אותו מה עוד אפשר למצוא מעבר לכלי העבודה המוכרים לכל אחד. הוא סיפר לנו: "אנחנו מספקים גם ציוד טכני מתקדם. ממש בימים אלו הבאנו לארץ מכונת אחסון מלאי אוטומטית שנקראת "קריב מאסטר" עבור מוסדות גדולים כמו מפעלים. במכונה יש תאים בהם מניחים את הכלים והאביזרים, והמכונה פשוט מנהלת את המלאי, מתעדת לקיחה והחזרה, מדווחת על חוסרים, ועוד הרבה פונקציות חכמות מאוד וכך הכלים נשמרים לאורך זמן".

מדי מספר חודשים נערכת בחנות תערוכה גדולה בנושאים שונים. לפני שבוע נערכה תערוכה מיוחדת לחובבי נגרות, ניתן היה למצוא בה כלי נגרות ואביזרים נלווים במבצעים שונים, במקביל להדרכה שהעבירה מומחית בגילוף בעץ, לקוחות רבים במקום שנכחו בתערוכה לא הפסיקו לשבח אותה.

מי שלא יכול להגיע לחנות באור יהודה, אין בעיה. לחנות יש אתר אינטרנט עצום שמכיל בתוכו מגוון כלים ואביזרים, כך שניתן לבצע הזמנה ולקבל אותה לדלת הבית במהירות מרבית.

בין אם אתם לקוחות פרטיים שמחפשים מספר כלי עבודה לעבודות הבית המזדמנות, או אנשי מקצוע שחייבים את הכלים הטובים ביותר בשוק, צלח כלי עבודה זה המקום שבו תמצאו את כל מה שאתם מבקשים וזקוקים לו, לנו בצוות "המומחים" לא נותר אלא להוריד את הכובע בפני עסק שהוא גאווה ישראלית לכל דבר.

לבירורים והזמנות: 03-758-3350

עמוד הבית צלח כלי עבודה

עמוד הפייסבוק צלח כלי עבודה

בשיתוף צלח כלי עבודה, בשיתוף צלח כלי עבודה
  • עוד באותו נושא:
  • כלי בית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully